Jump to content

Met een auto vliegen


Fiegel5

Recommended Posts

weet iemand hoe je met de auto moet vliegen op ps2

Dit kan doormiddel van cheats, in Vice City en in San Andreas, klik hier voor de GTA Vice City cheats voor de PS2, en hier voor de San Andreas cheats voor de PS2. Als je deze cheat in de lucht uitzet, zal je auto weer naar beneden vallen. Daarbij maak je kans op een hoge stunt bonus. Veel succes met vliegen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Je kunt in GTA III met auto's vliegen door middel van de cheat Right, R2, Circle, R1, L2, Down, L1, R1 (zie hier). Evenals het vliegen met de Dodo vergt het wat oefening om het voertuig in de lucht te houden, maar het is wel degelijk mogelijk. Mijn advies is om de Rhino te gebruiken, omdat je hiermee zeer hoge snelheden kunt bereiken door de loop naar achteren te richten en te blijven schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
ik wil met de auto vliegen.

de cheat weet ik wel alleen ik stort neer na een tijdje vliegen

Dan vlieg je niet goed, het wil echter niet op een andere manier dan met die cheat. Je kunt ook een Dodo gebruiken, maar die krijg je nog moeilijker de lucht in. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is onmogelijk om goed te vliegen met de cheat. De physics zijn helemaal niet ingesteld om als een vliegtuig te kunnen vliegen, het is vaak alleen maar een soort verlenging van je eigenlijke val.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Ik weet dat je met de vliegende-auto-cheat/low-gravity-cheat kunt vliegen en de lucht in kan trekken (de neus van de auto omhoog duwen).

Op de ps2 kan dat door de rechter joystick naar achter te trekken. Hoe doe je dit op de computer??

Please help!!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kun je als het goed is met de numpad doen, anders zijn het dezelfde controls als waarmee je de dodo bestuurd, ik dacht num1 om omhoog te gaan, num4 omlaag maar dat weet ik niet zeker omdat ik de controls heb aangepast!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kun je als het goed is met de numpad doen, anders zijn het dezelfde controls als waarmee je de dodo bestuurd, ik dacht num1 om omhoog te gaan, num4 omlaag maar dat weet ik niet zeker omdat ik de controls heb aangepast!

Ik heb in de conrol mapping gekeken en ze stonden als num9 en num8 die werkte nie dus ik heb het geprobeerd als ik ze op andere toetsen zet, dat werk ook nie.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je met bank up/down?? pijltjes toetsen zijn 't nie.

Lukt het iemand wel om de neus van de auto omhoog te trekken??

zou ja welken controls gebruik jij daarvoor en wat staat er als betekenis in de control mapping.

controls:

post-120698-1264710535,59.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...