Jump to content

Frame limit verhogen


Hanneswasco

Recommended Posts

Beste GTA III spelers,

Ik wou GTA III vandaag terug eens spelen, wat al een tijdje geleden was en ondertussen heb ik al een nieuwe videokaart (9800 GT), dus die kan GTA IV op z'n gemak aan. Maar het probleem is nu dat ik in het pauze menu een Framerate van meer dan 1000 - 2000 FPS heb. (:7) En doordat het beeld dan zo snel ververst zie ik in het pauzemenu de woorden niet (zoals Start Game - Options - Quit Game). Hier daarvan een screen:

gta32009050116571001.th.jpg

Als ik dan de Frame Limiter aan zet, dan krijg ik een maximum framerate van 30 FPS, en dan heb ik dit probleem niet meer, maar dan heb ik in het spel dus ook maar maximum 30 FPS, en ik moet zeggen dat een framerate van 250 toch nog altijd iets beter speelt. :clown: Is er dus een oplossing, zodat ik zonder de frame limiter de tekst in het pauze menu toch goed kan lezen, of het limiet kan verhogen naar bijvoorbeeld 70 of 100 frames per seconde?

Mvg,

Hanneswasco

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kun je dit ook in het Nvidia Control Panel instellen. Dat staat in configuratiescherm. Probeer maar eens wat, want ik weet niet precies waar dat staat :7 Sorry.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of GTA III ook ASI ondersteunt, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.

Zie deze website, de 3e van boven. ;)

Moet je daarvoor ook ASI installeren ofzo? Want als ik het gewoon in de map van GTA III zet, dan blijft het framelimiet 70 (en ja ik heb het veranderd in 70).

Volgens mij kun je dit ook in het Nvidia Control Panel instellen. Dat staat in configuratiescherm. Probeer maar eens wat, want ik weet niet precies waar dat staat :7 Sorry.

Ik heb daar wat gezocht en niets gevonden.

Bedankt voor jullie hulp!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan op max. 60FPS spelen als je de framesync aan hebt staan, maar de framelimiter uit. Nou is het misschien wel hip dat je op 250FPS speelt, maar dat ziet er niet vloeiender uit dan 60FPS..

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan op max. 60FPS spelen als je de framesync aan hebt staan, maar de framelimiter uit. Nou is het misschien wel hip dat je op 250FPS speelt, maar dat ziet er niet vloeiender uit dan 60FPS..

Kan je mij uitleggen wat framesync is, en hoe ik het dan aan zet? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan op max. 60FPS spelen als je de framesync aan hebt staan, maar de framelimiter uit. Nou is het misschien wel hip dat je op 250FPS speelt, maar dat ziet er niet vloeiender uit dan 60FPS..

Kan je mij uitleggen wat framesync is, en hoe ik het dan aan zet? :$

Als het goed is, is dat een optie in het menu van de beeldinstellingen, onder die van de frame limiter.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan op max. 60FPS spelen als je de framesync aan hebt staan, maar de framelimiter uit. Nou is het misschien wel hip dat je op 250FPS speelt, maar dat ziet er niet vloeiender uit dan 60FPS..

Kan je mij uitleggen wat framesync is, en hoe ik het dan aan zet? :$

Als het goed is, is dat een optie in het menu van de beeldinstellingen, onder die van de frame limiter.

Mooi, alles is nu beter. Ik heb een nu een framerate rond de 60 FPS en geen problemen in het pauzemenu. :)

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...