Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

snipper waarom heb je ze nou die site gegeven? :@

Hij was nog lang niet af. :ch: Er staat nu nog een of andere wow banner en er staat nog niks van inhoud. :duh:

ja sniper waarom heb je dat nou gedaan? :D tss....

:schater:

Wat maakt dat nu uit?

Ik heb er zelf bijgezegd dat het nog niet af is.

En zo krijgen ze al een kleine preview van de gang, questie om hun nieuwsgierigheid op te wekken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

snipper waarom heb je ze nou die site gegeven? :@

Hij was nog lang niet af. :ch: Er staat nu nog een of andere wow banner en er staat nog niks van inhoud. :duh:

ja sniper waarom heb je dat nou gedaan? :D tss....

:schater:

Wat maakt dat nu uit?

Ik heb er zelf bijgezegd dat het nog niet af is.

En zo krijgen ze al een kleine preview van de gang, questie om hun nieuwsgierigheid op te wekken. :)

wel een heel kleine preview :puh:

site url is nu trouwns: www.tcccity.tk

Bewerkt: door GwnHugo
Link to comment
Delen op andere websites

Waar is godfather eigenlijk?

was bij mijn vader maar ik ben nu terug ^_^

Ok! :) En er wil iemand joinen

tsja, veel zal er niet meer van zijn want de clan word toch opgeheven binnen een bepaalde tijd.

en hij voldoet nog eens niet aan de regels.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste heren,

Volgens de MP: Clans-regels is het de bedoeling dat de forum/site-activiteiten op gtaforum.nl plaats vinden. Het gebruik maken van externe sites is niet toegestaan.

Aangezien jullie nu een externe TCC-site hebben, kan deze clan hier niet meer verder bestaan. Daarom een slot op dit topic en het recruitment-topic. :slotje:

Edit: Ik laat dit topic nog even open. Ik ga overleggen met Svenie wat we hiermee gaan doen. Bedenk wel dat de Soldiers With Anger-clan ook gesloten is vanwege het hebben van een externe site.

Link to comment
Delen op andere websites

Beste heren,

Volgens de MP: Clans-regels is het de bedoeling dat de forum/site-activiteiten op gtaforum.nl plaats vinden. Het gebruik maken van externe sites is niet toegestaan.

Aangezien jullie nu een externe TCC-site hebben, kan deze clan hier niet meer verder bestaan. Daarom een slot op dit topic en het recruitment-topic. :slotje:

Edit: Ik laat dit topic nog even open. Ik ga overleggen met Svenie wat we hiermee gaan doen. Bedenk wel dat de Soldiers With Anger-clan ook gesloten is vanwege het hebben van een externe site.

De site is gemaakt voor de gang die we willen oprichten, niet voor de clan want die willen we binnenkort gaan opheffen.

Bewerkt: door Sandra
Link to comment
Delen op andere websites

eeeeuuu, ja geen probleem zou ik zeggen maar ik kan niet goed volgen. :puh:

Want wij gebruiken toch al lang geen clan site meer, die site die we nu hebben is voor onze gang die binnekort opgericht word.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...