Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

kaasstengels zijn verdomd lekker.

paprika chips ook ^_^

Paprika eh bah. Geef mij maar Lays Baked Naturel of Pringles

lays chips vind ik lekker en die pringles ook maar van die huismerken vind ik niet te vreten :N voor de rest vind ik alle smaken wel lekker. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

kaasstengels zijn verdomd lekker.

paprika chips ook ^_^

Paprika eh bah. Geef mij maar Lays Baked Naturel of Pringles

lays chips vind ik lekker en die pringles ook maar van die huismerken vind ik niet te vreten :N voor de rest vind ik alle smaken wel lekker. :Y

Tomaat & ketchup is ook wel lekker, en bacon!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

kaasstengels zijn verdomd lekker.

paprika chips ook ^_^

Paprika eh bah. Geef mij maar Lays Baked Naturel of Pringles

lays chips vind ik lekker en die pringles ook maar van die huismerken vind ik niet te vreten :N voor de rest vind ik alle smaken wel lekker. :Y

Tomaat & ketchup is ook wel lekker, en bacon!!!!

mmmmmmmmmmmmmhhhhh :eten: becon....... :eten: ketchup........... :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey jongens,

Ik heb alle berichten niet meer gevolgd, maar wat ik wel kn zien is dat de clan op sterfen ligt, dat er een gang komt, is leuk. maar ik heb al een tijd geleden besloten dat als de gang afgekapt word, en in jullie geval een gang voor komt, dat ik misschien niet meer meedoe, jullie kunnen me 2 redenen geven waarom ik zou moeten blijfen, ik denk dat ik het groeien van de clan (gang) alleen maar in de weg zit. ik vind het erg om te zeggen. maar het is zo.

Ik heb er natuurlijk alle begrip voor dat iedereen naar school moet etc. maar we hebben altijd nog een zaterdag, zondag en in de avond. na het huiswerk, na het werk etc. misschien dat jullie dit in de gang kunnen organiseren

Ik zeg mijn taak als leader tot het eind op, ik wil dat Thegodfather91 hem overneemt en ik wil, als ik in de gang zou komen, op een eerlijke manier, door dingen te doen. mijn rang ooit weer terugpakken.

Verder, ik heb nog steeds geen Internet, KPN weet niet wat graven betekend, want er moet in de straat gegraven worden, dat hebben we door de telfoon ook verteld, en dan komt er zo'n gassie van de KPN en dan zegt ie " er moet hier gegraven worden, want er zit geen aansluiting" Het internet zou nog een tijdje kunnen duren. Als ik mijn Internet terug heb zal ik voor de Gang gaan photoshoppen, ik hoop dat veel leden van de clan in de gang gaan, Ik heb nog 2 nieuwe sigs voor de gnag, als dit nog iets met de politie en crims te maken heeft.

Thegodfather91, veel plezier met je tijdje leader, Als Sniper mijn rang nog niet heeft afgenomen en hem aan hem heeft gegeven.

Met Vriendelijke Groeten,

Snow

Link to comment
Delen op andere websites

Nou:

1. Jammer van je internet.

2. Dus als ik het goed begrijp doe je niet mee met de gang?

3. Suc6 Godfather.

P.S. Wat vinden jullie van mijn nieuwe sig? :puh:

Bewerkt: door Mevin
Link to comment
Delen op andere websites

Nou:

1. Jammer van je internet.

2. Dus als ik het goed begrijp doe je niet mee met de gang?

3. Suc6 Godfather.

Ik zie wel, ik hoop dat er een plekkie voor me vrijblijft als ik terug wil komen, dat ik terug kom

Link to comment
Delen op andere websites

Hey jongens,

Ik heb alle berichten niet meer gevolgd, maar wat ik wel kn zien is dat de clan op sterfen ligt, dat er een gang komt, is leuk. maar ik heb al een tijd geleden besloten dat als de gang afgekapt word, en in jullie geval een gang voor komt, dat ik misschien niet meer meedoe, jullie kunnen me 2 redenen geven waarom ik zou moeten blijfen, ik denk dat ik het groeien van de clan (gang) alleen maar in de weg zit. ik vind het erg om te zeggen. maar het is zo.

Ik heb er natuurlijk alle begrip voor dat iedereen naar school moet etc. maar we hebben altijd nog een zaterdag, zondag en in de avond. na het huiswerk, na het werk etc. misschien dat jullie dit in de gang kunnen organiseren

Ik zeg mijn taak als leader tot het eind op, ik wil dat Thegodfather91 hem overneemt en ik wil, als ik in de gang zou komen, op een eerlijke manier, door dingen te doen. mijn rang ooit weer terugpakken.

Verder, ik heb nog steeds geen Internet, KPN weet niet wat graven betekend, want er moet in de straat gegraven worden, dat hebben we door de telfoon ook verteld, en dan komt er zo'n gassie van de KPN en dan zegt ie " er moet hier gegraven worden, want er zit geen aansluiting" Het internet zou nog een tijdje kunnen duren. Als ik mijn Internet terug heb zal ik voor de Gang gaan photoshoppen, ik hoop dat veel leden van de clan in de gang gaan, Ik heb nog 2 nieuwe sigs voor de gnag, als dit nog iets met de politie en crims te maken heeft.

Thegodfather91, veel plezier met je tijdje leader, Als Sniper mijn rang nog niet heeft afgenomen en hem aan hem heeft gegeven.

Met Vriendelijke Groeten,

Snow

oooh, Thegodfather91 :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Snow je hebt jezelf niets te verwijten, je hebt je job goed gedaan.

Alleen spijtig van die verhuis omdat je dan geen internet meer hebt.

Ik wil liever dat we zo eindigen, dat iedereen weet dat het gedaan is dan dat we stilletjes aan doodbloeden.

In de gang ben je altijd welkom en dat weet je maar al te goed. ;)

De gang word binnen een paar dagen opgetrokken, héél mss zelfs vandaag al.

groetjes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...