Jump to content

The Cop Crimes Talk Topic


gerbieboy6

Recommended Posts

Nee, we doen het niet aangezien jullie. Ik verwijs ze namelijk ook door aan jullie. Maar we zijn geen concurrenten hé ^_^ . Maar ehhh... spelen jullie wel LCES?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SNIPER44

    525

  • Dr.Oppai

    463

  • weaponmr

    261

  • Stopbord

    228

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ook ^_^ . Maar het is nu wel duidelijk dat er geen Xbox van TCC komt :cry: . Aangezien ik de enige ben die het niet wil heb ik het zwaar :cab: . Maar als Deatch Incorperated nu ze aanneemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Royboow: Zie mijn hoofdpost dan kan je een lijstje PB'en naar Hugotje of mij en dan een officiele meeting organiseren ^_^

Hugotje112: Hoe kom je aan dat rare profiel? :?

GTA-TOP: Mooi zo :D

Het is geen officiele, en waarom moeten we (op de PS3) een lijst naar jou sturen,je kan toch een een PS3 gassie aannemen om meetings te organiseren

Xbox functie: ja

Nieuwe site: boei me niet

En ik ben met het een en ander niet eens in de clan, ik wil graag een eigen sig dragen, en ik vind dat iedereen een meeting mag organiseren zonder dat de PB naar jullie gaat

Royboow

Nog meer om 4 uur?

Bewerkt: door RoyBoow
Link to comment
Delen op andere websites

En ik ben met het een en ander niet eens in de clan, ik wil graag een eigen sig dragen, en ik vind dat iedereen een meeting mag organiseren zonder dat de PB naar jullie gaat

Hier ben ik het helemaal mee eens maar ik zet het gewoon in mijn sig :D

BTW Waneer is de volgende meeting?

Link to comment
Delen op andere websites

Yay ik heb een nieuwe signature :dans: :dans: :dans:

sorry dat ik hier post, Maar mag ik even zeggen dat ik die sig van je echt prachtig vindt?? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Yay ik heb een nieuwe signature :dans::dans::dans:

sorry dat ik hier post, Maar mag ik even zeggen dat ik die sig van je echt prachtig vindt?? :puh:

Hij is ook echt prachtig :D

Respect!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Yay ik heb een nieuwe signature :dans::dans::dans:

sorry dat ik hier post, Maar mag ik even zeggen dat ik die sig van je echt prachtig vindt?? :puh:

Hij is ook echt prachtig :D

Respect!!!

:$

Link to comment
Delen op andere websites

@Royboow: Iedereen mag al zijn eigen sig. dragen :Y En royboow als je het lijstje maar post voor de duidelijkheid. Dan kunnen leden een PB sturen naar jouw wie mee doet.

@ Gtamaster1: spam?

Bewerkt: door gerbieboy6
Link to comment
Delen op andere websites

Yay ik heb een nieuwe signature :dans::dans::dans:

sorry dat ik hier post, Maar mag ik even zeggen dat ik die sig van je echt prachtig vindt?? :puh:

Hij is ook echt prachtig :D

Respect!!!

:$

xD Bedankt hé

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...