Jump to content

Vragen over GTA 1


007 Harings

Recommended Posts

Hallo

Ik heb 3 dagen geleden dit spel gekocht en ik heb een paar vraagjes:

1) Als ik de eerste 4 telefoonmissies uitspeel en ik heb er 1 mislukt kan ik dan doorgaan naar de volgende 4 telefoonmissies?

2)Als ik een doos omver rijd dan heb ik een machinegun en er komt kill frankey ik heb gezien op de walktrouht dat je dan punten moet halen maar hoeveel moet je dan hebben en hoe kan je die dan verdienen?

3)Hoe en waar kan je die cheats invoeren want ik snap dat echt niet wat ze bedoelen met wanneer je de naam ziet je cheats invoeren

Dat zijn mijn vragen tot nu toe is het een leuke game maar jammer dat er toen geen rader was om de weg te zien wanneer er een bocht aankomt wand ik knal er snel tegen. Als ik punten moest geven zal ik het een 7/10 geven voor zijn tijd

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Hallo

Ik heb 3 dagen geleden dit spel gekocht en ik heb een paar vraagjes:

1) Als ik de eerste 4 telefoonmissies uitspeel en ik heb er 1 mislukt kan ik dan doorgaan naar de volgende 4 telefoonmissies?

2)Als ik een doos omver rijd dan heb ik een machinegun en er komt kill frankey ik heb gezien op de walktrouht dat je dan punten moet halen maar hoeveel moet je dan hebben en hoe kan je die dan verdienen?

3)Hoe en waar kan je die cheats invoeren want ik snap dat echt niet wat ze bedoelen met wanneer je de naam ziet je cheats invoeren

Dat zijn mijn vragen tot nu toe is het een leuke game maar jammer dat er toen geen rader was om de weg te zien wanneer er een bocht aankomt wand ik knal er snel tegen. Als ik punten moest geven zal ik het een 7/10 geven voor zijn tijd

Nr.1: Ja dat kan.

Nr.2:Dat maakt niet echt uit, zolang het geloof....over de 100 is.

Nr.3:Dat moet je doen als je een character heb gekozen, dan moet je een naam in typen, de code dus.

Trouwens, de PSX Versie is slomer, dus handiger om door bochten te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...