Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Jongens, ik ben er klaar mee. Sony behandeld mensen echt als een stuk stront... Wilde op mijn broers zijn account (hij is 18) de geboorte datum veranderen naar die van mij omdat we een keer een verkeerde hadden ingevuld en hem niet meer wisten... Krijg ik dit.

Geachte

Ik heb uw account verwijderd uit ons systeem. Als minderjarige en volgens de wet heeft u de recht nog niet om een account aan te maken tot u volwassen bent. Helaas kunnen wij deze aan u niet terugbezorgen. Uw ouders dienen zelf een account aan te maken en voor u een subaccount aan te maken.

Indien u verder nog vragen heeft kan u gerust antwoorden op deze mail.

Wij zijn ook telefonisch bereikbaar op 020 658 1888 als u belt vanuit Nederland en 070 222 130 als u belt vanuit Belgïe van maandag tot vrijdag, van 09:00 tot 18:00. Het referentienummer van deze zaak is: 6793944.

Met vriendelijke groeten,

Melvin Vermeulen

Sony Entertainment Network Support

Ik zit nog geneens op het email account van dit PSN account en die gast verwijderd mijn/broers/vader account gewoon zonder ook maar na te denken. Volgens mij dachht hij dat ik degene was die de eignaar van het account was maar dat is dus niet zo... Ben er helemaal klaar mee, en dan te bedenken dat ik een ps3 slim wilde kopen...

Klinkt misschien stom, maar waarom pas je de geboortedatum aan naar je eigen geboortedatum terwijl je niet 18 bent? Daarvoor moet je dus zoals hij zegt een subaccount maken voor 'niet-18-jarige'.

En als jij naar hem gaat mailen en je geboortedatum naar je eigen maakt, en zegt dat je de geboortedatum niet meer weet(wat typisch is, iedere niet 18-jarige vult een random geboortedag in zodat ze een volle account krijgen).

Dan lijkt mij het ook aardig normaal dat het overkomt dat jij de 'niet-18-jarige' eigenaar bent, eigenlijk had je je broer(of doen alsof) de mail laten schrijven en de geboortedatum naar de zijne moeten aanpassen, niet naar je eigen.

Ja, wel radicaal dat ze het gelijk verwijderen, maar als het zelfs zo in de wet staat, en in hun reglement, dan hebben ze alle recht en jij niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Wilde ook mijn broer het eerst laten doen, hij was alleen voor een tijd weg en ik wilde even wat info over hoe ik het kon veranderen. Ik had er nog geen eens om gevraagd of hij het naar de mijne kon veranderen. Hij vroeg alleen mijn gegevens (en dus niet die van de account eigenaar, mijn broer, dat ik dus al duidelijk had gezegt) en die gaf ik. Mja, ik maak wel een nieuw account wss, vind ik nou ook niet zo héél erg maar het is wel onhandig. Mja, ik heb hier allemaal spellen liggen en ik vind het zonde om ze zo te laten liggen dus waarschijnlijk koopt mijn vader een slim.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik had is een vraag, ik heb een back-up gemaakt van mijn ps3 via hulp bij back-up maken.

De back-up is rond de 90GB groot (ps3 heeft HDD van 120GB) en duurde iets van een 3 uur (niet dat het belangrijk is), maar nu vraag ik me af of al mijn savegames en gamedata ook is gekopieerd? :puh:

Ik heb nu ondertussen een back-up gemaakt + HDD verandert.

Eerst kreeg ik de melding dat er een fout is en dat ik een opslagmedium moest aansluiten met de update 4.21 dit heb ik ook gedaan, maar nu krijg ik deze melding:

"De systeempartitie van de systeemopslag wordt geformatteerd tijdens het formatteren kunnen alle data op de systeemopslag worden verwijdert. Om nu te formatteren druk de start en select knop gedurende 5 seconden tegelijk in. In dien u de systeemopslag wil formatteren kan u de vorige versie niet meer terugzetten."

Nu vraag ik me af betekent dit dat ik mijn back-up dan niet meer kan herstellen na het formatteren?

EDIT: Opgelost, ik kon de back-up herstellen. :)

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Hallo,

Ik ben van plan om een headset te kopen voor mijn ps3. Dit omdat het makkelijk is als je in een party zit bij mw3 en voor survival waves.

Ik vroeg me af welke goed zijn, en niet al te veel kosten. Hebben julie een headset, ben je er content van, hoeveel heeft hij gekost en waar heb je hem gekocht?

Graag zo snel mogelijk antwoord, zou graag deze week nog 1 kopen.

mvg,

Pompbakje

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met "Het grote: PS3 topic."<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik ben van plan om een headset te kopen voor mijn ps3. Dit omdat het makkelijk is als je in een party zit bij mw3 en voor survival waves.

Ik vroeg me af welke goed zijn, en niet al te veel kosten. Hebben julie een headset, ben je er content van, hoeveel heeft hij gekost en waar heb je hem gekocht?

Graag zo snel mogelijk antwoord, zou graag deze week nog 1 kopen.

mvg,

Pompbakje

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met "Het grote: PS3 topic."<<<

Iedere USB headset werkt, dus pak er een met goede reviews en klaar ben je.

Zit je ver weg van de PS3, pak dan een goede bluetooth headset met goede reviews.

Zoek eens wat op tweakers of google, je bent niet de eerste die dit probeert of vraagt...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wtf is dit?

Eerst een mooie glimmende PS3, toen de budget en aardig niet mooie Slim, en nu een mengsel van beiden?

Nja, vandaag mijn eerste platina trophy behaald voor Motorstorm RC, was eigenlijk maar een moeilijke trophy.

Heb in totaal bijna 11 uur erin zitten waarvan 7:30 uur in races en de rest in vrij rijden op een 'speelterrein'.

Morgen maar eens een kaartje halen zodat ik de uitbreidingen kan kopen en uitspelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...