Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

  • 4 weken later...

Ik kan me vergissen, maar 2GB is zeer veel (nja, zeer veel is nu ook weer overdreven). Daar zou het dus best aan kunnen liggen.

Ik let er niet specifiek op, maar ik geloof dat normale updates slechts enkele MB's zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

*Bumpie*

Ik heb wat vraagjes en vond een nieuw topic wat onnodig :puh: Ik wil dus voor GTA 5 een PS3 gaan aanschaffen, tweede hands omdat ik geen geld heb voor een nieuwe op dit moment. Mijn vraag is dus, kan elke werkende PS3 GTA 5 spelen of kunnen de oudere modellen dit niet aan? En moet ik nog op een aantal dingen letten bij de aankoop?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

*Bumpie*

Ik heb wat vraagjes en vond een nieuw topic wat onnodig :puh: Ik wil dus voor GTA 5 een PS3 gaan aanschaffen, tweede hands omdat ik geen geld heb voor een nieuwe op dit moment. Mijn vraag is dus, kan elke werkende PS3 GTA 5 spelen of kunnen de oudere modellen dit niet aan? En moet ik nog op een aantal dingen letten bij de aankoop?

Alvast bedankt!

Alle PS3's kunnen V spelen, geen verschil in hardware(behalve HDD). Ik zou opletten voor stof en YLOD.

Link to comment
Delen op andere websites

*Bumpie*

Ik heb wat vraagjes en vond een nieuw topic wat onnodig :puh: Ik wil dus voor GTA 5 een PS3 gaan aanschaffen, tweede hands omdat ik geen geld heb voor een nieuwe op dit moment. Mijn vraag is dus, kan elke werkende PS3 GTA 5 spelen of kunnen de oudere modellen dit niet aan? En moet ik nog op een aantal dingen letten bij de aankoop?

Alvast bedankt!

Alle PS3's kunnen V spelen, geen verschil in hardware(behalve HDD). Ik zou opletten voor stof en YLOD.

En ik verkoop mijn PS3 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

*Bumpie*

Ik heb wat vraagjes en vond een nieuw topic wat onnodig :puh: Ik wil dus voor GTA 5 een PS3 gaan aanschaffen, tweede hands omdat ik geen geld heb voor een nieuwe op dit moment. Mijn vraag is dus, kan elke werkende PS3 GTA 5 spelen of kunnen de oudere modellen dit niet aan? En moet ik nog op een aantal dingen letten bij de aankoop?

Alvast bedankt!

Alle PS3's kunnen V spelen, geen verschil in hardware

Oh dus dat sommige beweren dat die op oudere PS3's hapert omdat de hardware is verouderd is dus een fabeltje? Of was dat nou xBox?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...