Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Wat een boel sreens van een boel games zeg, ik kan me tong hier wel bij aflikken, en ze zijn allemaal van hoge en goede kwaliteit, zeker die screen met die auto op zijn neus B) ik krijg de kriebels er gewoon van, heerlijk

Link to comment
Delen op andere websites

Tja het blijft de lompe X-doos

maar ik snap egt niet wat jullie aan het zeuren zijn over het design...ik vind het design echt helemaal geweldig.!!!

@ the Godfather de schaal klopt kijk maar naar de voeding.

Bewerkt: door henk_jan
Link to comment
Delen op andere websites

xbox360(je)

Xbox360 is groter hoor

ik bedoel daar mee dat de ps3 veel meer dingen heeft zoals dat je de psp er opaan kan sluiten en als controler gebruiken enzzzz.....

dus de xbox360 heeft weinger dinge :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen die boom in plaatje 1 valt tegen

komt omdat dit waarschijnlijk nog een alpha versie is dus er meot nog heel veel gebeuren ook als je naar die voorlamp kijkt van die auto die in de pits staat dan zie je ook dat het nog niet goed afgewerkt is maarja het ziet ernu al goed uit laat staan als die game helemaal af is dan kom ik er denk ik gewoon van klaar :puh: (geintje btw:P)

hier nog 3 flimpjes van wat de ps3 allemaal kan

hier

bron: ign.com

Bewerkt: door killerbee
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil echt zoo graag de ps3 hebben. Hij is zoveel mooier als de xbox 360.

En die xbox is weeral zo groot, ik heb liever een kleinere spelconsole dan zo'n lomp ding

Dus ik koop zeker de ps3 en ik laat de xbox 360 in de rekken liggen(als hij daar wel in geraakt :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik ben een echte ps man dus ik weet zeker al dat i khem koop mischien met de release al maar dat moet ik nog even bekijken met me geld rond die tijd maarja nog genoeg tijd om te sparen

heb al een hoop flimpjes gezien op ign en ze hebben me nu al overtuigd om die ps3 te halen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat er bij Gran turismo 5 op de ps3 nu wel een schade model voorkomt en dat je ook met ferrari's en porsches kan rijden. Maar wat ik al van de screens heb gezien komt het er geweldig uit te zien. Niiet dat Gt4 er nu niet slecht uit ziet, maar deze ziet er nog veel beter uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...