Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

ik hoop het ook, maar of de deelnemende merken dat willen is de vraag, en ook moet de producent van de game die dat wil er geld voor gaan neertellen, ze doen het niet zomaar, maar ik hoop dat ze eindelijk toegeven en eindelijk inzien dat GT5 alleen goed kan worden met een schademodel erin!

Link to comment
Delen op andere websites

Als alles er zo vet uitziet hoe zal de nieuwe GTA er wel niet uit zien?

Hier nog meer PS3 hardware filmpjes

Ik hoop maar dat Rockstar een nieuwe engine gebruikt, want anders krijgen we wéér hetzelfde... <_< Maar ik heb er vertrouwen in.

:)

Rockstar moet zo'n engine als doom3 of Unreal tournemnt gebruiken

Unreal engine is volgens mij van de makers alleen, zelf gemaakt. Zoals Valve met hun Source engine. Ik denk dat de Source engine wel cool zou worden. :lol:

( of op z'n minst dat de characters op de omgeving reageren )

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er allemaal zo vet uit, en toch ben ik blij dat hij pas in 2006 gerealesed word zo heb ik nog de tijd om al me geld bij elkaar te schrapen en te werken alsof me leven ervan afhangt.. :D

Kortom laat de PS3 maar over prcies een jaar ofz komen.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben blij met die concurentie, met concurentie gaat alles veel sneller, het zal me niet verbazen dat als de PS3 uit is er al gepraat wordt over een PS4 (bijvoorbeeld)

helaas ik doe niets met de PS of X-box, ik heb er geen en wil er geen, ik ben blij met een PC ;)

maar kan iemand me vertellen wat het probleem is aan de grote van de X-box ?, ik bedoel er zijn mensen die de PS kopen aleen omdat hij kleiner is... :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben blij met die concurentie, met concurentie gaat alles veel sneller, het zal me niet verbazen dat als de PS3 uit is er al gepraat wordt over een PS4 (bijvoorbeeld)

helaas ik doe niets met de PS of X-box, ik heb er geen en wil er geen, ik ben blij met een PC ;)

maar kan iemand me vertellen wat het probleem is aan de grote van de X-box ?, ik bedoel er zijn mensen die de PS kopen aleen omdat hij kleiner is... :unsure:

dat vinden ze mooier denk ik er zijn mensen die alleen naar het desing kijke..<_<

Link to comment
Delen op andere websites

IGN

Hij gaat dus 465 Dollar = ong. 500 €uro kosten

Dan is het minder dan ik had verwacht.

Ik dacht dat het 600 euro zou zijn.

Dus dat komt mooi uit dan.

Ik ga er voor sparen nu.

2 maandjes moet ik er voor werken dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dit stond op Insidegamer

| Volgens een artikel in de Japanse krant Mainichi Shimbum zal de PlayStation 3 de duurste massa productie spelcomputer ooit worden. Sony medewerkers vertelden de krant dat hij in Japan niet over de toonbank gaat voor een prijs onder de 50.000 yen. Omgerekend is dat zo'n 450 euro.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...