Jump to content

Red Dead Redemption


Scarface92

Recommended Posts

Bij die groepen in de multiplayer had je trouwens ook een groep die "Dutch" heette. Heeft dat iets met Nederland te maken of...? :puh:

Waarschijnlijk wel, ik heb geen idee waar dat anders voor zou kunnen staan. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    58

  • vice infernusX

    28

  • Hayte

    27

  • Kai-ShockWave

    26

Ik meen ook iets te herinneren dat er in die review van The Liberty Times (of hoe het dan ook heette, die beroemde Amerikaanse krant) stond dat de oude bende van John ook iets met Nederland had. Ik zal het even opzoeken.

Edit:

Blackmailed in 1911 by unscrupulous federal agents into hunting down his former comrades in Dutch van Der Linde’s notorious gang, Marston straddles more than the border between Mexico and the United States.

Bron: The New York Times

Zijn oude bende was dus een Nederlandse. De naam van de leader (van der Linde) lijkt mij ook typisch Nederlands?

Zal vast allang bekend zijn hierzo, maar het viel me gewoon even op. :puh:

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een aantal filmpjes bekeken van mensen die het spel spelen, en vooral de paarden vallen me tegen. Als ze bijvoorbeeld tegen een boom aanrennen rennen ze gewoon door maar glijden dan langzaam naar de zijkant van de stam om er dan langs te kunnen (als je begrijpt wat ik bedoel). Het zou leuker zijn geweest als ze een beetje verward achteruit liepen. Of als je een rotswand op wilt die te stijl is, dat ze gaan steigeren (zit er ook niet in maar rennen er gewoon vol tegenaan). Ook als ze van een heuvel afspringen zie je ze gewoon rechtop vanaf vallen en dan weer hop klaarstaan. Het zou leuker zijn als ze er echt af sprongen in plaats van alleen maar vallen. Valt me af en toe gewoon tegen... Ik denk toch dat ik teveel van de game heb verwacht, maar alsnog ziet het er prachtig uit en zal ik er heel veel lol mee gaan beleven. Kan niet wachten op vrijdagmiddag na school! :)

Beetje vreemd hoor.. Je had veel verwachtingen, maar door de physics van de paarden zijn deze allemaal teniet gedaan? :puh: Komt een beetje vreemd over, of je moet echt heel veel hoop op die paarden gevestigd hebben..? Je moet echter wat verder denken, want jou ideeën zijn moeilijker te verwezenlijken dan je denkt. Wanneer moet het paard een 'afsprong' doen? Dat moet het spel van te voren weten, want als je al aan het vallen bent, kun je moeilijk nog even een leuke sprong doen. Niet zo gemakkelijk dus, en bovendien heb je kans op van die glitches waarbij het paard ergens af wil springen wanneer er niets te springen valt. Zelfde met die botsing, al denk ik dat dat eigenlijk niet echt een excuus is. Dat vond ik ook wat jammer, dat het paard niet zelf stopte of er iets gebeurde. Maar ook hier kunnen glitches ontstaan, bijvoorbeeld als je een tak raakt, of een uitsteeksel ergens. Maar nog steeds, dat is gemakkelijker doen en is wat jammer.

Maar al met al kan ik niet zeggen dat ik opeens veel minder van het spel verwacht, alles alleen omdat de paarden wat lomp reageren op solide obstakels. Lijkt me meer iets van "voorkomen is beter dan genezen", wat niet al te moeilijk lijkt. Het meeste is vlak, dus een boom op tijd ontwijken lijkt me niet al te lastig. Al moet ik zeggen dat er op het internet een stel malloten zitten echt niet kunnen rijden.. ^^

Ik verwacht overigens wel wat van het spel, maar geen al te hoge verwachtingen. Wil mezelf meer laten verrassen, in een positieve manier. Maar zoals het er nu uitziet is dat niet zo moeilijk, want ze hebben het oude "Wild West" sfeertje er goed in zitten naar mijn mening. Ben stiekem toch wel benieuwd of hij morgen al in de schappen ligt, want ben een beetje uitgespeeld op de andere spellen.

(Sfeer en gameplay doen me toch wat meer dan "ubah realistische paarden moves" :D)

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft toevallig iemand die hem bij GM heeft bestelt hem al? Ik dacht wel dat ik hem vandaag zo krijgen net als dat vaker is, maar geen sms gehad maar weet ook niet of mijn nummer is doorgegeven.. :S

Ik heb hem bij GM besteld en ik heb net dat SMSje gekregen :*D

weet je zeker dat je je mobielnummer goed hebt ingevuld bij de Pre-order

en anders zal er wel bij GM een foutje zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, ik heb ook net mijn SMS gekregen. Vanavond maar mooi even ophalen (door mijn moeder :D ) haha.

Lucky you :puh:

Zeker omdat ze je die game niet meegeven :7 Ik heb m'n ouders niet nodig,

volgens mij krijg je hem sowieso wel mee bij GM en anders mogen ze m'n ouders toestemming vragen via de telefoon 0_0

Ik zou dolgraag vandaag naar de GM gaan(in het volgende stadje :duh: )Ik weet alleen niet of m'n

ouders me laten gaan :(

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

wat er toen net was gebeurd was echt klote

ik liet mijn vader effe naar GM gaan voor de godfather 2 wand die koste 20 euro

hij komt terug met het spel en zei dat RDR uitwas ik dacht confused2.gif

die kwam morgen toch pas,dus ik kijk snel op deze site

duss dat was shit wand mijn vader is niet gek om weer naar GM tegaan omde godfather te ruilen voor RDR

dus ik w8 wel over 2 maanden dan kost wat minder denk ik :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, ik heb ook net mijn SMS gekregen. Vanavond maar mooi even ophalen (door mijn moeder :D ) haha.

Lucky you :puh:

Zeker omdat ze je die game niet meegeven :7 Ik heb m'n ouders niet nodig,

volgens mij krijg je hem sowieso wel mee bij GM en anders mogen ze m'n ouders toestemming vragen via de telefoon 0_0

Ik zou dolgraag vandaag naar de GM gaan(in het volgende stadje :duh: )Ik weet alleen niet of m'n

ouders me laten gaan :(

Bij GM zijn ze daar juist hartstikke streng in :7

Bij bartsmit niet :puh: .

Maar ik dacht dat hij nog niet uit was dus hoe kan dat dat sommige het vrijdag al hebben gekocht dan? Dat is een week voor de release! :S

(Tenzij het illigaal gedownload is dan kan het wel)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Bart Smit moet ik alsnog altijd met m'n moeder gaan, ik voel me dan net zo'n klein kind. Maar je kon RDR al wel woensdag ophalen en de Limited Edition hadden ze pas nog (weet niet of nu nog steeds). Ga hem morgen na school ophalen (ben gelukkig erg vroeg uit), anders zou ik niet leren.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, ik heb ook net mijn SMS gekregen. Vanavond maar mooi even ophalen (door mijn moeder :D ) haha.

Lucky you :puh:

Zeker omdat ze je die game niet meegeven :7 Ik heb m'n ouders niet nodig,

volgens mij krijg je hem sowieso wel mee bij GM en anders mogen ze m'n ouders toestemming vragen via de telefoon 0_0

Ik zou dolgraag vandaag naar de GM gaan(in het volgende stadje :duh: )Ik weet alleen niet of m'n

ouders me laten gaan :(

Bij GM zijn ze daar juist hartstikke streng in :7

Bij bartsmit niet :puh: .

Maar ik dacht dat hij nog niet uit was dus hoe kan dat dat sommige het vrijdag al hebben gekocht dan? Dat is een week voor de release! :S

(Tenzij het illigaal gedownload is dan kan het wel)

Winkels maken fouten en leggen het spel al in de winkel voor de releasedate.

Link to comment
Delen op andere websites

Winkels maken fouten en leggen het spel al in de winkel voor de releasedate.

Ik denk eerder dat dat doelbewust gedaan wordt.. :bier:

of bedoel je dat?

Ik wacht nog wel even, want ik ben nog niet overtuigd. De meeste mensen hier volgen de hype maar en gaan het meteen kopen en waarom? Omdat het door Rockstar ontwikkeld wordt.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...