Jump to content

Red Dead Redemption


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    58

  • vice infernusX

    28

  • Hayte

    27

  • Kai-ShockWave

    26

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Nu ik het heb uitgespeeld, zit ik gewoon op m'n paard rondte reizen. Gewoon door Mexico, de bergen, bossen.. Echt prachtig! :tu:

Haha, inderdaad. Ik speel deze game nog dagelijks. Ben bezig met 100% :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Hallo GTAForum'ers! Ik heb met een onderzoek een Amazon Voucher van 20 pond (25 euro) verdiend. Nu wil ik graag RDR Game of the Year Edition kopen, wat voor slechts 16 pond te koop is op amazon.co.uk. Maar nu vraag ik mij af, als je een spel laat overkomen vanuit de UK, is het dan ook mogelijk om Nederlandse ondertitels in te stellen in het spel? (of nog beter: om het Nederlandse spel te kopen?) Want dit zou ik graag wel hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Red Dead Redemption is het niet nodig om de Nederlandse versie te kopen. Bij beide versies is het niet mogelijk om Nederlandse ondertitels in te stellen. Het enige verschil is dat het boekje en het hoesje Engels is bij de Engelse versie en de Nederlands bij de Nederlandse versie. Dus als je hem daar voordeliger kan krijgen zou ik hem daar halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Red Dead Redemption is het niet nodig om de Nederlandse versie te kopen. Bij beide versies is het niet mogelijk om Nederlandse ondertitels in te stellen. Het enige verschil is dat het boekje en het hoesje Engels is bij de Engelse versie en de Nederlands bij de Nederlandse versie. Dus als je hem daar voordeliger kan krijgen zou ik hem daar halen.

Bedankt! Dan ga ik hem daar maar kopen :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 9 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...