Jump to content

Red Dead Redemption


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    58

  • vice infernusX

    28

  • Hayte

    27

  • Kai-ShockWave

    26

  • 4 maanden later...

Bumpje :$

Nu we al een tijdje moeten wachten op de Heists in GTA Online ben ik RDR nog eens gaan spelen. Maar sinds afgelopen dinsdag doet de multiplayer bij mij erg vreemd.

Mijn wapens en andere spelers zijn onzichtbaar, het laden van een match duurt eeuwig en er is veel lag. Ik heb het spel al meerdere malen opnieuw opgestart maar de situatie blijft hetzelfde.

Zijn er hier meer mensen die er last van hebben? :)

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

dat werkt bij mij wel allemaal gewoon, ik heb de laatste week heel veel last van vastzitten op het "loading screen".

nou heb ik me dns instellingen nog wel anders ingesteld voor gta maar had daar eerst geen last van

zou dat met rdr nu opeens wel dat kunnen zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar dagen geleden RDR gekocht en vind het tot nog toe een leuke game. Zit nog niet ver in het verhaal, maar er zijn veel mogelijkheden, de map is leuk en de sfeer is perfect gecreëerd.

Ik heb in sommige stadjes dat mensen mij uitdagen tot een duel. Ik snap wel hoe je moet schieten enzo, maar ik snap de gedachte achter het dueleersysteem niet. Hoe wordt er bepaald wie als eerste schiet en hoeveel keer ik kan schieten? Soms kan ik maar één plek aanduiden en de andere keer drie voordat er daadwerkelijk wordt geschoten.

Het lukt me wel de duels te winnen, maar dat vroeg ik me even af.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan bij het duelleren er voor kiezen meteen je wapen te pakken, maar dan kun je minder accuraat richten met de Deadeye. Als je wat langer wacht kun je beter richten maar dan heb je het risico dat je neergeschoten word.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ben ik eindelijk eens wat verder gekomen in de game, loopt die nu vast na een missie. Echt frustrerend. Waarschijnlijk moet ik nu helemaal weer opnieuw beginnen en weer zoveel missies doorworstelen die ik al zoveel keer heb gedaan voor ik daadwerkelijk weer verder kan of de game gewoon weer vastloopt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...