Jump to content

Red Dead Redemption


Scarface92

Recommended Posts

Het zal moeilijk zijn om RDR te kopen hoe graag ik dat ook wil.

Ten eerste moet ik het gezeur van mn ouders verduren omdat ze het te duur vinden, 60 euro.

en dan weet ik niet eens zeker of ik die game wel meekrijg als ik bij de Gamemania of Mediamarkt aankom (ik ben 14)

sinds de regering zo streng is met leeftijden bij games. en ik ken niemand ouder dan 18 die hem voor me kan ophalen :cry: 0

Iemand tips :duh: ???

checken ze bij de Gamemania op leeftijden???

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    58

  • vice infernusX

    28

  • Hayte

    27

  • Kai-ShockWave

    26

Het zal moeilijk zijn om RDR te kopen hoe graag ik dat ook wil.

Ten eerste moet ik het gezeur van mn ouders verduren omdat ze het te duur vinden, 60 euro.

en dan weet ik niet eens zeker of ik die game wel meekrijg als ik bij de Gamemania of Mediamarkt aankom (ik ben 14)

sinds de regering zo streng is met leeftijden bij games. en ik ken niemand ouder dan 18 die hem voor me kan ophalen :cry: 0

Iemand tips :duh: ???

checken ze bij de Gamemania op leeftijden???

Hmmm ja dat is een lastig probleem, maar bijna iedereen van jouw leeftijd heeft daar last van. Maar maak je niet druk, ik weet zeker dat het je wel lukt om iemand te overhalen om hem te halen.

Maar even over de game, weet iemand al de grote van de map? Daar ben ik heel erg benieuwd naar want zoals je kunt zien in de trailers is de map echt heel groot.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal moeilijk zijn om RDR te kopen hoe graag ik dat ook wil.

Ten eerste moet ik het gezeur van mn ouders verduren omdat ze het te duur vinden, 60 euro.

en dan weet ik niet eens zeker of ik die game wel meekrijg als ik bij de Gamemania of Mediamarkt aankom (ik ben 14)

sinds de regering zo streng is met leeftijden bij games. en ik ken niemand ouder dan 18 die hem voor me kan ophalen :cry: 0

Iemand tips :duh: ???

checken ze bij de Gamemania op leeftijden???

Hmmm ja dat is een lastig probleem, maar bijna iedereen van jouw leeftijd heeft daar last van. Maar maak je niet druk, ik weet zeker dat het je wel lukt om iemand te overhalen om hem te halen.

Maar even over de game, weet iemand al de grote van de map? Daar ben ik heel erg benieuwd naar want zoals je kunt zien in de trailers is de map echt heel groot.

Ik had gehoord dat ie 2x zo groot was als die van GTA:SA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de makkelijkste manier gewoon is om m'n moeder mee te nemen :bonk:

als ik RDR wil kopen.

Ik vind het gewoon bullshit die leeftijd bij games ik speelde GTA VC (18+)

al op mn 9e en ik krijg niet de aandrang om hoertjes neer te knuppelen of echt een auto te stelen :bonk:

Het komt door al dat gedoe van MW2 met het vliegveld level.

@hierboven: hebben ze dan in jou boerenstadje een gamestore

want in mijn nogal groot boerendorpje niet :cry:

Damn wat zou ik graag een plaatselijke gameshop hebben in ons dorp

waarvan ik de eigenaar ken.

Maar ik zal RDR krijgen AL IS HET HET LAATSTE WAT IK DOE :engel:

Edit: hopelijk laten ze dat uitgaan met vriendinnen eruit

dat lijkt me totaal niet cool als cowboy

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Het zal moeilijk zijn om RDR te kopen hoe graag ik dat ook wil.

Ten eerste moet ik het gezeur van mn ouders verduren omdat ze het te duur vinden, 60 euro.

en dan weet ik niet eens zeker of ik die game wel meekrijg als ik bij de Gamemania of Mediamarkt aankom (ik ben 14)

sinds de regering zo streng is met leeftijden bij games. en ik ken niemand ouder dan 18 die hem voor me kan ophalen :cry: 0

Iemand tips :duh: ???

checken ze bij de Gamemania op leeftijden???

Je kan hem ook via internet bestellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bij Gamemania gevraagd en ze geven me de game sowieso wel mee

al vroegen ze of ik voor de zekerheid een briefje met toestemming van mijn ouders moest meenemen.

hoef ik niet m;n ouders naar de GM te sleuren :ch::ch::ch: (dat toch nooit zou lukken)

Red Dead Redemption!!!

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...