Jump to content

Red Dead Redemption


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 619
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    58

  • vice infernusX

    28

  • Hayte

    27

  • Kai-ShockWave

    26

Al gezien _O_

Jammer dat ik m'n Xbox 360 niet kan aansluiten op internet(mjn vader heeft de modem verplaatst :duh: )

Ik denk eraan om zo'n Wireless Network Adapter N te kopen voor de 360 maar op internet staat dat deze zowzt 70 euro's kosten

Ik dacht dat ze 20 euro kosten :?

Weet iemand hier iets vanaf :?

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal moeilijk zijn om RDR te kopen hoe graag ik dat ook wil.

Ten eerste moet ik het gezeur van mn ouders verduren omdat ze het te duur vinden, 60 euro.

en dan weet ik niet eens zeker of ik die game wel meekrijg als ik bij de Gamemania of Mediamarkt aankom (ik ben 14)

sinds de regering zo streng is met leeftijden bij games. en ik ken niemand ouder dan 18 die hem voor me kan ophalen :cry: 0

Iemand tips :duh: ???

checken ze bij de Gamemania op leeftijden???

Hmmm ja dat is een lastig probleem, maar bijna iedereen van jouw leeftijd heeft daar last van. Maar maak je niet druk, ik weet zeker dat het je wel lukt om iemand te overhalen om hem te halen.

Maar even over de game, weet iemand al de grote van de map? Daar ben ik heel erg benieuwd naar want zoals je kunt zien in de trailers is de map echt heel groot.

Ik heb daar geen last van, praat maar voor jezelf,

En vice, waarom geen Kabel kopen?

Bewerkt: door The360box
Link to comment
Delen op andere websites

Al gezien _O_

Jammer dat ik m'n Xbox 360 niet kan aansluiten op internet(mjn vader heeft de modem verplaatst :duh: )

Ik denk eraan om zo'n Wireless Network Adapter N te kopen voor de 360 maar op internet staat dat deze zowzt 70 euro's kosten

Ik dacht dat ze 20 euro kosten :?

Weet iemand hier iets vanaf :?

Ja inderdaad deze zijn duur, 80 euro zelfs. En het kan wezen dat het je ook nog niet lukt om hem goed te installeren.

@The360box: waarom zo brutaal? Als je niet normaal kunt reageren, DOE DAT DAN OOK NIET! Ik zeg toch dat BIJNA iedereen hier last van heeft????

En hij koopt waarschijnlijk geen kabel omdat hij geen zin heeft om de deuren open te laten staan of gaten te boren voor dat ene kabeltje.

Bewerkt: door jeroen.engeler
Link to comment
Delen op andere websites

Het zal moeilijk zijn om RDR te kopen hoe graag ik dat ook wil.

Ten eerste moet ik het gezeur van mn ouders verduren omdat ze het te duur vinden, 60 euro.

en dan weet ik niet eens zeker of ik die game wel meekrijg als ik bij de Gamemania of Mediamarkt aankom (ik ben 14)

sinds de regering zo streng is met leeftijden bij games. en ik ken niemand ouder dan 18 die hem voor me kan ophalen :cry: 0

Iemand tips :duh: ???

checken ze bij de Gamemania op leeftijden???

Hmmm ja dat is een lastig probleem, maar bijna iedereen van jouw leeftijd heeft daar last van. Maar maak je niet druk, ik weet zeker dat het je wel lukt om iemand te overhalen om hem te halen.

Ik heb daar geen last van, praat maar voor jezelf,

En vice, waarom geen Kabel kopen?

Omdat de Modem nu meer dan 10 meter verderop staat in de Telecom winkel van mijn vader(ik woon daarachter)

en ik dus met dat kabeltje door 2 deuren moet

en omdat ik de rijkste niet ben het enige geld dat ik heb is net genoeg om RDR te kopen :duh:

Al gezien

Jammer dat ik m'n Xbox 360 niet kan aansluiten op internet(mjn vader heeft de modem verplaatst )

Ik denk eraan om zo'n Wireless Network Adapter N te kopen voor de 360 maar op internet staat dat deze zowat 70 euro's kosten

Ik dacht dat ze 20 euro kosten

Weet iemand hier iets vanaf???

Ja inderdaad deze zijn duur, 80 euro zelfs. En het kan wezen dat het je ook nog niet lukt om hem goed te installeren.

En hij koopt waarschijnlijk geen kabel omdat hij geen zin heeft om de deuren open te laten staan of gaten te boren voor dat ene kabeltje.

Daar heb je gelijk in die kabels zijn duur, ik moet door 2 deuren en de modem staat zowat 12 meter verderop.

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Als je de game pre-ordert krijg je toch gratis content zoals de golden gun en de warhorse?

Wat moet ik mij daar dan bij voorstellen? moet ik dat eerst ergens downloaden?

Bij een Pre-Order krijg je inderdaad wat extra's, waarschijnlijk zal er in het hoesje dan een voucher zitten met een code erop. Deze code kan je dan invoeren in de PlayStation Store of op Xbox Live. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, Ik wou net m'n pre-order op de gewone versie van RDR verwijderen

en de limited edition pre-orderen maar die is niet meer beschikbaar :cry:

bij Gamemania . Ik wil de RDR limited edition alleen halen bij GM :-(

Omdat ik daar zeker weet dat ik de game meekrijg ik ben namelijk nog geen 18.

Iemand tips

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

^ yup, heb ik ook, heb 'm nu besteld bij bartsmit, maar krijg ik de limeted edition ook als ik 'm ophaal of alleen als ik 'm bestel ?

Als je hem al besteld heb via Bartsmit.nl heb je als goed is zelf al aangegeven of je hem ophaalt bij een filiaal of thuis laat bezorgen. Heb je voor de laatste optie gekozen dan krijg je hem gewoon op de release thuisgestuurd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

^ yup, heb ik ook, heb 'm nu besteld bij bartsmit, maar krijg ik de limeted edition ook als ik 'm ophaal of alleen als ik 'm bestel ?

Als je hem al besteld heb via Bartsmit.nl heb je als goed is zelf al aangegeven of je hem ophaalt bij een filiaal of thuis laat bezorgen. Heb je voor de laatste optie gekozen dan krijg je hem gewoon op de release thuisgestuurd. :)

Nee, dat vroegen ze niet, kheb 'm btw ge-reserveerd, hij vroeg alleen e-mail en gsm-nummer.

verder niets

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...