Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heeft iemand trouwens een pick-up voor mij te leen om zo'n race mee te doen?

jawel welke wil je?

Dodge Ram

Toyota

Ford F150?

Maakt mij niet zo veel uit, misschien kan je ze eens even bij dat delen zetten en dan pak ik er wel eentje. Ik moet er alleen die racejes mee doen, dus ik wil niet te moeilijk. xd

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt mij niet zo veel uit, misschien kan je ze eens even bij dat delen zetten en dan pak ik er wel eentje. Ik moet er alleen die racejes mee doen, dus ik wil niet te moeilijk. xd

ok ik ze alle 3 wel op delen, nog iets anders nodig?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga denk ik morgen ook weer is GT5 spelen ik vind het alleen eigenlijk meer leuk om goede auto's makkelijk te kopen vol tunen en dan er een paar rondjes mee rijden en dan weer opnieuw? Is er een gltich voor geld netzoals de birthday glitch :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga denk ik morgen ook weer is GT5 spelen ik vind het alleen eigenlijk meer leuk om goede auto's makkelijk te kopen vol tunen en dan er een paar rondjes mee rijden en dan weer opnieuw? Is er een gltich voor geld netzoals de birthday glitch :)

er is nu wel een seizoens race van onder de 5min waar je 500duizend mee wint. en is herhaalbaar. maar je moet minstens een enzo wel voor hebben dus een inverstering van minstens 1.5mil

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga denk ik morgen ook weer is GT5 spelen ik vind het alleen eigenlijk meer leuk om goede auto's makkelijk te kopen vol tunen en dan er een paar rondjes mee rijden en dan weer opnieuw? Is er een gltich voor geld netzoals de birthday glitch :)

er is nu wel een seizoens race van onder de 5min waar je 500duizend mee wint. en is herhaalbaar. maar je moet minstens een enzo wel voor hebben dus een inverstering van minstens 1.5mil

Mmm ik ga eens kijken ! Ben morgen ook jarig dus is kijken wat voor auto ik krijg :7

Link to comment
Delen op andere websites

@onbekendeIV

Nee, bedankt! Ik kijk morgen.

Edit: Ik heb die race gehaald en nog eentje van zo'n blok van 9 en nu heb ik de TVR Tuscan gewonnen, als die zo heet. :) Ik zag nu ook twee van die pick-ups in online-showroom staan. Bedankt!

@GTA-top

Leuk dat je ook gaat spelen, volgens mij zijn er ook nog andere seizoensevents waar je veel geld mee kan verdienen met een wat goedkopere auto. Maar die met de Enzo vind ik het snelst en het makkelijkst. En alvast gefeliciteerd! ;)

Bewerkt: door Yannick(NL)
Link to comment
Delen op andere websites

Zo heb er al weer een aantal Gran Turismo opzitten. Die seizoenevents verdienen erg makkelijk ja en heb er ook 20 helmen bij :7 Ik ga zo is kijken voor die ene met de Enzo dan !

Edit : Kon het niet laten om een Doge Viper GTS-R te kopen hij ziet er zo uit als een oude uit het mooi GT3 :$

Bewerkt: door GTA-top
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar fototjes gemaakt van m'n ongetunede 458 Italia.

Toen ik m'n foto's vanaf een site met [img*]..[/img*] (zonder *) erop wilde zetten kwam dit: "You are not allowed to use that image extension on this board." Hmm?;o

Zou die C-Spec waar eerder over gesproken is ooit nog eens komen? Ik hoop het wel, GT5 + Free Roam = proheid! :D Verlang ik echt naar, zeker nadat we realistisch gingen rijden op die snelweg.

Waar is deze eerste foto gemaakt? Ik kan me echt niet zo'n tunnel bedenken of is dit helemaal geen race?

http://www.gtaforum.nl/topic/97346-gran-turismo-5/page__view__findpost__p__1788844

post-93336-131317303686.jpg

post-93336-131317316757.jpg

post-93336-131317324894.jpg

post-93336-131317329213.jpg

Bewerkt: door Yannick(NL)
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet je herhaling bekijken, op het moment dat je een foto wil nemen druk op start. (Dan pauzeert de herhaling)

Daarna komt er een knopje, die staat links van stoppen (rood knopje). Dat knopje is voor foto's te nemen en dan kan je je uitleven!

Samenvatting: Herhaling > Start drukken(Pauze) > Foto-modus (In onderste balkje naast start)

Tada!

Na de eerste google resultaten van 'Gran Turismo 5 dlc' gelezen te hebben zou er nog best wel eens een leuke DLC kunnen komen. Ik hoop wel een aantal tracks, misschien nog wat leuke auto's en hopelijk dan die C-spec free-roam. :D Maar dat is hopen. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar fototjes gemaakt van m'n ongetunede 458 Italia.

Toen ik m'n foto's vanaf een site met [img*]..[/img*] (zonder *) erop wilde zetten kwam dit: "You are not allowed to use that image extension on this board." Hmm?;o

Zou die C-Spec waar eerder over gesproken is ooit nog eens komen? Ik hoop het wel, GT5 + Free Roam = proheid! :D Verlang ik echt naar, zeker nadat we realistisch gingen rijden op die snelweg.

Waar is deze eerste foto gemaakt? Ik kan me echt niet zo'n tunnel bedenken of is dit helemaal geen race?

http://www.gtaforum....ost__p__1788844

Die eerste foto was van Special Stage 5 als ik het goed heb. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...