Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Maar ze kunnen toch heel veel informatie van de auto GT's in de nieuwe plaatsen. Ze moeten wel nieuwe foto's maken enzo om alles op HD niveau te plaatsen, maar de auto's echt te testen, dat is toch niet meer nodig? Tenzij er heel veel nieuwe inkomen.

Wat waarschijnlijk zal zijn, hoop ik toch. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...
Als er geen auto's van Opel in zitten ga ik hem ook niet kopen, denk ik.

OPEL?!?!?!?!?!?!?!

Damn, ik hoop eigenlijk ook dat ze er een kart inzetten :schater: Dan kan ik Opels ownen met een kart xD

Link to comment
Delen op andere websites

Dat denk ik dus ook. OPEL?!?! Opel heeft echt geen race geschiedenis. FF DTM, volgens mij de snelste diesel voor een paar jaar, maar verder helemaal niks, nada noppes. Kijk, als een merk als Renault (zelfde marktwaarde), dan zou het jammer zijn, want ze hebben nu een paar mooie racebakkies (Mégane R26.R, Clio RS Cup, Turbo 5, Clio V6). Maar Opel. Een Insignia met bi-turbo :7

Link to comment
Delen op andere websites

Opel heeft anders wel de speedster, wat best een racekarretje is. En natuurlijk hebben veel opel auto's een versie van OPC, wat een sportonderdeel is van opel (zoals M van BMW).

Maar als er echt 600 auto's inzitten, zou't moeten lukken dat daar geen Opel tussen zit.

Komt dit overigens voor de PC uit? :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Opel heeft anders wel de speedster, wat best een racekarretje is. En natuurlijk hebben veel opel auto's een versie van OPC, wat een sportonderdeel is van opel (zoals M van BMW).

Maar als er echt 600 auto's inzitten, zou't moeten lukken dat daar geen Opel tussen zit.

Komt dit overigens voor de PC uit? :-(

Nee, Polyphony Digital is van Sony, dus nee. En ik weet degelijk wel dat er een OPC gedeelte bij Opel zit, maar dat is hetzelfde als de R-line van Volvo. Ze zien er iets sportiever uit, maar het zijn geen echte race bakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Opel heeft anders wel de speedster, wat best een racekarretje is. En natuurlijk hebben veel opel auto's een versie van OPC, wat een sportonderdeel is van opel (zoals M van BMW).

Maar als er echt 600 auto's inzitten, zou't moeten lukken dat daar geen Opel tussen zit.

Komt dit overigens voor de PC uit? :-(

Nee, Polyphony Digital is van Sony, dus nee. En ik weet degelijk wel dat er een OPC gedeelte bij Opel zit, maar dat is hetzelfde als de R-line van Volvo. Ze zien er iets sportiever uit, maar het zijn geen echte race bakken.

Nee idd, het is gewoon een sport uitlaat sierstukje en een kleine bumper eronder en een logo'tje, ///M Power is meer dan dat dus niet echt iets vergelijkbaars :puh:

En die speedster is dan wel het enigste :7

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Opel heeft anders wel de speedster, wat best een racekarretje is. En natuurlijk hebben veel opel auto's een versie van OPC, wat een sportonderdeel is van opel (zoals M van BMW).

Maar als er echt 600 auto's inzitten, zou't moeten lukken dat daar geen Opel tussen zit.

Komt dit overigens voor de PC uit? :-(

Nee, Polyphony Digital is van Sony, dus nee. En ik weet degelijk wel dat er een OPC gedeelte bij Opel zit, maar dat is hetzelfde als de R-line van Volvo. Ze zien er iets sportiever uit, maar het zijn geen echte race bakken.

Nee idd, het is gewoon een sport uitlaat sierstukje en een kleine bumper eronder en een logo'tje, ///M Power is meer dan dat dus niet echt iets vergelijkbaars :puh:

En die speedster is dan wel het enigste :7

Een Mini Cooper is toch ook geen race wagen. :7

In mijn ogen dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...