Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Maar de mode '' Rally '' past wel bij GT5, want er zat ook tijdritten met rally bij GT4 dus ik kan me er wel wat bij voelen dat dit een succes gaat worden. BTW wat een kut game is het nu, moet ik met me Mazda RX8 bij beginner tegen een dikke Ascari racen, wie denk je dat er won, een ascari, dat gaat echt fucking niet op. :7

Gewoon een paar keer dezelfde race doen die je wel kan, dan verdien je lekker veel, en dan kun je een Honda NSX kopen, die makkelijk tegen de Ascari kan.

De NSX is toch rond de 110.000?

Geen idee. Weet niet precies uit m'n kop. Maar rijdt wel fijn. Als ie inderdaad 110 000 kost, ga dan voor een Viper, of Corvette. Meer PK's krijg je gewoon niet voor dat geld.

Ja maar dan kan je niet meer in het beginners gedeelte racen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat is vrij. Daar kun je met elke wagen racen ;) Dan own je ze zo hard :puh: Maar ik denk eerder dat je een Nissan Skyline R34 moet nemen. 60000 en dan lekker ownen. Rijdt ook nog eens fijn. Maar als beginners auto is het toch wel denk ik zelf een Ford ST of Honda Civic Type R

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is vrij. Daar kun je met elke wagen racen ;) Dan own je ze zo hard :puh: Maar ik denk eerder dat je een Nissan Skyline R34 moet nemen. 60000 en dan lekker ownen. Rijdt ook nog eens fijn. Maar als beginners auto is het toch wel denk ik zelf een Ford ST of Honda Civic Type R

De Mazda RX-7 "Shrinka" is ook een heel goede begin auto. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de mode '' Rally '' past wel bij GT5, want er zat ook tijdritten met rally bij GT4 dus ik kan me er wel wat bij voelen dat dit een succes gaat worden. BTW wat een kut game is het nu, moet ik met me Mazda RX8 bij beginner tegen een dikke Ascari racen, wie denk je dat er won, een ascari, dat gaat echt fucking niet op. :7

Gewoon een paar keer dezelfde race doen die je wel kan, dan verdien je lekker veel, en dan kun je een Honda NSX kopen, die makkelijk tegen de Ascari kan.

De NSX is toch rond de 110.000?

Geen idee. Weet niet precies uit m'n kop. Maar rijdt wel fijn. Als ie inderdaad 110 000 kost, ga dan voor een Viper, of Corvette. Meer PK's krijg je gewoon niet voor dat geld.

Ja maar dan kan je niet meer in het beginners gedeelte racen. :7

Jawel, behalve als het een race is met een specifieke auto, anders niet ;)

En daar kan je als je het unlocked hebt ook nog eens tunen, dus soms rij ik er met me Mines Skyline met 707 pk rondjes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de mode '' Rally '' past wel bij GT5, want er zat ook tijdritten met rally bij GT4 dus ik kan me er wel wat bij voelen dat dit een succes gaat worden. BTW wat een kut game is het nu, moet ik met me Mazda RX8 bij beginner tegen een dikke Ascari racen, wie denk je dat er won, een ascari, dat gaat echt fucking niet op. :7

Gewoon een paar keer dezelfde race doen die je wel kan, dan verdien je lekker veel, en dan kun je een Honda NSX kopen, die makkelijk tegen de Ascari kan.

De NSX is toch rond de 110.000?

Geen idee. Weet niet precies uit m'n kop. Maar rijdt wel fijn. Als ie inderdaad 110 000 kost, ga dan voor een Viper, of Corvette. Meer PK's krijg je gewoon niet voor dat geld.

Ja maar dan kan je niet meer in het beginners gedeelte racen. :7

Jawel, behalve als het een race is met een specifieke auto, anders niet ;)

En daar kan je als je het unlocked hebt ook nog eens tunen, dus soms rij ik er met me Mines Skyline met 707 pk rondjes :)

Ferrari F2007 :sigaar:

Met die auto, kan je op de High Speed Ring 2 hele rondjes stil staan zodat je 2x wordt gelapt, en dan nog kun je winnen. Zo'n goede auto is dat. Maar verdomt moeilijk om te rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel kostte ie?

Bij sommige winkels kun je achter de 25 nog een nulletje plaatsen.

Haha, schitterende opmerking. :schater:

Gelukkig heb ik hem voor 190 euro gekocht bij Informatique in Bergsenhoek ( Zuid Holland ) dit is een van de goedkoopste prijzen die te vinden zijn want de prijzen kunnen oplopen tot €260,- en soms tot de €300,-. Daarom ben ik zóóó blij dat ik em voor 190 heb kunnen krijgen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel kostte ie?

Bij sommige winkels kun je achter de 25 nog een nulletje plaatsen.

Haha, schitterende opmerking. :schater:

Gelukkig heb ik hem voor 190 euro gekocht bij Informatique in Bergsenhoek ( Zuid Holland ) dit is een van de goedkoopste prijzen die te vinden zijn want de prijzen kunnen oplopen tot €260,- en soms tot de €300,-. Daarom ben ik zóóó blij dat ik em voor 190 heb kunnen krijgen. :Y

Trouwens, waarop werkt dat stuurtje eigenlijk?

Want ik wil een goeie voor op de PC, PS3 en X360, en ik wil geen budget stuurtjes die kut sturen ofzo en al helemaal geen 3 stuurtjes op me kamer omdat ze niet op de andere console/pc werken, want ik zat al aan die stuurtje te denken, omdat die ook een koppeling heeft en een normale pook zodat je ook echt moet schakelen en niet alleen omlaag hoeft te drukken.

En je kan die versnellingspook ook links van je plaatsen? zodat je zeg maar een 'Right hand drive' krijgt :Y

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de mode '' Rally '' past wel bij GT5, want er zat ook tijdritten met rally bij GT4 dus ik kan me er wel wat bij voelen dat dit een succes gaat worden. BTW wat een kut game is het nu, moet ik met me Mazda RX8 bij beginner tegen een dikke Ascari racen, wie denk je dat er won, een ascari, dat gaat echt fucking niet op. :7

Ja precies. Bij GT4 en GT3 A-spec zat het ook al...

Maar ehm... wanneer komt GT5 nou uit? 2020?

Link to comment
Delen op andere websites

Maar de mode '' Rally '' past wel bij GT5, want er zat ook tijdritten met rally bij GT4 dus ik kan me er wel wat bij voelen dat dit een succes gaat worden. BTW wat een kut game is het nu, moet ik met me Mazda RX8 bij beginner tegen een dikke Ascari racen, wie denk je dat er won, een ascari, dat gaat echt fucking niet op. :7

Ja precies. Bij GT4 en GT3 A-spec zat het ook al...

Maar ehm... wanneer komt GT5 nou uit? 2020?

GT2 ook :puh:

En wanneer het uitkomt, 2020 vind ik wel bijpasselijk, maar denk toch rond 2010 :roll:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of hij uitkomt voor de PC/PS2? Of een andere GT?

Nope, als ik goed dacht komen er 2 GT's uit, eentje voor de PS3, en de andere voor de PSP, en voor de pc zal ie nooit komen omdat Polyphony van Sony is, dus vrees het ergste voor je.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...