Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Was die nieuwe GT challange aan het installen en toen freezde mijn ps3, moets hem uitzetten en toen ik hem weer aan ging zetten moest ik hem formatteren... :N

Tja, eenmaal ylod en je blijft gezeik krijgen helaas.

Zou me niks verbazen als ie binnenkort het helemaal begeeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Duurt sowieso nog een jaar en een nieuwe console moet je nooit in het begin kopen want dan is de prijs op z'n hoogste en je hebt vaak nog geen fatsoenlijke games. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Duurt sowieso nog een jaar en een nieuwe console moet je nooit in het begin kopen want dan is de prijs op z'n hoogste en je hebt vaak nog geen fatsoenlijke games. :puh:

en je hebt dan ook nog last van kinderziektes, zoals de RROD en YLOD waar de huidige consoles last van hadden in het begin.

ONTOPIC:

Ik heb laatst de Verzamelaars trophy gehaald. heb nu ongeveer meer dan 1000 wagens nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Achja ik ga geen nieuwe kopen, dalijk komt er een ps4 en dan heb ik geen geld meer... :7

Zolang ie niet aangekondigd is zal het nog wel 2-4 jaar duren hoor, en een launch console moet je tegenwoordig ook niet kopen.

Kijk maar naar de Xbox 360 en PS3 van het eerste en tweede jaar, vooral de Xbox spande de kroon maar juist de reden om geen launch versie te kopen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Alsnog koop ik geen nieuwe, het duurt mischien wel erg lang maar ik moet ook nog beginnen met sparen.

Dus als de PS4 over 4 jaar komt en je PS3 gaat morgen stuk, blijf je 4 jaar naar een kapotte PS3 kijken?

Ik heb hetzelfde als jou gehad hoor, uiteindelijk toch een nieuwe PS3 gekocht omdat het toch gaat kriebelen en wel met meerdere redenen:

Je ziet hier bv. dat mensen blijven gamen maar ook mensen op school etc.

Er komen nieuwe titels uit die je leuk vindt maar niet kan spelen.

Je games en je kapotte PS3 krijgen een laag stof omdat je er geen zak mee kunt.

Met een beetje pech ondersteund de PS4 geen PS3 hardware/software(Zelfde als PS2 op de PS3), dus je huidige games en hardware kun je dan weggooien.

Tegen die tijd kom je er pas achter en zijn je games nog maar 10 euro waard per stuk.

Voordeel is wel dat je geen stroom verbruikt en de PS3 tegen die tijd nog maar 100 euro kost.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel alleen dat ik nu geen nieuwe koopt, nu doet hij het nog. Maar als hij de volgende keer écht kapot is en ik hem niet meer kan laten maken, dan koop ik mischien een nieuwe. Maar dat weet ik dan ook niet zeker want hier naast me staat een gaming pc en daar kan ik ook de nieuwste games op doen. Dus het is niet dat ik ineens niet meer kan gamen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Terug ontopic: Weet er iemand nog een paar goede drift auto's? :puh:

Ik gebruik wel regelmatig een M5, SLS en Lotus Elise (die ik meer heb omgebouwd tot een exige), maar ik zoek eigenlijk nog een paar andere goeie drift wagens. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Terug ontopic: Weet er iemand nog een paar goede drift auto's? :puh:

Ik gebruik wel regelmatig een M5, SLS en Lotus Elise (die ik meer heb omgebouwd tot een exige), maar ik zoek eigenlijk nog een paar andere goeie drift wagens. :puh:

Ik gebruik(te) altijd een compleet opgefokte Mazda Rx7 (Mazda FTW :puh:). Reed voor mij heerlijk om mee te driften... Je kan ook zo'n 1 nemen van zon drift merk ofzo, van die omgebouwde dingen maar dat vond ik zelf maar niks.. En een C63 AMG komt ook wel dwars de bocht door XD

Link to comment
Delen op andere websites

Spelen jullie GT5 nog :7

Ga jij maar weer terug naar je Forza. :clown:

Hoe dan ook,

Ik zit sinds kort de hele tijd te rollen en wheelies met mijn Schwimmwagen, echt geniaal :puh:..

het gaat ongeveer zo:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...