Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spelen jullie GT5 nog :7

Ga jij maar weer terug naar je Forza. :clown:

Hoe dan ook,

Ik zit sinds kort de hele tijd te rollen en wheelies met mijn Schwimmwagen, echt geniaal :puh:..

het gaat ongeveer zo:

Moet ik proberen! Kan je zo'n ding niet giften(<1.000.000) :bonk::cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig.. :duh:

Bij Polyphony hebben ze even besloten om een grote update uit te brengen waar ik niet genoeg geheugen meer voor heb, nu kan ik dus niet meer online op GT5 tot ik mijn HDD vervangen heb.

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig.. :duh:

Bij Polyphony hebben ze even besloten om een grote update uit te brengen waar ik niet genoeg geheugen meer voor heb, nu kan ik dus niet meer online op GT5 tot ik mijn HDD vervangen heb.

ow dat word leuk dan als ik na mn examen weer gt5 ga doen. Half jaar ps3 niet aangehad, word ik strx overladen met updates XD

En dat op de 40gb HDD van mn ps3 :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik blij dat ik er voor 40 euries een laptop hdd in heb gedaan van 600 gb... :7

En ja hoor, hij is weer eens kapot... (YLOD) En weet je wat? F*ck dat ding... :7

Of ik koop een nieuwe, of ik laat hem lekker stof happen en laat het voor wat het is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

En ja hoor, hij is weer eens kapot... (YLOD) En weet je wat? F*ck dat ding... :7

Of ik koop een nieuwe, of ik laat hem lekker stof happen en laat het voor wat het is.

Hoelang heb je die PS3 dan al? Mijn 1e PS3 is nu 4 jaar oud ( 80 GB ) en nog nooit last gehad van YLOD. Heb je zeker een 40 GB? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En ja hoor, hij is weer eens kapot... (YLOD) En weet je wat? F*ck dat ding... :7

Of ik koop een nieuwe, of ik laat hem lekker stof happen en laat het voor wat het is.

Hoelang heb je die PS3 dan al? Mijn 1e PS3 is nu 4 jaar oud ( 80 GB ) en nog nooit last gehad van YLOD. Heb je zeker een 40 GB? :puh:

Inderdaad een 40gb, heb hem gekocht net nadat GTA IV uitkwam.

Link to comment
Delen op andere websites

En ja hoor, hij is weer eens kapot... (YLOD) En weet je wat? F*ck dat ding... :7

Of ik koop een nieuwe, of ik laat hem lekker stof happen en laat het voor wat het is.

Hoelang heb je die PS3 dan al? Mijn 1e PS3 is nu 4 jaar oud ( 80 GB ) en nog nooit last gehad van YLOD. Heb je zeker een 40 GB? :puh:

Inderdaad een 40gb, heb hem gekocht net nadat GTA IV uitkwam.

Heb je de GTA versie PS3? Zoja, dan heb je dezelfde als ik, de meeste vreemde versie van de 40GB :7

Link to comment
Delen op andere websites

Geen idee, de ps3 was al gekocht/uigepakt toen ik die dag thuis kwam. Ik hoorde wel dat ze een actie hadden dat je bij de ps3 GTA IV kreeg als je hem kocht maar ik weet niet of dat een bundel was of gewoon een actie van een winkel.

EDIT: Heb het nagevraagd, het was een PS3+GTA IV bundel van Sony zelf.

EDIT 2: Heb een nieuw PSN account aangemaakt, voeg me maar alvast toe: TalkingPear

Ik ga toch maar de slim kopen en begin gelijk met alles maar overnieuw.

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favo auto:

post-85369-134063661183.jpg

Jammer genoeg is hij nu dus weg... Ga er weer een kopen, maar mischien veranderen ik hem een beetje. :)

EDIT: Er is weer DLC: http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/38195/nieuwe-dlc-gran-turismo-5-komt-vandaag/

Een paar tracks en later een Scion FR-S, die is gebaseerd op een auto die we al in gt5 hebben... :7

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Voel me nog steeds zwaar genaaid. Gelijk bij de release, uitstel van 5 jaar goed, €80 betaald voor een 'zeer limited edition'. Je kreeg er weliswaar 5 beplakte bolides en een in Engels geschreven instructieboekje bij. Alles viel zwaar tegen en speel er eigenlijk niet meer mee. Vooral niet meer nadat die 'rubber band' truck niet meer werkt(bij mij)... En dan die dure DLC's. Er zitten leuke tussen maar ik wil niet een heel pack á €5 betalen. :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vader heeft een nieuwe slim voor me gekocht! 320gb, resistance3 erbij en een dualshock 3 controller extra. (3e controller :7) Kan ik weer lekker aan de slag met gt5! Maar nu eerst even eten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...