Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Voel me nog steeds zwaar genaaid. Gelijk bij de release, uitstel van 5 jaar goed, €80 betaald voor een 'zeer limited edition'. Je kreeg er weliswaar 5 beplakte bolides en een in Engels geschreven instructieboekje bij. Alles viel zwaar tegen en speel er eigenlijk niet meer mee. Vooral niet meer nadat die 'rubber band' truck niet meer werkt(bij mij)... En dan die dure DLC's. Er zitten leuke tussen maar ik wil niet een heel pack á €5 betalen. :zz:

De zeer limited edition? Daar betaalde je 130 euro ofzo voor met allemaal extra troep zoals een usb stick en nog wat zooi.

Jij hebt de Collectors edition, die heb ik ook, alleen heb ik er 43 euro voor betaald.

Ga seizoens evenementen doen als je veel geld wilt, dan stroomt het geld ook binnen en duren net zo lang als de easy/medium races alleen verdien je er 150.000 voor, en als je 5 dagen(meen ik) inlogt, krijg je 200% en dus 300.000 ipv 150.000 en er zijn races waar je 500.000 krijgt, en dus 1.000.000 met 200%.

DLC moet ik toegeven, gelukkig hoefde we niet voor iedere auto 1 euro te betalen, anders kostte GT5 inmiddels iets over de 1000 euro :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat was jou naam nou ookal weer op PSN? Iets van ********* toch? Spel ik het zo goed? En ik heb net een F40 gekocht. :)

Wie, ik?

Nee, mijn PSN is MC-Iceface :7

Zet er wel bij dat je van GTAF bent, anders weet ik niet wie je bent.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Net een goed maandje GT5 inmiddels staat de garage goed gevuld met 180 auto's

A-Spec level 33/B-Spec Level 23

Lexus IS-F Twijfelde al om die te halen, misschien als ik de auto haal, maar ik wel gelijk een RM van.

Even wat anders, wie heeft zowel de Audi R10 TDI Race car '06 als de Peugeot 908 HDi FAP – Team Peugeot Total '10 ?

Ik gebruik ze voor de 650 PP Seasonal Events.

Mijn voorkeur gaat uit naar de R10, terwijl ik verhalen hoor dat de 908 beter is.

Hoe denken jullie daar over ?

PSN: PorZ19

Bewerkt: door PorZ19
Link to comment
Delen op andere websites

Dat gevoel kreeg ik ook, maar ik heb een vervanger voor de 650PP Events,

Ook deze keer een audi: Audi R8 LMS (Playstation) Getuned tot over de 700 PK, 1300 KG en 647 PP.

Het probleem is dan mijn 908 getuned is tot over de 900 PK, en geen zin heb om tot 480 pk terug te brengen zodat ik aan de 650 pp regel voldoe.

Al moet ik zeggen dat R10 TDI met een Setup van RKMotorsport goed te doen is. (mensen die op GTPlanet zitten weten waar ik het over heb).

Morgen maar de DTM races afmaken in de Extreme Reeks.

Trouwens welke auto's gebruiken jullie voor de 400PP, 500PP en 650 PP Seasonal Events ?

Mijn Lijst:

400 PP: Toyota GT-86, Peugeot 106 S16 (tune van RKMotorsport)

500 PP: Mazda RX-8 Type S (497 PP)

650 PP: Peugeot 908 HDI FAP '10, Audi R10 TDI, Audi R8 LMS, Pagani Zonda R.

Mijn garage tikt langzaam naar de 200. niet slecht na een maand :)

Edit: Maand later ik zit nu op de 570 auto's dit schiet aardig op zo :)

Bewerkt: door PorZ19
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Is GT5 Academy Edition het volledige spel of alleen de updates die erna zijn uitgekomen?

Gran Turismo 5 Academy Edition

De Gran Turismo 5 Academy Edition onderstreept het succes van GT Academy, het succesvolle en vernieuwende samenwerkingsproject van Sony Computer Entertainment en Nissan. Deze speciale editie is een geremasterde versie van GT5, met alle updates en heel veel downloadbare content (DLC) die sinds de introductie van de game in november 2010 is verschenen. Deze nieuwe content was eerder verkrijgbaar in de PlayStation Store en bevat nieuwe auto s, circuits, lakwerk en uitrusting. De content heeft een gezamenlijke waarde van meer dan 26,- en bestaat uit het Totaalpack (Autopack 1, Circuitpack 1, Lakwerkpak en Uitrustingspack), Autopack 2, Autopack 3 en Snelheidstestpack. Ook inbegrepen is een speciale bonusauto: de Nissan GT-R die onlangs tijdens de 24-uursrace op de Nürburgring werd bestuurd door Gran Turismo-bedenker Kazunori Yamauchi.

biertje.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand hier hoe je je G27 stuurwiel door de PS3 laat herkennen en hoe je die dan installeerd in GT5?

Plug hem in en je bent klaar...

Wil je de knoppen aanpassen, ga je naar het optie menu en dan staat daar ergens een rijtje met stuurwielen en dan pak je de G27 en kun je het voor speler 1 en speler 2 aanpassen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Gister bij iemand GT5 gespeeld op de PS3. Ik vind het wel een leuk spel, maar persoonlijk vind ik het een minder "wauw" gehalte hebben dan toen ik GT4 speelde. Jammer dat niet elke auto een cockpitview heeft :puh:

Komt ook vooral omdat er maar amper wagens zijn die Premium zijn, dus de gedetailleerde wagens.

Lijkt er ook op dat ze amper eraan doen, en dat is zonde want het is een leuke game, maar ik heb ze wel een beetje gezien.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, ik ben nooit zo van het racen. Ik hou gewoon heel veel van auto's. En dan is het inderdaad jammer dat er maar weinig premium wagens zijn. Daarom lijkt mij Forza ook leuker dan GT, maar ik ga geen XBOX kopen voor één game.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...