Jump to content

Wachten? Niet nodig


Trax

Recommended Posts

Voor degenen die niet willen wachten op de pc versie van GTA; SA.

De ps2 is afgeprijsd!

Reuters meldt dat Sony zijn gameconsole Playstation 2 gaat afprijzen tot 149 dollar zoals al een tijdje werd verwacht. Hiermee komt de PS2 qua prijs op het niveau van de Xbox, waarvan Microsoft eind maart al de verkoopprijs verlaagde. Toen werd nog gespeculeerd over een daling tot 129 dollar van Sony's apparaat, maar in eerste instantie blijft de korting beperkt tot 30 dollar. Prijsverlagingen op de consolemarkt leiden doorgaans tot een afzetverhoging van de betreffende producten. De Xbox wist vorige maand in Amerikaanse verkopen zelfs de eerste plek over te nemen van de PS2, die bijna vastgeroest zat aan die positie. Voor het komende jaar verwacht Sony dat de dalende lijn in de verkopen door zal zetten.

Hij zal dus, neem ik aan, hier €165 worden.

Nu de games nog!!!!!!!!! <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Koop gewoon een pc, kan je veel meer mee.

En je hoeftn iet meteen nieuwe pc aan te schaffen als je bijv. nieuwe videokaart wil!

Mijn mening:

Consoles zijn dom :lol:

Edit:

-Je mag geen informatie/ vraag posten over iets illegaals met betrekking tot Grand Theft Auto.

Bewerkt: door Le Freak
Link to comment
Delen op andere websites

Na, het gaat me er niet om hoe goedkoop dat ding is... Ik heb gewoon iets tegen consoles... Misschien is het principe, misschien een vooroordeel, of denk ik in hokjes, maar houd het op een PC, al moet ik dan langer wachten...

(btw, €165,= vind ik ook nog aardig aan de prijs voor dat beetje wachten minder... <_< )

Bewerkt: door Lantyz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Consoles zijn dom :lol:

DAAR BEN IK DIK MEE EENS!

met pc's kan je veel meer dan bijv. ps2

wie doet hier aan bootleggers??

ik heb bootleggers gedaan...ik was legendary godfather maar heb een paar weken geleden mijn account verkocht omdat ik deze site veel leuker vond :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb bootleggers gedaan...ik was legendary godfather maar heb een paar weken geleden mijn account verkocht omdat ik deze site veel leuker vond :lol:

WAT, LEGENDARY GODFATHER, das vet hoog jonge. Maarjah nou weer ontopic ehe :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...