Jump to content

Vrijheidsbeeld


leeuw467

Recommended Posts

Waarom vind je in gta3 en in gta liberty city stories geen vrijheidsbeeld ik heb de hele stad bekeken maar er is nergens een spoor van het vrijheidsbeeld .Ik vind dat zoiets niet kan .

Weten jullie waarom ze dit er niet ingezet hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vind je in gta3 en in gta liberty city stories geen vrijheidsbeeld ik heb de hele stad bekeken maar er is nergens een spoor van het vrijheidsbeeld .Ik vind dat zoiets niet kan .

Weten jullie waarom ze dit er niet ingezet hebben?

waarom zou je denken dat die er in zitten.

in gta 4 zit er wel een, maar die is gebaseerd op new York

Link to comment
Delen op andere websites

Gta 4 en liberty city stories is ook gebaseerd op NY

maar er zit een groot verschil tussen gta4 en liberty city stories.

ik denk dat ze het er gewoon niet in hebben gezet omdat ze te weinig er ervaring hadden met het maken van gta 3 of omdat ze er gewoon het nut niet van zagen

Link to comment
Delen op andere websites

Het 'oude' Liberty City uit GTA III en LCS is gebaseerd op een willekeurige Amerikaanse stad, aldus Sam Houser. Het meeste heeft LC toch nog weg van Boston en New York. Het is echter niet zo dat ze een heleboel landmarks hebben nagemaakt, zoals in GTA IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals eerder mooi gezegd.

Liberty City in IV is heel verschillend van die in III.

In III is het gebaseerd op verschillende Amerikaanse steden.

In IV is het een aangepaste replica van New York.

Dus eigenlijk zijn in de 2 era's het gewoon twee andere steden.

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Waarom vind je in gta3 en in gta liberty city stories geen vrijheidsbeeld ik heb de hele stad bekeken maar er is nergens een spoor van het vrijheidsbeeld .Ik vind dat zoiets niet kan .

Weten jullie waarom ze dit er niet ingezet hebben?

Waarom kan dat volgens jouw niet leeuw467?

Het is toch juist leuker dat het fictieve steden zijn i.p.v slechte replica's.

Ik vind het ook een beetje onnodig dat ze in GTA 4 zo erg geprobeerd hebben

New York na te bootsen. Gezien het geweld in GTA, en wat er in de realiteit op 09-11 gebeurd is daar

vind ik de combinatie sowieso niet zo leuk. Plus het feit dat het leuker is je te oriënteren in een wild

vreemde stad, een stad als New York kent iedereen wel een beetje.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Er zijn wel veel landmarks in de stad maar dat wil wel niet zeggen dat je er helemaal op

kan oriënteren zoals NY, maar het andere dat je zei over een fictieve stad vind ik ook waar, een fictieve stad zou

nu toch ook is leuk zijn voor een GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Als uitbreiding op m'n vorige post:

Het zijn inderdaad beide fictieve steden, het is dan ook onmogelijk om het echte NY na te bouwen wetende dat NY

+- 400km² is. Liberty City in het IVera is gebaseerd op het echte NY maar heel wat verkleind, ongeveer 10km². Het Liberty City van het IIIera is eigenlijk meer een samenraapsel van verschillende grote Amerikaanse steden. Het vrijheidsbeeld zit daarom wel in IVera en niet in IIIera. Dat is ook één van de redenen waarom er in geen van beide GTA's Ground Zero of de WTC torens zitten. Een andere redenen is dat het ook controversieel zou zijn. (Een beetje zoals de titel van de nieuwe DLC maar dan nog erger.

Hopelijk is dit eindelijk helemaal opgeklaard.

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wat voor een vierkant beeld zou je willen hebben. Ik weet zeker dat LCS een heel slecht gedetailleerd vrijheidsbeeld zou hebben als deze in de game aanwezig was. Zoveel kan de PSP naar mijn mening ook niet aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou dat moeten? Gta 3 heeft net als LCS een fictieve stad die niet is gebasseerd op New York. Dus waarom zou er dan toch een vrijheidsbeeld in de game moeten. Ik zou dat niet erg gepast vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...