Jump to content

gta 3 crasht soms


leone

Recommended Posts

Ik zit met het probleem dat mijn gta 3 af en toe crasht. Dit gebeurt bij felle beelden zoals ontploffingen enzo. Dan loopt het vast en na 20 seconden ongeveer komt er een bericht dat mijn virtual drive gesopt is met normaal te functioneren. Heeft iemand een oplossing om deze piekmomenten te overleven en geen crashes meer te hebben ?

Raar dat ik dit probleem niet bij Vice city niet heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Je virtual drive is gestopt met normaal functioneren? Waarom zou je gebruik maken van een virtuele schijf als je de GTA III cd gewoon in je bezit hebt, of is dat misschien niet het geval? Deze opmerking doet mij vermoeden dat je een illegale versie van GTA III gebruikt en zodoende mogen we je niet verder helpen.

(Overigens, als je pas bij dit soort grafische effecten problemen ondervindt lijkt je videokaart de schuldige. Aan de andere kant, wat voor videokaart kan dit spel uit 2001 nu weer niet aan? Kun je misschien even de specificaties van jouw PC hier plaatsen? Wat voor videokaart je hebt, processor, geheugen, etc.)

Link to comment
Delen op andere websites

Je virtual drive is gestopt met normaal functioneren? Waarom zou je gebruik maken van een virtuele schijf als je de GTA III cd gewoon in je bezit hebt, of is dat misschien niet het geval? Deze opmerking doet mij vermoeden dat je een illegale versie van GTA III gebruikt en zodoende mogen we je niet verder helpen.

(Overigens, als je pas bij dit soort grafische effecten problemen ondervindt lijkt je videokaart de schuldige. Aan de andere kant, wat voor videokaart kan dit spel uit 2001 nu weer niet aan? Kun je misschien even de specificaties van jouw PC hier plaatsen? Wat voor videokaart je hebt, processor, geheugen, etc.)

Ik bedoelde met virtual drive video kaart, ik ken de boodschap niet vanbuiten dus er kan ook iets anders staan. Alleszinds is mijn beeld heel raar en staat er ook dat ik moet heropstarten om het terug normaal te laten functioneren.

hier zijn mijn specs:

AMD Semprom Processor 3100+

1.80 GHz, 1.43 GB RAM

videokaart: VIA/S3G Unichrome Pro IGP

En ik heb Windows XP prof. service pack 2

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou GTA 3 aan moeten kunnen. Er was toch ook iets van een patch voor GTA 3? Probeer die eens te installeren, zou ik zeggen.

Patch heb ik al lang geïnstaleerd.

Ik heb ook het probleem dat er soms delen van een straat of huis te laat geladen worden. Maar dat gebeurt maar af en toe. dit is veel erger bij Vice city. Bij SA is dit dan weer geen probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...