Jump to content

Pro Cycling Manager


rockcompany

Recommended Posts

Ik speel dit spel eigenlijk alleen in de periode rond de tour de france, als wielrenliefde weer begint te kriebelen dus. Zelf heb ik Cycling Manager 3 (hele oude versie) voor de PC en Pro Cycling Manager 2008 - Tour de France voor de PSP, erg leuk voor onderweg :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit ook een fantastisch spel. Alleen jammer dat het bijna onmogelijk is om met zo'n iemand zoals Mensjov een bergetappe te winnen, of met Flecha een klassieker. Dat zijn altijd van die doelstellingen die die Rabo-sponsors eisen... Telkens als je de hele rit goed rijdt en Flecha dan moe wordt, dan kunnen die anderen geheel toevallig nog 20 kilometer doorrijden, daar erger ik me echt dood aan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik koop het elk jaar. Ik speel het sinds Cym 4, maar sinds PCM 08 speel ik het niet heel vaak meer. Ook meestal alleen rond de echte rondes.

Maar ik vind het ook heel leuk om het spel te modden en shirts te veranderen en databases te downloaden.

Dit zijn één van de grootste fansites:

PCM Benelux

PCM Daily

EDIT: BTW de waarschijnlijke cover van PCM 09 is al bekend, samen met een aantal screenshots:

Cover:

pcm09cover.jpg

Screenshots:

krawallbrand_pcm09-01.jpg

krawallbrand_pcm09-04.jpg

krawallbrand_pcm09-06.jpg

01920052.jpg

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Wat moet je eigenlijk doen om als eerste aan te komen?

Moet je sturen enz :bonk:

Nee. Je kunt een hele carrière manage van een team om zo de beste van het peloton te worden.

Daarnaast heb je het 3D deel waarbij je renners kunt laten aanvallen, water halen, sprinten, hard rijden etc. Je bestuurt ze dus niet heel direct, maar indirect door ze opdrachten te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel momenteel Pro Cycling Manager 07 met een Poolse ploeg in de Continental Tour. Volgens mij heet die ploeg CCC Petol ofzo. Op het moment heb ik in de Ronde van Maleisie een etappe gewonnen en in de Ronde van Californie heb ik met een matige tijdrijder de proloog gewonnen voor onder andere Cancelara en Cornu. Ik speel wel nu op makkelijk, omdat ik het spel nog goed moet leren kennen. Ik ben vooral goed in aanvallen, de kopman afzetten voor de laatste klim en korte tijdritten. Ik kan nog geen klassiekers en rondes winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ik koop het elk jaar. Ik speel het sinds Cym 4, maar sinds PCM 08 speel ik het niet heel vaak meer. Ook meestal alleen rond de echte rondes.

Maar ik vind het ook heel leuk om het spel te modden en shirts te veranderen en databases te downloaden.

Dit zijn één van de grootste fansites:

PCM Benelux

PCM Daily

EDIT: BTW de waarschijnlijke cover van PCM 09 is al bekend, samen met een aantal screenshots:

Cover:

pcm09cover.jpg

Screenshots:

krawallbrand_pcm09-01.jpg

krawallbrand_pcm09-04.jpg

krawallbrand_pcm09-06.jpg

01920052.jpg

Die heb ik. :) Prima spel, leuke banen, leuke muziek, goede camerabeelden, prima spel.

Er bestaan ook cheats voor pcm.

Dat klopt, ik weet hoe je 99 miljoen kunt krijgen bij PCM'09 ^_^

Daardoor heb ik dus nu ook Hushovd en Cavendish in één team. Zal ik wat screenshots maken van PCM'09?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...