Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption: 'GTA op een paard'


Rockstar San Diego werkt sinds 2005 druk aan het spel Red Dead Redemption. Het spel speelt zich af in het begin van de twintigste eeuw in het wilde westen van Amerika. Hoofdpersoon John Marston probeert weer enige regels en wetgeving terug te brengen in dit droge en zanderige gebied van Amerika. Het spel wordt door sommige nu al GTA op een paard genoemd aangezien je vrij tussen de Western dorpjes, prairies en bergpassen heen kan galopperen op je paard. Een eerste indruk van het spel is te zien in de eerste trailer die hieronder is te bekijken:

Het spel draait, zoals is te zien, net zo als Grand Theft Auto 4 op Rockstar Advanced Game Engine en de Euphoria animatie engine. Naast de trailer zijn ook nog 12 screenshots te bekijken. Het spel komt uit voor Playstation 3 en XBox 360 ergens in de herfst van dit jaar. Verder is er nog niet veel over dit spel bekend. Rockstar Games kennende zal het zeker een mooi spel worden en zullen we de komende tijd er nog wel meer over horen.

Update - 26 mei 2009:

Zojuist is bekend gemaakt dat Red Dead Redemption is uitgesteld tot voorjaar 2010 om het spel zijn "volledige potentie in kwaliteit, speler ervaring en markt succes" te geven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

maar de hoofdpersonage brengt juist de regels en wetgeving terug in de wilde westen. dan lijkt het totaal niet op gta :puh:

Of je nou een bank moet overvallen of de sherrif een handje helpen, in feite zal de gameplay hetzelfde werken als bij Gta. Ongetwijfeld zullen de missies en het verhaal anders zijn maar het spel doet mij zeker denken aan een Gta game in het wilde westen, wat ook blijkt uit de screenshots en trailer. :bier:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar Games heeft al aangegeven dat dit geen 'GTA in de woestijn' zal gaan worden. Zie hier meer informatie. Het western-genre is, volgens Dan Houser, te complex om er simpelweg een GTA in de woestijn van te maken. Maar, zegt hij dus ook, de ervaring die met GTA IV is opgedaan zal terug te vinden zijn in dit spel. Ik ga dit spel zeker volgen, lijkt me een leuk spel wat weer eens wat anders is als de normale games die uitkomen. Western games zie je niet vaak.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee, denk dat ik hem niet ga halen. Op zich niets mis mee en ik verwacht er zeer veel van, maar ga er niet voor naar de winkel. Ik speel in principe sowieso geen games buiten GTA om en ik denk niet dat dit spel daar verandering in zal brengen.

Alsof GTA's de beste spellen zijn die er bestaan :?

Ik vind qua games, GTA in het algemeen het beste. Ieder zijn eigen mening en ik speel nauwelijks andere spellen hoor. Maar gekeken naar de serie kunnen er naar mijn mening geen games overheen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De trailer ziet er inderdaad erg mooi uit.

Net een echte western film.

Maar ik weet nog niet 100% zeker of ik deze game wel ga ik kopen.

Ik ben het wel van plan in ieder geval.

Maar ik wacht nog op wat meer informatie.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind qua games, GTA in het algemeen het beste. Ieder zijn eigen mening en ik speel nauwelijks andere spellen hoor. Maar gekeken naar de serie kunnen er naar mijn mening geen games overheen.
Gewoon free roaming is het beste. Levelbased games zijn niets voor mij. Op nr. 1 staat bij mij inderdaad nog altijd Grand Theft Auto (maakt niet uit welke). Al begint Fallout 3 ook wel in de buurt te komen :puh:

Maar RDR is inderdaad een game om naar uit te kijken. Als ik nog wat geld heb liggen tegen de tijd dat het uitkomt ga ik 'm halen :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...