Jump to content
Joriz

Red Dead Redemption: 'GTA op een paard'


Rockstar San Diego werkt sinds 2005 druk aan het spel Red Dead Redemption. Het spel speelt zich af in het begin van de twintigste eeuw in het wilde westen van Amerika. Hoofdpersoon John Marston probeert weer enige regels en wetgeving terug te brengen in dit droge en zanderige gebied van Amerika. Het spel wordt door sommige nu al GTA op een paard genoemd aangezien je vrij tussen de Western dorpjes, prairies en bergpassen heen kan galopperen op je paard. Een eerste indruk van het spel is te zien in de eerste trailer die hieronder is te bekijken:

Het spel draait, zoals is te zien, net zo als Grand Theft Auto 4 op Rockstar Advanced Game Engine en de Euphoria animatie engine. Naast de trailer zijn ook nog 12 screenshots te bekijken. Het spel komt uit voor Playstation 3 en XBox 360 ergens in de herfst van dit jaar. Verder is er nog niet veel over dit spel bekend. Rockstar Games kennende zal het zeker een mooi spel worden en zullen we de komende tijd er nog wel meer over horen.

Update - 26 mei 2009:

Zojuist is bekend gemaakt dat Red Dead Redemption is uitgesteld tot voorjaar 2010 om het spel zijn "volledige potentie in kwaliteit, speler ervaring en markt succes" te geven.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dit lijkt me geen geweldige game, ik vind de graphics niet om naar huis te schrijven en het lijkt net GTA 4 alleen dan in het westen.

Kan Rockstar games nooit eens met iets nieuws komen? Altijd maar weer een third-person shooter waarbij je missies en dergelijke moet doen. Als ze nu eens een game maken met een ijzersterke verhaallijn en een ander perspectief, misschien zouden ze eens een first person shooter moeten maken of een nieuwe race game. Wat nog beter zou zijn is een nieuwe RPG game, maar dan van Rockstar Games!

Rockstar moet iets nieuws proberen, en niet altijd maar in hun derde perspectief hoekje blijven zitten!

Dit was mijn mening, als je een andere hebt, vertel het me dan. :)

Grtz RD :cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben deze game al tijdje an het volgen en het lijkt me wel wat. Deel 1 vond ik zelf niet erg geslaagd, maar hopelijk aan de trailer te zien belooft het veel goeds. Deze game staat op me wenslijstje ^_^

cool game

:eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben deze game al tijdje an het volgen en het lijkt me wel wat. Deel 1 vond ik zelf niet erg geslaagd, maar hopelijk aan de trailer te zien belooft het veel goeds. Deze game staat op me wenslijstje ^_^

cool game

:eten:

als rockstar nu eens slim was en de titel noemde GTA :wild west

:Y:Y:Y

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vraag me dan altijd af hoe ze dat doen met de zijkanten van de map. Loop je dan tegen een onzichtbare muur aan? Of is daar allemaal zand?

In gta heb je een mooie zee, maar hoe doen ze dat bij zo'n spel in de woestijn?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vraag me dan altijd af hoe ze dat doen met de zijkanten van de map. Loop je dan tegen een onzichtbare muur aan? Of is daar allemaal zand?

In gta heb je een mooie zee, maar hoe doen ze dat bij zo'n spel in de woestijn?

Kijk maar naar Far Cry 2. Daar is ook woestijn aanwezig. De map laat een vierkant gebied zijn. Alleen als je inzoomt bij de zijkant loopt er net voor de map een lijn. Wanneer je met je poppetje zelf naar die lijn toegaat kan je gewoon verder kijken alsof de wereld doorgaat. Alleen wanneer je die lijn passeert moet je binnen zoveel tijd weer terug zijn. Als ik me niet vergis, ga je na zoveel seconden dood. Wat ik een goede oplossing vindt.

Als je een onzichtbare muur maakt, staat het heel nep. Als je weer overal bergen gaat neerzetten heb je weer het idee alsof je ingesloten zit. Far Cry 2 deed het ieder geval op een goede manier.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij een woestijn zouden ze 't zo kunnen stellen dat 't oneindig lang is, maar dat je na een tijdje rijden/lopen 'gedehydrateerd' raakt, en doodgaat als je te ver bent. :puh:

Inderdaad, is net zoiets als het water bij GTA IV. Wanneer je te lang zwemt gaat na een tijdje je levensbalk ook naar beneden door moeheid. Is ook wel een optie. Alleen kost dat vrij veel extra landschap die je niet kunt gebruiken..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zal er ook geen zee zijn. :7

Lijkt me niet nee. Maar hoe ze het bij GTA IV doen met zee, kunnen ze dat ook doen met land zoals senneken al zei. Door de warmte overlijd je na een tijd in dat gebied. :puh: Of ze doen van die oases ;7 Dan is er wel zee :7

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarschijnlijk zal er ook geen zee zijn. :7

Lijkt me niet nee. Maar hoe ze het bij GTA IV doen met zee, kunnen ze dat ook doen met land zoals senneken al zei. Door de warmte overlijd je na een tijd in dat gebied. :puh: Of ze doen van die oases ;7 Dan is er wel zee :7

Lijkt me lache. :7

Dat je ineens Oases ziet. :schater:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...