white_hell Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Ik heb een model gemaakt in sketchup, nu wil ik hem in vice city zetten. Ik sla hem op als.3ds en import hem in zmodeler. ik zie hem niet... alleen als ik hem select. wanneer ik hem geselect heb zie ik alleen het gebouw in het wit.. wat is er met de textures gebeurd? ik had heel het gebouw getextured in sketchup? hoe zet ik hem dan in vice city? Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 1) Zorg dat de textures in dezelfde map als de model staan. 2) Als je de textures niet ziet dat je het misschien verhelpen door de textures opnieuw te laden in de Zmodeler. Maar dit leg ik je wel ff uit op msn. Reageren
Timotees Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 mischien moet je, dit heb ik tenminste wel is, wat meer inzoemen op het gebouw. Reageren
white_hell Geplaatst: 18 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 ik kan het gebouw niet eens meer vinden omdat het te klein is Reageren
Eclipse Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Dat komt dan door de distancefog in de Zmodeler, (vind ikzelf heel irritant), je kan deze gelukking weghalen door instellingen te veranderen. Ga in de Zmodeler naar: options > settings en dan naar de tab "Direct 3D" en verander dan dit: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.