Jump to content

Complottheorie: Geschrapte legerbasis


Lantyz

Recommended Posts

je blijft me verbazen :o

zo zulle er wel meerdere dinge veranderd zijn ik heb bij vice point tegeover de mall helemaal in het noorden een huis gezien met zo'n zwarte ingang maar als ik er in wil gaan gebeurd er niks :puh:

nja ben nie zo expert in t uitpluize van dat soort dinge :unsure:

keep on searching :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    15

  • MrKooKie

    14

  • Bradley H.

    8

  • bigG

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

als ik me niet vergis ontbreken er ook een aantal wegen. zie maar s naar downtown.

of t zou zijn dat er gewoon een par wegen niet op die map gezet zijn

ik dacht laatst ook nog he waar is die weg naar de army base. en dat zag ik niet eens...

of is t alleen bij de race ocean drive te zien.

nou ik vind het super goed dat je dit gevonden hebt.

mijn complimenten :lantyzsign:

ik had in het intro filmpje der niet aan gedacht van ik dacht dat vliegtuig land gewoon en ik ben weer met mijn oene actie gewoon denken dat het op de grote plek (met die 2 landingsbanen en die ene die daar over heen loopt) land

ik wist dat helemaal niet.

nogmaals bedankt voor die handige informatie

oene :D

Bewerkt: door oeneboy
Link to comment
Delen op andere websites

In de handleiding van Vice city staat een foto waarop Tommy staat op een dun stuk strand en ik vroeg me al lang af waar dat was, maar deze kaart verklaart het.

De foto is toen al genomen.

Link to comment
Delen op andere websites

en kijk s op pagina 13 in het boekje. zien we ergens in vice city een bordje met welcome to lwaf links golf club

of hebben de mensen die gta 100% uitgespeeld hebben een straatrace met 2 hotrings gevonden??? ik kan me vergissen maar...

oene

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben het stuk waar je niet kan komen nu aant maken.. van LOD naar COLL, morgen maak ik die download baar, dan heb je het stukje legerbasis erbij..

let wel op... textures zijn lelijk :( ik ga er wat aan proberen te doen ik ben vet benieuwdt..

Link to comment
Delen op andere websites

nog iets: op p.12 van je boekje staat the greasy chopper en als je goed kijkt zie je zoon gele pijl dat betekent dus dat je er vrij kan rondlopen maar dat kan dus nie. weer iets wat ze geschrapt hebben :(

Link to comment
Delen op andere websites

maar nog ff over die sunshine autos kaart

het vliegveld is dan denk ik 2 keer verkleint

als ik rockstar was dan denk ik dat ze het daar bij het stadion wat leeg vonden

het strand niet mooi was en het vliegveld ook een beetjer briek was

en de golfbaan/brug.

als dat verbeterd is leek vice city denk ik wel mooier

nahja ik ben ook maar een oen dus... :puh:

en die pijl kan ik niet vinden, zal wel een troffee zijn zoals The Godfather al zij. en de pijlen in gta zijn toch roze???

en als er een pijl is hoeft dat nog niet te betekenen dat je er vrij kunt rondlopen???

of heb ik dat mis

oene :blink:

Bewerkt: door oeneboy
Link to comment
Delen op andere websites

nou, het leek mij logisch dat als er een pijl is je er naar toe kan lopen om er in te staan en jullie hebben gelijk ik hep wat beter gekeken en hij leek ook nie zo veel op een pijl en staat ook tussen de trofeën. wel raar want hoe hebben ze die foto er van gemaakt want je kan er niet in en bij de filmpjes is het volgens mij niet op dat stukje. :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ben ik eigenlijk wel heeeeel erg benieuwd hoe GTA3 er oorspronkelijk uit heeft gezien...

ik weet zeker dat in SA ook heel veel geschapt is..., toch is dit erg logies, Ik als Modder van GTI, merk steeds meer dat ik veel dingen schap..., zo had ik 15 objecten waarvan er uiteindelijk maar 12 geschapt werden,

Toch vindt ik het niet netjes dat ze die "spooktoren" er niet uit hebben gehaalt, dit heb ik immers in 10 min voor elkaar.

Denk dat ze met SA niet veel sporen achterlaten, ze hebben immers erg veel tijd gehad...

Link to comment
Delen op andere websites

Een mogelijke verklaring is dat ze in GTA Vice City al straaljagers wilde hebben en vliegtuigen. (vandaar airbase?)

Hier heb ik ook even over nagedacht, maar dit is niet echt logisch, aangezien er een vliegtuig staat op de militaire landingsbaan. Dan zou je elke keer wanneer je in een straaljager wilt vliegen je vliegtuig naar het grote vliegveld moeten taxiën, omdat de militaire startbaan geblokkeerd is door dat vliegtuig.

Even hierop terugkomend.

Een straaljager heeft geen grote startbaan en landingsbaan nodig.

Vliegdekschepen zijn immers ook niet klein, en daar gaan ze ook op en af.

Link to comment
Delen op andere websites

Een straaljager heeft geen grote startbaan en landingsbaan nodig.

Vliegdekschepen zijn immers ook niet klein, en daar gaan ze ook op en af.

ja maar bij zoon vliegdekschip worden ze ook afgeschoten met katapulten en opgevange met lijnen die agter de wielen haken!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...