Jump to content

Complottheorie: Geschrapte legerbasis


Lantyz

Recommended Posts

Nou even nog een vraagje:

Is met dat Moomapper (ofzo) of met die Jetpackcode het ook niet mogelijk om plaatjes te maken van de andere delen die veranderd zijn? Stadion, haven, golfclub, strand, vuurtoren?

EDIT: Ik vraag me trouwens af of met het verwijderen van de vliegbasis ook niet wat missies verdwenen zijn. Zou Pastor Richards soms een militair verleden hebben gehad :puh:? Want het strand is aangevuld vanwege een bijmissie, het stadion is aangevuld vanwege een bijmissie, de golfclub is verbeterd (waarschijnlijk) vanwege de missie, de vuurtoren blijft vaag. Maar zouden er dus ook missies verdwenen zijn door de inperking van Fort Baxter?

Bewerkt: door Mister Fuji
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lantyz

    15

  • MrKooKie

    14

  • Bradley H.

    8

  • bigG

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou even nog een vraagje:

Is met dat Moomapper (ofzo) of met die Jetpackcode het ook niet mogelijk om plaatjes te maken van de andere delen die veranderd zijn? Stadion, haven, golfclub, strand, vuurtoren?

EDIT: Ik vraag me trouwens af of met het verwijderen van de vliegbasis ook niet wat missies verdwenen zijn. Zou Pastor Richards soms een militair verleden hebben gehad :puh:? Want het strand is aangevuld vanwege een bijmissie, het stadion is aangevuld vanwege een bijmissie, de golfclub is verbeterd (waarschijnlijk) vanwege de missie, de vuurtoren blijft vaag. Maar zouden er dus ook missies verdwenen zijn door de inperking van Fort Baxter?

Zeker weten dat er missies zijn geschap, niet aleen die van de het militair deel...

Link to comment
Delen op andere websites

Toch vindt ik het niet netjes dat ze die "spooktoren" er niet uit hebben gehaalt, dit heb ik immers in 10 min voor elkaar.

het lijkt me sterk maar wie weet wilde ze wel dat wer hier achterkwamen op zo'n manier

kzeg nie da t zo is kheb al n heel klein vermoeden al is die kans miniem

Link to comment
Delen op andere websites

Toch vindt ik het niet netjes dat ze die "spooktoren" er niet uit hebben gehaalt, dit heb ik immers in 10 min voor elkaar.

het lijkt me sterk maar wie weet wilde ze wel dat wer hier achterkwamen op zo'n manier

kzeg nie da t zo is kheb al n heel klein vermoeden al is die kans miniem

En nu in het nederlands... :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Toch vindt ik het niet netjes dat ze die "spooktoren" er niet uit hebben gehaalt, dit heb ik immers in 10 min voor elkaar.

het lijkt me sterk maar wie weet wilde ze wel dat wer hier achterkwamen op zo'n manier

kzeg nie da t zo is kheb al n heel klein vermoeden al is die kans miniem

En nu in het nederlands... :rolleyes:

Je begrijpt het wel.

Ga niet lopen mierenneuken, doe dat maar ergens anders ..

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien wilde ze wel dat ze erachter kwamen.

Okee hier een paar argumenten waarom dit 100% waar is.

- Iemand al de Tourist Guide (het bijgevoegde boekje.) opengeslagen? Je ziet hier andere Outfits, een andere Freeway, Een plaatje van een 'Police Car' die er heel anders uitziet en op de achtergrond van een plaatje (het plaatje met Life's a Bitch) dat er inderdaad een stuk extra luchtbasis was.

- Als je iets schrapt dan schrap je dat volledig, wat niet het geval is.

- Het standaard gevoel dat je kreeg toen je Vice City had uitgespeeld, er klopt iets niet.

- Wanneer je met een Jetpack (GTA Vice City Ultimate Trainer) ONDER de grond vliegt zie je ook genoeg 'interresante' dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mischien wilde ze wel dat ze erachter kwamen.

Okee hier een paar argumenten waarom dit 100% waar is.

- Iemand al de Tourist Guide (het bijgevoegde boekje.) opengeslagen? Je ziet hier andere Outfits, een andere Freeway, Een plaatje van een 'Police Car' die er heel anders uitziet en op de achtergrond van een plaatje (het plaatje met Life's a Bitch) dat er inderdaad een stuk extra luchtbasis was.

- Als je iets schrapt dan schrap je dat volledig, wat niet het geval is.

- Het standaard gevoel dat je kreeg toen je Vice City had uitgespeeld, er klopt iets niet.

- Wanneer je met een Jetpack (GTA Vice City Ultimate Trainer) ONDER de grond vliegt zie je ook genoeg 'interresante' dingen.

Laatste twee punten meer uitleg graag.

- Welk gevoel zou ik moeten hebben bij het eind van Vice City? En waarom?

- En wat is er onder andere dan te zien onder de grond?

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste twee punten meer uitleg graag.

- Welk gevoel zou ik moeten hebben bij het eind van Vice City? En waarom?

- En wat is er onder andere dan te zien onder de grond?

Dat vraag ik me ook af ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik ook, maar ik had begrepen dat het verschil meer zit in een paar anders gevormde wagens (Waaronder de Policecar, zoals MrKookie zei) en wat andere namen. Volgens mij heeft dat niet veel met de grote wijzigingen uit dit topic te maken.

Dat de ghosttower er nog staat komt in mijn idee gewoon doordat Rockstar het over het hoofd gezien heeft. Zoiets gebeurt vrij snel, zeker als je onder tijdsdruk werkt.

Onder de grond zijn inderdaad een paar merkwaardige dingen te zien. In ieder geval herinner ik me een soort spiegelbeeld van dat hoge, gebogen hotel in Vice Point. Of dat hier iets mee te maken heeft betwijfel ik echter ook.

Tenslotte nog over de screens in de tourist guide; Het is heel goed mogelijk dat er simpelweg geen tijd meer was om geheel nieuwe screens te maken, waardoor de oude in het boekje bleven staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik ook, maar ik had begrepen dat het verschil meer zit in een paar anders gevormde wagens (Waaronder de Policecar, zoals MrKookie zei) en wat andere namen. Volgens mij heeft dat niet veel met de grote wijzigingen uit dit topic te maken.

Dat de ghosttower er nog staat komt in mijn idee gewoon doordat Rockstar het over het hoofd gezien heeft. Zoiets gebeurt vrij snel, zeker als je onder tijdsdruk werkt.

Onder de grond zijn inderdaad een paar merkwaardige dingen te zien. In ieder geval herinner ik me een soort spiegelbeeld van dat hoge, gebogen hotel in Vice Point. Of dat hier iets mee te maken heeft betwijfel ik echter ook.

Tenslotte nog over de screens in de tourist guide; Het is heel goed mogelijk dat er simpelweg geen tijd meer was om geheel nieuwe screens te maken, waardoor de oude in het boekje bleven staan.

hoeveel mensen zitten nou in zo´n team, ik denk dat "geen tijd meer hebben" een soort van smoes is...,

wat ook een optie is:

Als wij een toren zien in VC, en wij gaan daar opaf en het schijnt een spooktoren te zijn is ook wel weer leuk, en die plaatjes in die boekjes laten ons rondneuzen om de plek te vinden...

Link to comment
Delen op andere websites

hoeveel mensen zitten nou in zo´n team, ik denk dat "geen tijd meer hebben" een soort van smoes is...,

Ik denk dat Rockstar iets meer doet dan alleen met Vice City werken. Kijk al die andere games waar ze mee bezig zijn.

En als het een smoes zou zijn, wat zou dan het echte probleem zijn? Iig niet dat ze het niet kunnen maken.. :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat het een zaak is van geen tijd, maar ik denk dat de ontwikkelaar die de aanpassing gemaakt heeft, gewoon vergeten is vergeten is zijn wijzigingen ook door te voeren in die LOD-ipl file ( islands.ipl of zo ).

Natuurlijk zou dit tijdens het testen moeten zijn gezien, maar iedereen die aan software ontwikkeling doet, weet ook dat testen altijd als laatste aan de beurt komt, en bijna altijd onder tijdsdruk staat, omdat de release datum al is vastgelegd. Het is dan logisch dat ze zich concentreren op de grote fouten, en fouten die de game-play hinderen. Dit foutje is echt minimaal, en zal niet opvallen, zolang er nog andere grote fouten inzitten.

BTW.

Ik heb nog een naar die platte grond gekeken, en naar mijn mening, was de eerdere versie helemaal geen legerbasis, maar gewoon een tweede terminal/landingsbaan van het burger vliegveld. Op een legerbasis, staan de vliegtuigen over het algemeen namelijk niet bij een terminal om mensen/goederen in te laden, maar gebeurd dit in een hangar. En natuurlijk was dit ook de terminal waar tommy aankwam met zijn vliegtuig, en dat gebeurd over het algemeen ook niet op een militaire basis ( helemaal niet als er een burger vliegveld naastligt)

En als je tenslotte naar die vage landkaart kijkt die Joriz liet zien, zie je daar allemaal outlines, die heel erg veel lijken op de gebouwen die ook op het burger vliegveld staan, en er is niets te zien wat duid op een leger-basis.

Het is dan ook mijn mening, dat in een eerdere versie het vliegveld gewoon veel groter was, en dat ze later hebben besloten dat er toch nog een leger-basis in VC moest komen, en dat ze daarvoor de helft van het vliegveld-terrein hebben opgeofferd.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...