Jump to content

Gebruik -memrestrict om framedrops te verminderen!


wesley123

Recommended Posts

Sorry, was gister weg, maar ja, dat doe ik ook al. Op youtube staan filmpjes om de error op te lossen, alleen dan moet je in het register gaan zitten. Weet niet of iemand daar ervaring mee heeft, maar ik ga het proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    45

  • xavilolo

    9

  • Djmaddox

    8

  • Hanneswasco

    6

Sorry, was gister weg, maar ja, dat doe ik ook al. Op youtube staan filmpjes om de error op te lossen, alleen dan moet je in het register gaan zitten. Weet niet of iemand daar ervaring mee heeft, maar ik ga het proberen.

als je er geen ervaring mee hebt is het enorm af te raden dit te doen.

backup sowieso eerst je eroginele register zodat je altijd terug kan gaan heb je een fout gemaakt.

in het register klooien is zo erg af te raden, het kan je pc zonder poblemen onbootbaar maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al wel eens eerder gedaan, toen is het goed gegaan.

Mijn idee was om alles precies zo op te schrijven zoals ik het doe, en dan ook het getal wat je moet veranderen opschrijven zodat je dat altijd nog kan terug zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al wel eens eerder gedaan, toen is het goed gegaan.

Mijn idee was om alles precies zo op te schrijven zoals ik het doe, en dan ook het getal wat je moet veranderen opschrijven zodat je dat altijd nog kan terug zetten.

ja dat kan je lekker makkelijk doen als je pc niet meer wilt booten...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet iemand van de echte computertermen... Wat bedoel je met booten?

opstarten. dat is toch wel een redelijk algemeen woord, als je dat neit weet snap ik al helemaal niet wat je in een register te zoeken hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik gedaan heb is de schaduwen uitgeschakeld toen liep die een stuk sneller kon zelfs de tekenafstand hoger zetten zonder dat die ging schokkken of haperen :)

Met de schaduwen ging het beeld trager en af en toe eventjes stil staan :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Ziet er piekfijn uit. Als mensen het nu nog niet goed snappen ligt dat zeker aan hun en niet aan deze uitleg. Hopelijk hebben mensen er wat aan!

Tot GTA :bier:

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe zorg ik ervoor dat ik GTA 4 kan spelen zonder dat het beeld iedere keer stil staat? Alles uit de eerste post heb ik al geprobeert, maar helaas heb ik alleEn nog geen update kunnen vinden voor mijn videokaart. Ik heb de laptop waar ik nu opzit net een dag dus kan het zijn dat ik nog het een en andere moet downloaden? Maar goed hier mijn specs:

Base: Alienware M15x Gaming Laptop - Cosmic Black

Processor: Intel® Core i7 Processor 720QM (1.60Ghz, 6MB L3 cache)

Besturingssysteem: Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 BIT - Nederlands

Services en Support: 1 jaar Collect & Return Hardware Support inbegrepen bij uw pc

Accidental Damage Support: No Accidental Damage Support

Video Card: 1GB ATI® Radeon HD 5850

Memory: 4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]

Hard Drive: 320 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf

LCD: 15.6-inch Wide Full HD Display (1920x1080)

Optical Devices: Optisch Blu-ray Disc-rom-combinatiestation (Blu-ray alleen lezen, cd/dvd lezen en schrijven)

Primary Battery: 6-cel lithium-ion batterij (56 Wh)

Bescherm uw nieuwe pc: No Antivirus Software

Shipping Documents: Dutch Documentation

Keyboard: Internal Dutch Qwerty Keyboard

Gedis Bundle Reference: N07W1501 430286

Order Information: Alienware M15x Order - Netherlands

Dell System Media Kit: Alienware M15x Resource DVD

Power Supply: 150W AC Adaptor

Cables: European 220V Power Cord

Standard Warranty: 1 year Next Business Day Hardware Support included with your PC

AutoMatic Updates: AutoMatic updates - On

Hidden NamePlate Engraving: Generic Name Plate Engraving

AlienFx Colour: Mars Red

Wallpapers: Alienware 3D Wallpaper

Avatar: Alienhead 3D

Accessories: Alienware TactX Mouse

Gaming Essentials: Steam® Client and Portal Game - Factory Installed

Wireless Networking: Intel® WiFi Link 5300 a/g/n Wireless LAN card

Bewerkt: door jeroen.engeler
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

ondanks de perfecte uitleg (en hulde vooral dat werk wat erin is gestopt) gebeurd er bij mij helemaal niets.

Voorop gesteld mijn gta4 doet het goed voor mijn pc`s doen, soms een kleine hapering zoals dat ik ineens in een grijs vlak loop of rijdt maar dat duurt nauwelijks 2 a 3 seconden en komt zelden voor.

Ik heb alle memresticten geprobeerd maar er gebeurd helemaal niets, het spel wordt niet beter of slechter kortom ik zie totaal geen verandering.

Ik doe het precies zoals aangeven dus zo "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -memrestrict 230686720, maar nu zag ik in een andere topic dat ik tussen de .exe en de " een spatie moest geven, dus dit "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe -memrestrict230686720" , maar dan krijg ik ongeldig pad opgegeven.

Dus sorry ondanks het uitgebreide uitleg etc, komt deze noob toch weer met een vraag, wat doe ik verkeerd?

mvg neal

ps, ik heb al mijn drivers up to date en heb het als adminstrator uitgevoerd.

Bewerkt: door neal07
Link to comment
Delen op andere websites

Of moet je misschien iedere keer dat je een ander memrestrict gebruikt het spel opnieuw opstarten?

EDIT: heb het net maar gebrobeert en het werkt ook nog, super bedankt voor deze oplossing!

Bewerkt: door jeroen.engeler
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...