Jump to content

Gebruik -memrestrict om framedrops te verminderen!


wesley123

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    45

  • xavilolo

    9

  • Djmaddox

    8

  • Hanneswasco

    6

zoals je ziet heb ik het correct gedaan.

Weet niet of dit nummer de goeie is maarja...

LaunchGTAIV - memrestrict 314572800

pbpic3585595.jpg

Maar dan wil ik het spel spelen en dan krijg ik dit.

Application failed to launch..

The application you are attempting to launch failed to start. This could be the result of it being blocked by windows parental controls/family safety. please make sure you have access tot he application before trying to launch it, or contact support at: Rockstargames.com

Ik zit gewoon op mijn administrator account.....

pbpic3585593.jpg

Wat doe ik hier fout?

Bewerkt: door terry15
Link to comment
Delen op andere websites

alles eigenlijk.

Startne via RGSC is al waardeloos.

Je hebt als het goed is ene snelkoppeling op je bureaublad staan van gta 4. Open de eigenschappen van deze en ga naar doel, plaats daar helemaal achteraan buiten de haakjes de commandline

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zeer ontstemt na dit gedaan te hebben. :@

Ik wou dus ook deze memstricts doen dus ik deed dat.

Ik maakte commandline.txt aan en zette het in de rootfolder.

Ik begon met de hoogste memstrict die er is en alles werkte perfect. JOEPIE dacht ik!

Maar ik kwam zeer bedrogen uit.

Zonder dat ik het wist had ik gewoon mijn spel gedowngrade.

Voor dat ik die memstrict toepaste had ik 512 MB aan vid kaart geheugen gaf het spel aan.

Toen ik de memstrict gebruikte had ik ineens maar 491 MB aan vid kaart geheugen.

(Nvidea GeForce 9500 GS)

Plus ik kost me niet meer aanmelden bij GFWL.

Dus ik verwijderde de commandline maar ingame bleef alles hetzelfde.

Mijn vid kaart geheugen blijft op 491 MB staan en ik kan me maar niet meer aanmelden bij GFWL.

Als ik het probeer komt er de volgende foutcode op:

foutcode: 0x80151909

Hopelijk weet iemand hier een oplossing.

Dank bij voorbaat

SNIPER44

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

heb je gedaan zoals het er stond? nee wss niet, als je het helemaal had gelezen had je geweten dat je dan een stapje omhoog moet gaan in de lijst.

Dat die dingne gebeuren is puur toeval, hoe kan ene commandline ervoor zorgen dat je gene live meer kunt enzo?

Link to comment
Delen op andere websites

heb je gedaan zoals het er stond? nee wss niet, als je het helemaal had gelezen had je geweten dat je dan een stapje omhoog moet gaan in de lijst.

Dat die dingne gebeuren is puur toeval, hoe kan ene commandline ervoor zorgen dat je gene live meer kunt enzo?

Waarom eentje omhoog gaan als de hoogste werkt? Zonder enige framdrops te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

alles eigenlijk.

Startne via RGSC is al waardeloos.

Je hebt als het goed is ene snelkoppeling op je bureaublad staan van gta 4. Open de eigenschappen van deze en ga naar doel, plaats daar helemaal achteraan buiten de haakjes de commandline

Ik heb de commandline erin gezet, maar er veranderde niks. Na 10 minuten begint hij weer te stotteren.

"C:\Program Files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe" - memrestrict 314572800

Wat is er mis met RGSC dan? Is toch gewoon hetzelfde als ik op GTAIVLAUNCHER druk.

Groet,

Terry

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik dit ook gebruiken als ik geen framedrops heb/gaat het me nog wat meer prestatie opleveren? :puh:

Neen want ik had ook geen framedrops en toen ik het gedaan had, had ik gewoon mijn vid kaart geheugen gedowngrade. dus niet doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik dit ook gebruiken als ik geen framedrops heb/gaat het me nog wat meer prestatie opleveren? :puh:

Neen want ik had ook geen framedrops en toen ik het gedaan had, had ik gewoon mijn vid kaart geheugen gedowngrade. dus niet doen!

gast dit downgrade je videogeheugen helemaal neit hoor, deze line geeft aan hoeveel GEHEUGEN het spel maximaal mag gebruiken in bytes, het limiteert je videogeheugen helemaal neit, dat heb je zelf gecreerd door iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik dit ook gebruiken als ik geen framedrops heb/gaat het me nog wat meer prestatie opleveren? :puh:

Neen want ik had ook geen framedrops en toen ik het gedaan had, had ik gewoon mijn vid kaart geheugen gedowngrade. dus niet doen!

gast dit downgrade je videogeheugen helemaal neit hoor, deze line geeft aan hoeveel GEHEUGEN het spel maximaal mag gebruiken in bytes, het limiteert je videogeheugen helemaal neit, dat heb je zelf gecreerd door iets anders.

Dan mag jij mij eens heel mooi uitleggen hoe dat zou komen dan, meneertje-ik-weet-alles.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...