Jump to content

Tour De France 2009


Jon-asses

Recommended Posts

Hij is weer op komst, Giro loopt op zijn einde. Dauphiné gaat beginnen en voor je het weet is het weer Tour-tijd. _O_ Wou toch wel de eerste zijn die hierover een topic aanmaakt. Vandaar redelijk vroeg. Maar kom we kunnen wel in discussie gaan over potentiële winnaars. Dus: wie wint 'em?

Contador toch volgens mij wel. Hopelijk gaat Andy Shleck het hem lekker lastig maken. Evans zal vast top 5 halen, maar die gaat 'em nooit winnen vrees ik. Armstrong gaat netjes rijden, maar net geen top 5. Verder weet ik nog niet echt wie voor de TDF gaat dit jaar, Menchov is nu goed in vorm dus die zal al niet meer top zijn. Sastre vrees ik ook niet...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jon-asses

    16

  • Exoit

    7

  • NandroDavids

    6

  • Barcelonagek

    6

Wie er gaat winnen...? Die voorspelling bewaar ik nog even tot vlak voor de Tour de France begint; Eerst maar 's kijken hoe Menchov de Giro uitrijdt, of Armstrong nog beter in vorm komt, wie er in de Dauphiné z'n gezicht al laat zien en ga zo maar door. Ik heb er in elk geval al erg veel zin in, heb m'n vakantie al perfect geplanned en ben ook al aan 't nadenken over m'n Ploegleider-team.

In ieder geval zie ik Sastre 'm echt niet nog een keer winnen en hoop ik dat de saaie renners als Evans en Leipheimer opnieuw niet slagen in hun opzet om de Tour op een neutrale manier te winnen. Ik hoop op een mooie strijd tussen Contador, de broertjes Schleck, Armstrong en Menchov.

Link to comment
Delen op andere websites

Armstrong gaat komt zeker niet in de top 10 dat durf ik zo te wedden. Natuurlijk hoop ik ook een mooie strijd tussen Contador, de broertjes Schleck, Armstrong en Menchov. Ik ga zeker de tour kijken _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Armstrong gaat komt zeker niet in de top 10 dat durf ik zo te wedden. Natuurlijk hoop ik ook een mooie strijd tussen Contador, de broertjes Schleck, Armstrong en Menchov. Ik ga zeker de tour kijken _O_

Wed dan maar met mij, Armstrong rijdt top 10 for sure.

Link to comment
Delen op andere websites

Armstrong gaat komt zeker niet in de top 10 dat durf ik zo te wedden. Natuurlijk hoop ik ook een mooie strijd tussen Contador, de broertjes Schleck, Armstrong en Menchov. Ik ga zeker de tour kijken _O_
Wed dan maar met mij, Armstrong rijdt top 10 for sure.
Ik wed met je mee...Armstrong rijdt ab-so-luut in de top-10, zonder twijfel. Hij kon in de Giro misschien elke keer niet mee met de groten, maar verloor ook niet erg veel tijd. Ik ga er vanuit dat hij in de Tour net dat beetje extra vorm heeft om ervoor te zorgen dat 'ie wél steeds mee kan komen. Het podium gaat wel heel lastig worden, maar top-10, geen enkel probleem.
Link to comment
Delen op andere websites

IK denk dat hem niet zo gemakkelijk zal gaan,want ik verwacht dat de topfavoriet Contador de leider zal worden en de tour ook gaat proberen te winnen ik ben voor menchov natuurlijk:D:D En dan zal armstrong niet voor zijn eigen kunnen rijden als hij zijn kopman moet verdedigen.

Ik denk dat het hem ook niet zo gemakkelijk zal gaan omdat hij ook heeft afgehaakt in de giro maar ik ben van mening dat hij het wel kan als alles meezit.

Spelen er toevallig nog mensen pcm07>?? ( ja weet het is oud:P heb het spelletje en blijft gewoon leuk als je maar echt van wielrennen houdt en alles beetje volgt;))

Link to comment
Delen op andere websites

IK denk dat hem niet zo gemakkelijk zal gaan,want ik verwacht dat de topfavoriet Contador de leider zal worden en de tour ook gaat proberen te winnen ik ben voor menchov natuurlijk:D:D En dan zal armstrong niet voor zijn eigen kunnen rijden als hij zijn kopman moet verdedigen.

Ik denk dat het hem ook niet zo gemakkelijk zal gaan omdat hij ook heeft afgehaakt in de giro maar ik ben van mening dat hij het wel kan als alles meezit.

Spelen er toevallig nog mensen pcm07>?? ( ja weet het is oud:P heb het spelletje en blijft gewoon leuk als je maar echt van wielrennen houdt en alles beetje volgt;))

Ik speel pcm07 en mijn broer ook :D Ik vind het zeker leuk alleen soms duurt het een beetje lang :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zo, dat gaat de goede kant op: Mijn vakantie loopt exact van 4 juli t/m 26 juli en laat dat nou precies de periode zijn waarin de Tour plaatsvindt; Op 4 juli de proloog in Monaco, op 26 juli rondjes op de Champs Elysées. 't Is toch geweldig...in de eerste 2 week zijn m'n ouders ook nog 's weg, dus dat wordt heerlijk op de bank, Tour de France op tv, biertje erbij, geweldig! ^_^

Mijn vaste managerspel (Ploegleider op DvhN.nl) is ook weer van start zag ik zojuist, dus ik kan weer lekker 3 week knutselen aan het winnende team. Nog meer mensen die aan dat managerspel meedoen, of aan een ander?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Zo, dat gaat de goede kant op: Mijn vakantie loopt exact van 4 juli t/m 26 juli en laat dat nou precies de periode zijn waarin de Tour plaatsvindt; Op 4 juli de proloog in Monaco, op 26 juli rondjes op de Champs Elysées. 't Is toch geweldig...in de eerste 2 week zijn m'n ouders ook nog 's weg, dus dat wordt heerlijk op de bank, Tour de France op tv, biertje erbij, geweldig! ^_^

Mijn vaste managerspel (Ploegleider op DvhN.nl) is ook weer van start zag ik zojuist, dus ik kan weer lekker 3 week knutselen aan het winnende team. Nog meer mensen die aan dat managerspel meedoen, of aan een ander?

Ik doe zoals elk jaar aan Megabike mee. Daar zijn er massa's inschrijvingen, een 50 000tal. Maar aangezien ik 2 jaar geleden van al die deelnemers 151ste werd, smaakt dat naar meer. :)

Is wel moeilijk een goed team samen te stellen zonder over de limiet te gaan, hier mijn voorlopig team:

Moncoutié (wint de bolletjestrui, let maar op)

A. Shleck

Contador

Uran

Armstrong

Astarloza

Le Mevel (tja, moest een goedkope renner vinden)

Cavendish

Kreuziger

Efimkin

Duque

Farrar

En oja, pcm07 suckt. Koop pcm09, heel stuk beter jongens ;)

Bewerkt: door Jon-asses
Link to comment
Delen op andere websites

Armstrong gaat komt zeker niet in de top 10 dat durf ik zo te wedden. Natuurlijk hoop ik ook een mooie strijd tussen Contador, de broertjes Schleck, Armstrong en Menchov. Ik ga zeker de tour kijken _O_

Wed dan maar met mij, Armstrong rijdt top 10 for sure.

Weet je nooit zeker , als hij nu valt ofzo , of hij valt ziek enzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Armstrong gaat komt zeker niet in de top 10 dat durf ik zo te wedden. Natuurlijk hoop ik ook een mooie strijd tussen Contador, de broertjes Schleck, Armstrong en Menchov. Ik ga zeker de tour kijken _O_

Wed dan maar met mij, Armstrong rijdt top 10 for sure.

Weet je nooit zeker , als hij nu valt ofzo , of hij valt ziek enzo.

Je snapt mij wel. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Morgen begint het ik ga wel kijken ^_^

Er zullen denk ik nog wel meer renners worden betrapt op doping :duh:. Dat vind ik wel een nadeel dat de meeste doping gebruiken, maar eigenlijk elke renner heeft het ooit gebruikt ;)

Gelukkig mag Tom Boonen meedoen, vind het echt een geniale wielrenner :D

Bewerkt: door Motley.Crue
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...