Jump to content

Tour De France 2009


Jon-asses

Recommended Posts

Ziet er dus naar uit dat Contador de tour dus toch wint, ik had om eerlijk te zijn gehoopt dat Lance Armstrong het nog een keertje kon flikken. Maar helaas :erm:

Kom op respect voor Armstrong, maar zou het niet ongeloofelijk saai worden als die nog is zou winnen? :{

Hoezo? :? De strijd om de winst maakt het spannend, wie er dan verder wint boeit niet zo veel voor de spanning.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jon-asses

    16

  • Exoit

    7

  • NandroDavids

    6

  • Barcelonagek

    6

Ik heb de tour gevolgd vanuit frankrijk. Natuurlijk extra leuk omdat ik ze ook langs kon zien komen. Nou ja... een paar flitsen dan :7 . Eerst heb ik bij de finish in bourg saint maurice gestaan. Daar was het heel erg druk en ging het eigenlijk meer om de sfeer dan om het fietsen zelf. De dag daarop ben ik samen met mijn vader en mijn broer de comet du roseland opgefietst. Daar hadden we een hele mooie plek. We waren in ons eentje en we konden alles heel goed zien. :tu:

De rest het ik gevolgd via de tv. Ik vind het persoonlijk jammer dan contador heeft gewonnen. Ik had het andy wel gegund. Ook vind ik het heel erg jammer van kenny van hummel, onze grote held :7.

hugotje112

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...