Jump to content

Verwijzingen naar GTA


thomas1010

Recommended Posts

  • 3 weken later...

MadTV heeft ook een 2 uitzendingen gehad over GTA!





Al van de nieuwe GTA gehoord? Grand Theft Auto Lego City!

Niet voor op de site ofzo, maar ik vond hem gewoon erg leuk! En hij ziet er goed uit!



Code Monkeys heeft ook een aflevering gemaakt over GTA!

Ik krijg het filmpje niet in een post, maar

hier kun je hem bekijken! Ik heb ook wat screens uit de betreffende aflevering!:

(Dat ''G4'' rechtsboven in de hoek van de rechterscreen is het logo van de zender waarop het uitgezonden werd, bij de andere screen heb ik het weggehaald.. Ik had geen zin dat bij de andere screen te doen.. ;) )

41therealcarrobbercodem.jpg67therealcarrobberingam.jpg

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Op de American dad Volume 5 DVD hoes is denk ik wel een leuke GTA verwijzing te zien.

Kijk zelf maar

tumblr_kzzdc50vk41qz4iu3o1_500.jpg

Lijkt verdacht veel op de GTA covers

Hier een Vergelijking.

467px-Gtavc-boxart.jpg

Wat vinden jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

In de film 'The Other Guys' zijn er twee politie agenten iemand aan het achtervolgen, en de man rijd zoals je in GTA kan.

De ene man vraagt dan: "Where did you learnt driving like that?

De andere man zegt dan: "Grand Theft Auto

Link to comment
Delen op andere websites

In de film 'The Other Guys' zijn er twee politie agenten iemand aan het achtervolgen, en de man rijd zoals je in GTA kan.

De ene man vraagt dan: "Where did you learnt driving like that?

De andere man zegt dan: "Grand Theft Auto

Heb je een link of iets?

Link to comment
Delen op andere websites

In de film 'The Other Guys' zijn er twee politie agenten iemand aan het achtervolgen, en de man rijd zoals je in GTA kan.

De ene man vraagt dan: "Where did you learnt driving like that?

De andere man zegt dan: "Grand Theft Auto

Heb je een link of iets?

Super dat hier weer gepost wordt! Als ik vakantie heb zal ik er ook nog minstens een posten! Want ik moet er wel eerst een lading films doorheen jagen om er een te vidnen ofzo 0_0

De allereerste verwijzing in dit topic staat trouwens ook nog niet op de site! :*D

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Dat stukje zit blijkbaar in de officiële trailer op 1:48, inclusief San Andreas muziek ->

De grap is weinig origineel, alleen kan me zo geen film of serie bedenken waar deze ook in wordt gemaakt. Huiskamervraagje van maken? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dat stukje zit blijkbaar in de officiële trailer op 1:48, inclusief San Andreas muziek ->

De grap is weinig origineel, alleen kan me zo geen film of serie bedenken waar deze ook in wordt gemaakt. Huiskamervraagje van maken? :D

Wat bedoel je met ''huiskamervraagje'' van maken? En dit is echt een verwijzing hoor! Ik heb zo'n soort verwijzing wel eens eerder gezien hoor ^_^

Deze was al bekend, maar ik wil even weten of dit soort verwijzingen/parodieën ook bedoelt zijn voor op wikigta. CH is overigens een geregistreerd handelsmerk.



Deze is niet voor op de site, maar wel leuk! :D

Met Raccoon City van Resident Evil :*D

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

In de film 'The Other Guys' zijn er twee politie agenten iemand aan het achtervolgen, en de man rijd zoals je in GTA kan.

De ene man vraagt dan: "Where did you learnt driving like that?

De andere man zegt dan: "Grand Theft Auto

Haha zag het net geniaal <3

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik ben pas op vakantie geweest in Italië, en toen zijn wij (onze groep) nog naar Venetië geweest (een stad in de buurt van onze camping). Wat rond wezen kijken enzo, heel leuk! Er stonden overal van die kraampjes waar je souvenirs kon kopen zoals magneetjes, typisch Venetiaanse maskers, sleutelhangers, beertjes, etc.. Je kon er ook allerlei soorten shirt kopen! Veel shirts met opdrukken van San Marco en met teksten zoals ''I ♥ NY Venezia'' en meer.

Ook onderstaande shirts werden verkocht.

92veneziavicecity1.jpg

81veneziavicecity2.jpg

Er werden nog meer shirts verkocht die naar de Grand Theft Auto-serie verwezen, zoals exact hetzelfde shirt maar dan met ''Italia Vice City'' en een shirt dat verwees naar GTA San Andreas met ''It's not a Game'' onder de afbeelding. Helaas kreeg ik alleen de kans van deze shirt een foto te maken omdat ik bij andere kraampjes werd weggeduwd toen ik mijn camera tevoorschijn haalde en ik geen foto wou maken van een shirt dat iemand aan had. Ik heb nog meer foto's van deze shirts, maar dit waren de beste.

Mijn excuses voor het formaat van de foto's, ik had geen zin en tijd om ze te herschalen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het filmpje staat niet op youtube, ik kon het dus niet insluiten. Hier een linkje naar het filmpje van Algemeen Nederlands Persbureau (beter bekend als ANP) op www.zie.nl. De verwijzing naar GTA is wel duidelijk denk ik. Voor de duidelijkheid zal ik de verslaggever even citeren:

''Het leek vrijdag wel een scene uit het spel ''Grand Theft Auto'' in de Braziliaanse stad São Paulo.

De politie achtervolgde een man die afgelopen kerst uit de gevangenis was ontsnapt, de agenten herkenden hem en zijn gestolen auto.

De man word in het nauw gedreven door politiemotoren en in zijn poging toch nog te ontkomen overrijdt hij ze bijna! Die schiet op de auto.

De man overleefde zijn dollemansrit en kan rekenen op een extra lange gevangenisstraf.''

Dit is de naar het filmpje: http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Spectaculaire-achtervolging-in-Sao-Paulo/m1azqjlfc7i3 .

Met een klein beetje speciale dank aan mede TU-lid Sam.

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...