Jump to content

Verwijzingen naar GTA


thomas1010

Recommended Posts

Kleine ''verwijzing'' naar het price-down lettertype?

Oplichters%20Ontmaskerd_1.jpg

Het ''the Real Hustle''-logo

Oplichters Ontmaskerd is een programma wat iedere zaterdagavond om 18:55h en 00:20h komt. Het gaat over hoe oplichters te werk gaan, niet bepaald legaal dus. Net als de handelingen die je in GTA uitvoert. Het werd ook op BBC uitgezonden.

Dit lettertype wordt de hele aflevering door gebruikt.

(De tekst in het plaatje is Engels, maar in de Nederlandstalige afleveringen wordt het ook gebruikt.)

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Pagina: http://nl.wikigta.org/wiki/Verwijzingen_na...uto_serie#Films

Fout: Er mist een film

Verhelpen: Er zit een stuk van GTA in de film Meet the Spartans een parodie op 300. Hier zit ook een stukje GTA:SA in.

Ik herken het aan wat je letterlijk op de buik van de hoofdrolspeler ziet staan in een stukje.... In het SA Font staat dit 'SanAndreas' En het is echt ook precies GTA. Zie deze video voor dat stukje wat ik bedoelde ^^

Je ziet duidelijk dat het GTA is.... Ja toch? _O_

// Zammy

Link to comment
Delen op andere websites

Pagina: http://nl.wikigta.org/wiki/Verwijzingen_na...uto_serie#Films

Fout: Er mist een film

Verhelpen: Er zit een stuk van GTA in de film Meet the Spartans een parodie op 300. Hier zit ook een stukje GTA:SA in.

Ik herken het aan wat je letterlijk op de buik van de hoofdrolspeler ziet staan in een stukje.... In het SA Font staat dit 'SanAndreas' En het is echt ook precies GTA. Zie deze video voor dat stukje wat ik bedoelde ^^

Je ziet duidelijk dat het GTA is.... Ja toch? _O_

// Zammy

Deze staat ook in de ideeënbus :)

Link to comment
Delen op andere websites

Pagina: http://nl.wikigta.org/wiki/Verwijzingen_na...uto_serie#Films

Fout: Er mist een film

Verhelpen: Er zit een stuk van GTA in de film Meet the Spartans een parodie op 300. Hier zit ook een stukje GTA:SA in.

Ik herken het aan wat je letterlijk op de buik van de hoofdrolspeler ziet staan in een stukje.... In het SA Font staat dit 'SanAndreas' En het is echt ook precies GTA. Zie deze video voor dat stukje wat ik bedoelde ^^

Je ziet duidelijk dat het GTA is.... Ja toch? _O_

// Zammy

Deze staat ook in de ideeënbus :)

Dat klopt, maar het is nooit in behandeling genomen.
Link to comment
Delen op andere websites

Pagina: http://nl.wikigta.org/wiki/Verwijzingen_na...uto_serie#Films

Fout: Er mist een film

Verhelpen: Er zit een stuk van GTA in de film Meet the Spartans een parodie op 300. Hier zit ook een stukje GTA:SA in.

Ik herken het aan wat je letterlijk op de buik van de hoofdrolspeler ziet staan in een stukje.... In het SA Font staat dit 'SanAndreas' En het is echt ook precies GTA. Zie deze video voor dat stukje wat ik bedoelde ^^

Je ziet duidelijk dat het GTA is.... Ja toch? _O_

// Zammy

Deze staat ook in de ideeënbus :)

Dat klopt, maar het is nooit in behandeling genomen.

Idd. :ch: volgens mij wordt die ideeënbus gewoon nergeert.. of ze zijn hem vergeten :cab: ze hadden ook gezegd dat een zekere aflevering van Southpark (dit seizoen, even zoeken ;) hij staat ook op het forum) bij de verwijzingen zou komen.. ong. een half jaar geleden gezegd, hij staat er nog steeds niet.. Ga zo door wikigta :tu: Kuch, kuch :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat mensen liever missiebeschrijvingen en plattegronden van de nieuwste GTA hebben, dan een paar extra verwijzingen. Daarnaast hebben we ook nog eens andere dingen aan ons hoofd, dus iets vergeten of over het hoofd zien, kan altijd gebeuren. Het is zelfs een keer gebeurd dat een idee pas een jaar na dato werd uitgewerkt, zonder dat die persoon er extra aandacht aan gaf met een extra post. Op die manier kan het ook lopen, in plaats van enkel negatief te gaan lopen doen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk dat mensen liever missiebeschrijvingen en plattegronden van de nieuwste GTA hebben, dan een paar extra verwijzingen. Daarnaast hebben we ook nog eens andere dingen aan ons hoofd, dus iets vergeten of over het hoofd zien, kan altijd gebeuren. Het is zelfs een keer gebeurd dat een idee pas een jaar na dato werd uitgewerkt, zonder dat die persoon er extra aandacht aan gaf met een extra post. Op die manier kan het ook lopen, in plaats van enkel negatief te gaan lopen doen. :)

Daar heb je misschien wel gelijk, anyway, hier nog een verwijzing naar GTA, persoonlijk vind ik hem geweldig! :D



Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat mensen liever missiebeschrijvingen en plattegronden van de nieuwste GTA hebben, dan een paar extra verwijzingen. Daarnaast hebben we ook nog eens andere dingen aan ons hoofd, dus iets vergeten of over het hoofd zien, kan altijd gebeuren. Het is zelfs een keer gebeurd dat een idee pas een jaar na dato werd uitgewerkt, zonder dat die persoon er extra aandacht aan gaf met een extra post. Op die manier kan het ook lopen, in plaats van enkel negatief te gaan lopen doen. :)

Daar heb je misschien wel gelijk, anyway, hier nog een verwijzing naar GTA, persoonlijk vind ik hem geweldig! :D



Geweldig !

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb ook een leuke verwijzing naar GTA gevonden: In de film Malibu's Most Wanted zit een schietscène waarbij de 3 hoofdpersonen achter een auto schuilen terwijl er op hen gevuurt wordt door een rivaliserende gang(als ik me niet vergis). Als op een gegeven moment het vuren stopt, loopt de hoofdpersoon(een blanke die al de hele film de stoere neger probeert uit te hangen) een beetje bijdehand te doen tegen een aantal negers die hem(in opdracht van zijn vader) hebben gekidnapt(zodat hij eens leert hoe het echte neger/gangster-zijn is)... B.v. door hen na te praten met een hoog stemmetje.. Na nog een paar schoten grijpt hij de SMG's van de negers en springt op het dak van de auto: Hij schiet de rivaliserende gang helemaal plat.. Hij verteld dat hij Malibu's Most Wanted is. Hij begint weer te schieten en de gang smeert hem.. Als zijn kogels op zijn vraagt een van de negers aan hem: 'Ey where'd you learn that from?' De hoofdpersoon antwoord met

'Grand Theft Auto Three'

'Whaaat?! Can I borrow that!'

'You got a ehh.. Playstation 2?'

'No I got a gamecast'

'Gamecast?.. There's Gamecube and then there's Dreamcast... What you got?'

'What, I said I got Gamecast man! Damn, I can afford it!'

Hier is de scène:

http://www.youtube.com/watch?v=Ehl7ZMAPD9M&feature=related

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Heb voor jullie de pagina wat uitgebreid, alleen niet alles wat hier werd aangedragen. Om niet een ellenlang artikel te krijgen is het volgens mij nooit de bedoeling geweest dingen als 'simpele' internetspelletjes (met alle respect) erop te zetten. Jullie zijn natuurlijk vrij om die wel met elkaar hier op het forum te delen.

Gebruik van het Pricedown lettertype zonder verdere raakvlak met GTA vond ik ook niet genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Heey,

Me broertje zit nu tv te kijken naar Johhny Test op Nickelodeon en die hond en johhny hadden het over de perfecte zaterdag.

Toen johhny zei dat ze ook videogames gingen doen kwamen er 3 videogames met vooraan Grand Theft Zombies.

En nu zie ik het weer en heeft de hond ze in zijn handen.

Heb net gezocht op youtube maar kan geen fragment vinden helaas.

Ga vanmiddag nog wel even verder zoeken

Link to comment
Delen op andere websites

Dat was allang al bekend.

Vertel maar waar dat staat dan want ik zie het niet op WikiGta staan.

nevermind dit staat in het begin van dit onderwerp dit de 2e pagina is.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...