Jump to content

All Points Bulletin


dutchkiller

Recommended Posts

Okey, All points bulletin zo heet de game!

het heeft wel geen GTA titel meer, maar toch is t' van de bedenker van GTA!

het wordt een online mrporg (ofzo) dat je met ze alle op t internet speelt :)

er is heel veel van te verwachten... !

er is al een filpje en wat info over uit release datum: eerste kwartaal 2007 voor pc en in 2008 voor x-box 360

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • frankyyguy

    24

  • Sprayboy

    21

  • Hayte

    19

  • Nick_Kerkwijk

    10

Is het ook zo'n soort game zoals gta, want als het de bedenker van gta is dan zou het toch ongeveer hetzelfde moeten zijn.

En komt het ook voor de ps3 uit, of alleen voor de xbox 360 en pc?

Bewerkt: door arnie
Link to comment
Delen op andere websites

Okey, All points bulletin zo heet de game!

het heeft wel geen GTA titel meer, maar toch is t' van de bedenker van GTA!

het wordt een online mrporg (ofzo) dat je met ze alle op t internet speelt :)

er is heel veel van te verwachten... !

er is al een filpje en wat info over uit release datum: eerste kwartaal 2007 voor pc en in 2008 voor x-box 360

Is dit wel waar :t ,en waar heb je die info vandaan,en waar is het filmpje zodat ook wij het kunnen bekijken

Ik geloof er niet echt veel van hoor :N

Volgens mij wordt de volgende GTA helemaal geen multiplayer :N

En ik denk ook dat de volgende GTA een naam met GTA is :t

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof er niet echt veel van hoor :N

Volgens mij wordt de volgende GTA helemaal geen multiplayer :N

En ik denk ook dat de volgende GTA een naam met GTA is :t

Wie zegt dat dit de nieuwe GTA wordt dan?

Het is een game dat bedacht is door de maker van GTA..

En kijk maar op verschillende game-sites daar vind je vanzelf wel info..

Ik heb trouwens het filmpje ook gezien en het zag er zeker er strak uit :Y

Link to comment
Delen op andere websites

okee::

ja, tis is zeker te vergelijken met gta!

dit is waar ik de info vandaan heb:

pc gameplay zomer special 2004/2005

nog een stukje over dit op t internet::

Seoul, Korea, (February 15, 2005) – At a joint press conference in Seoul, Korea, it was announced today that global online entertainment company, Webzen, Inc. (Nasdaq: Wzen) was awarded the worldwide online game publishing rights to All Points Bulletin (APB), the first online game developed by David Jones, the creator of the multi-million unit selling video game, Grand Theft Auto, and his UK-based game development company, Real Time Worlds (RTW).

APB is scheduled to release in early 2007 and will be showcased at the video game industry’s largest trade show, the 2005 Electronic Entertainment Expo, in Los Angeles this May. During today’s press conference, Jones unveiled the first screen and character images from the game.

“As an avid gamer and creator of many single player games, it has been my dream to create an online game experience that provides the player with the ultimate freedom to do whatever he wants, in a thriving, living environment,” said David Jones, founder and creative director of Real Time Worlds. “When looking for a publishing partner for APB, it was imperative to find a company that was a worldwide leader in online games and we found that in Webzen, Inc.”

“APB is an online game that we think will fuel the worldwide growth of online gaming,” said Nam Joo Kim, CEO of Webzen, Inc. “As Webzen, Inc. continues to expand into new markets around the world, it was important to find a property that translated to a broad audience. We are very excited about the APB’s potential.”

APB is a massively multiplayer online game based in living, breathing cities that will feel familiar to players, as they precisely replicate famous cities all over the world. APB is a turf war involving two main factions, the Squads, whose goal is to uphold the law, and the Gangs, who seek to break the law at all costs. Players will be able to choose their side, in a classic good guy versus bad guy scenario. The Gangs are all about graffiti, attitude, custom cars and earning cash any way they can. The Squads stand for honor, teamwork, firepower and destroying the Gangs. APB will provide the player with the ultimate customization options from their weapons, vehicles and clothes to their attitude, music and environment.

With APB, Real Time Worlds and Webzen, Inc. are looking to set a new standard in online entertainment. Thousands of players will form gangs or squads all around the world, and will play in hundreds of online cities. APB is scheduled to release in early 2007.

en t filmpje is te zien:

http://movies.teamxbox.com/xbox360/APB/apb_concept.wmv

EN JA TIS WAAR :@

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel eens opgezocht, en het is geen spel van R*. De maker van deze game is Webzen. Dit is een variant van GTA, maar geen game van R*.

Als het géén spel van R* is dan hoort dit topic ook niet in dit SubFora thuis.

Verplaats naar Freeroaming en Race Fora. :clown:

ik heb nu ook het filmpje gekeken en die ziet er erg mooi uit.

Het kan ook geen GTA zijn aangezien in dit filmpje echte automerken te zien waren.

Komt pas in 2007 uit. Dat nog wel heel erg lang.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt een vet filmpje, ik ga nu wel een beetje twijfelen wat mijn next console gaat worden. Ik heb nog niks van de ps3 gezien en de spellen die op de xbox 360 komen zien er echt prachtig uit en dit spel ook met allemaal echte merken en je kan de auto's ook nog eens vet tunen, dat wordt dan beide consoles kopen :D als ik het geld er voor heb :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga nu wel een beetje twijfelen wat mijn next console gaat worden.

Ja, dit heb ik ook zeker, eerst wist ik zeker dat ik de PS3 ging kopen maar nu ben ik weer aan het twijfelen, De meeste Xbox360 games spreken mij zeker aan.

Vooral de vervolgen op eerdere games, Forza Motorsport 2, Halo3,Fable 2. Wat betreft deze game, lijkt het me zeker wel wat, vooral de echte merken lijken me beter. Het tunen lijkt me ook vet worden, ben benieuwd :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik ga nu wel een beetje twijfelen wat mijn next console gaat worden.

Ja, dit heb ik ook zeker, eerst wist ik zeker dat ik de PS3 ging kopen maar nu ben ik weer aan het twijfelen, De meeste Xbox360 games spreken mij zeker aan.

Vooral de vervolgen op eerdere games, Forza Motorsport 2, Halo3,Fable 2. Wat betreft deze game, lijkt het me zeker wel wat, vooral de echte merken lijken me beter. Het tunen lijkt me ook vet worden, ben benieuwd :)

Ik blijf nog steeds bij de PS3.

Wacht maar tot alle filmpjes van de Ps3 over een paar maandjes uitkomen.

Dan sta je wel versteld.

Natuurlijk heeft de X-Box360 ook mooie games.

Maar ik ga toch echt voor de PS3.

Gran Turismo 5 bijvoorbeeld.

En het spel All points bulletin komt denk ik ook wel uit op de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...