Jump to content

All Points Bulletin


dutchkiller

Recommended Posts

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • frankyyguy

    24

  • Sprayboy

    21

  • Hayte

    19

  • Nick_Kerkwijk

    10

@ Redfire18, hmm ik heb helemaal geen last van, binnen 5sec ingelogd en dan binnen 10sec ingame te kunnen spelen, keer op keer geen probleem hoor

GolfG60, al spam gedeelte in je mailbox gecheckt? anders opnieuw een mail laten versturen naar jouwe inbox

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit spel ook even gedownload, ziet er best grappig uit. Al zou het geld kosten, dan had ik 't niet gekocht, maar het ziet er netjes uit voor zo'n gratis spel. Ik heb het alleen nog niet helemaal door, ik heb een enforcer en een criminal gemaakt, wist niet wat ik moest kiezen. Beide heb ik tutorial gedaan, bij criminal ben je denk ik iets vrijer.

Ik zit ook op die obeya (EU1 dacht ik) server.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Is die regristratie bugged ofzo?

Iedere keer als ik me wil aanmelden zegt hij dat het email adres niet geldig is of al in gebruik en dat de CAPTCHA er niet is. ( en bijden zijn gewoon goed)

En als ik alleen mijn email, en expres de CAPTCHA niet doe dan zegt hij dat mn email wel geldig is. En als ik mn email niet invul, en dan de CAPTCHA wel dan is die weer wel geldig...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar is dit nu een soort van Gang war of gwn zoals GTA gezellig door een stad wat liggen te hangen?

Je kan door de stad rijden met je vriend ofzo maar je kan ook missies doen, maar er zijnniet van die activiteiten zoals bowlen ofzo :puh:

Er is wel een social wereld waar je een marktplaats hebt en kleren kan verranderen en kopen en je auto aanpassen en allemaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...