Jump to content

All Points Bulletin


dutchkiller

Recommended Posts

Ik blijf ook bij de PS3, de graphics van GT5/Fusion GT gaan ongelooflijk worden, zeker het filmpje van All Points Bulletin ziet er heel realistisch uit. Je kan haast niet bepalen of het een Game is of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • frankyyguy

    24

  • Sprayboy

    21

  • Hayte

    19

  • Nick_Kerkwijk

    10

oke heb je ook al een goede tv aangeschaft om die mooie graphics ook echt te zien :puh:

Is volgens mij niet echt nodig.

Aangezien bijna alle TV's fotorealistische beelden al laten zien.

Denk maar aan films series enz.

En deze Game's nog net niet fotorealistisch zijn lijkt mij het niet nodig om een nieuwe TV aanteschaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik wel een nieuwe tv daarvoor ga aanschaffen een met een groter beeld, ik heb nu een met een heel klein beeldscherm en hij is nu al 10 jaar oud. Dus eigenlijk ben ik zowiezo wel toe aan een nieuwe tv :bonk::D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Zo niet. APB is een GTA achtige game waar je mee online kunt ga spelen(zelfde met counter strike) dan speel je met open wereld met 100 spelers. Wordt afgespeelt in een groter stad in USA. Je kunt kiezen om buiten de wet te staan(crimineel te worden). Of wil je lieven ongedierten van de stad plukken(dan ga je bij de politie). En verder kan je (natuurlijk) auto`s jatten, winkels beroven, burgers plat rijden, en nog veel meer. Hierbij kunnen zo’n 1500 voetgangers en 250 voertuigen verdragen worden in de nabije omgeving. het spel staat dan wel gepland voor 2008, een release in 2009 lijkt logischer (hoop ik absoluut niet :N ). Als jullie meer info over die game wilt hebben: moet je naar google gaan. En verder nog: ik wil die spel zo graar hebben he. Conclusie: dit is een GTA waar je echt met online kunt gaan spelen!! :dans:^_^_O_:D:Y8):bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net even de paar afbeeldingen van dit spel die Google rijk is bekeken, en ik moet zeggen: Het ziet er niet verkeerd uit.

Ook heb ik de officiële site (Klik) even bezocht, alwaar ik erg onder de indruk was van de artwork.

De concepten van de personages zien er netjes verzorgd uit, en ook de schetsen zien er gedetailleerd uit.

Dit is voor mij een teken dat men dit serieus neemt, en niet probeert een makkelijk succesje binnen te halen met een GTA-kloon.

Ik ben er erg over te spreken, en ik kijk uit naar deze game. :)

Link to comment
Delen op andere websites

het ziet echt heel goed uit maar euhm ik ken een vriend dat daar bij APB werkt en hij zei wel dat er geen 1stad is maar veeeeel steden

bedoeling ervan is niet altijd crimineel uithangen maar net als Counter strike denk ik: criminelen (zoals GTA freaks gewend zijn) tegen politie (true Crime freaks) maar meer weet ik er niet erover alleen dat het enkel multiplayer zal zijn en dus geen singleplayer zal bevatten maar meer weet ik er niet erover

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denkt dat ik GTA IV in de winkels zou achterlaten. I.V.M dat ik paar dagen geleden dat spel ontdekt had. APB is(wat ik ook al eerder zei) soort (nieuwe) GTA online game. Daarom laat ik (misschien) GTA4 in de schrappen liggen: ik ben zowieso een fan van het online games. Als ik dat niet mooi vindt dat weet ik ook niet meer, of wel? Ik verheug me paar dagen geleden al naar APB dat bij mij zo erg is geworden dat ik niet meer kan wachten(geldt precies het zelfde als fans die op GTA IV zit te wachten. Zo is dan bij mij net andersom). En ik verwacht ook als dat spel eenmaal bekend wordt. dat (veel) gta-fans en cs-fans ook APB zal kopen :D:?8)8):bier::cya:_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Heb er al van gehoord. Ziet er leuk uit, het is ook gemaakt door de ontwikkelaar van Grand Theft Auto. Ik vind de naam alleen echt op niets slaan. Als je echt niets beters kan verzinnen dan 'All Points Bulletin', doe dan gewoon 'Cops & Robbers' of zo... -_-

Link to comment
Delen op andere websites

Heb er al van gehoord. Ziet er leuk uit, het is ook gemaakt door de ontwikkelaar van Grand Theft Auto. Ik vind de naam alleen echt op niets slaan. Als je echt niets beters kan verzinnen dan 'All Points Bulletin', doe dan gewoon 'Cops & Robbers' of zo... -_-

All Points Bulletin zou eerst de naam worden van GTA, toen ze namen aan het bedenken waren voor de eerste GTA. De screenshots die ik ervan kan vinden zien er wel goed uit. Realtime Worlds werkt eraan en die hebben al een goede free-roaming game neergezet dus het zou best een goede titel kunnen worden..Maar niet zoals hierboven iemand zei om GTA 4 voor in de schappen te laten liggen :puh: Gta 4 heeft ook online, ook al is het niet MMO en wie weet hoe lang het duurt voor APB eindelijk klaar is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

Hallo, ik heb pas geleden een paar videos gevonden op youtube over All points Bulletin.

Dit spel lijkt erg veel op Gta, maar dit is een Mog (Multiplayer online game) een soort van massive multiplayer online game waar je zelf als speler kunt kiezen of je de politie of een van de robbers bent.

In dit spel kun je je charactwer volledig aanpassen (wat me toch wel erg doet denken aan saints row)

Niet alleen je character kun je aanpassen, maar ook je autos, grafiti, je kunt autos pimpen, respect krijgen, wapens kopen in een Virituele wereld vol spelers.

Ook kun je viritueel gang teritoriums veroveren van andere online spelers en deze wijk zelf aanpassen.

De boeven krijgen geld door overvallen te plegen en andere soorten activiteiten, terwijl een groep andere online spelers dat proberen te voorkomen als politie en je proberen te arresteren of te doden.

Dit lijkt me erg leuk, aangezien mmo's voor veel gamers best verslavend zijn, maar dan in een Gta stijl (iets wat ik altijd al had wilde in een spel)

http://games.fok.nl/showpic2.php?pic=12036...w=199&wmf=1

Al tijden geleden werd All Points Bulletin aangekondigd: een GTA-achtige MMO waarin dieven en politie tikkertje gaan spelen. Er is nu eindelijk wat meer info over verschenen dankzij een handige preview van 1Up waarin een hoop interessante informatie staat.

Allereerst is er een ontzettend goede character creator waarmee je niet alleen zonder al te veel gedoe je eigen character kan maken, maar ook je eigen plaatje kan maken op welke plek je maar wilt: een beetje zoals de Forza editor. Dat levert griezelig gelijkende characters op, zoals hieronder

Plaatje 1 Plaatje 2

Peter Molyneux en Shigeru Miyamoto in APB!

Daarnaast zal ook gebruik gemaakt worden van LastFM, waardoor je andermans liedjes die jij ook op je computer hebt staan zult horen, of anders een liedje van dezelfde artiest, album of genre. Hierdoor zijn er geen problemen met copyright en bandbreedte.

Zodra een groep criminelen een misdaad pleegt, zal een even sterk politieteam een APB krijgen, waarbij dit team uit evenveel, even sterke of even ervaren agenten zal bestaan als de bad-guys. Het voorbeeld dat wordt aangehaald laat zien dat dit erg interessant kan zijn: vier amper gewapende newbe's tegenover één Shaft-achtig figuur met erg veel ervaring en een raketwerper. Niet alleen wordt zo de chaos in de stad bedwongen aangezien het geen free-for-all spel wordt: ook lijkt er goed te zijn nagedacht over manieren om dit spel bijzonder interessant te maken; zowel voor fans van Crackdown, Grand Theft Auto als CounterStrike. Een MMO om in de gaten te houden dus!

Bron: http://games.fok.nl/news.php?newsid=23538

Hieronder nog wat informatie over de game:

All Points Bulletin is een Massive Multiplayer Online titel die uit de geest komt van de originele bedenker van de Grand Theft Auto serie. ‘Zijn’ concept zal hij nu voor Webzen vertalen in een online wereld die verdeeld is tussen de Politie en de Bendes, die beide vechten om controle over een enorme stad. De hoofdzaken zijn de ongelimiteerde vrijheid van de spelers om te doen en laten wat ze willen. Bendes zullen overvallen kunnen plegen of andere criminele daden begaan terwijl de politie zijn best zal doen om deze te verijdelen of vallen op te zetten. De winnaars van de dramatische shoot-outs, achtervolgingen, kraken, arrestaties of wat dan ook zal respect en geld verdienen die vervolgens gebruikt kan worden om het speelkarakter op allerlei manieren aan te passen. Het uiterlijk, de wapens, voertuigen en vele anderen voorwerpen en eigenschappen zijn aan te schaffen om je karakter te vormen zoals je zelf wenst.

Heb je eenmaal de uitrusting die je wenst, dan zul je weer op patrouille moeten in je ‘turf’, ofwel grond, die constant onder bedreiging is van andere spelers die natuurlijk graag jouw stekkie willen overnemen omdat hier de beste voorwerpen te vinden zijn. Het te pakken krijgen van grond wordt uiteraard steeds moeilijker als meer spelers en betere verdediging beschikbaar komt voor de verdedigers. Dit gaat door zelfs als spelers off-line zijn en moet daarom goed in de gaten gehouden worden. Ook is het uiteraard de bedoeling je eigen kenmerken op je grondgebied te plaatsen. Als bende plaats je graffiti en rijdt je rond in ‘gepimpte’ auto’ terwijl de politie vooral eer, teamwork en wapentuig voorop heeft staan. Jij verzint je eigen identiteit en verspreid die in de wereld van APB.

Bron: http://www.xboxworld.nl/game/1109/all-points-bulletin/

Wat denken jullie over deze game? Mij lijkt het een geweldig spel :D Post hier wat je er van vind en wat er misschien wel in zou kunnen zitten. Als hier nieuwe informatie van is.. Post dat dan aub :)

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel een tof spel, maar ik vraag me af of hij nog wel uitkomt.

Ze hebben het steeds uitgesteld, maar er is dit jaar al meer nieuws van gekomen en in 2009 zal hij uitkomen zeggen ze tot nu toe. Ze zijn nog steeds bezig met het spel als het waren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...