Jump to content

All Points Bulletin


dutchkiller

Recommended Posts

Of het nu een GTA clone, saints row clone of welke clone dan ook is of niet, ik wil deze game. Zag ik nou echt goed dat die auto's echt gelicenseerd waren (subaru, nissan, ..)?

En als je echt zo prachtig kan tunen én free roamen, is dit een game naar mijn hart. En het ziet er ook geweldig uit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • frankyyguy

    24

  • Sprayboy

    21

  • Hayte

    19

  • Nick_Kerkwijk

    10

  • 3 weken later...

Dit spel ga ik zeker kopen, er komen zoveel mogelijkheden, zoveel opties, en als crimineel als hoofd poppetje natuurlijk, en m'n broer vind het ook gaaf, die gaat 'm waarschijnlijk halen, met z'n twee'n zo'n tv stelen.

M'n stiefbroer lijkt hem ook wel gaaf, dus dat word straks met z'n 3e in een auto, ik steel wel, stiefbroer schiet op iedereen die hij ziet, (behalve mij) en mijn broer zit in de auto, dit word echt een top game denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat wordt wel cekers heel mooi spel. Ze moeten X tijd maken voor de release date van APB(bedoel vanaf nu tot bij de release) een wensenlijst uitvinden: wat jullie wensen zou zijn wat je straks wilt gaan doen in APB wereld. Mag van alles zijn, als wel met APB mee te maken is bv: welke voertuig je liefst in dat spel wilt hebben:ik zeg mooie kart, minibike, bussen, lamborghini diablo VT, en nog veel meer. Welke steden kiest je het liefst: ik kies voor(USA) Los Angeles, Miami, Dallas, Ohio, en San Diego. (NL) Enschede, Oldenzaal, Amsterdam en veel meer. (D) Berlin, Bremen, Bad Bentheim, Oberhausen, Otzenrath(spookstad), Emden, Nordhorn, Hamburg, Cochem, Frankfurt, Stutgart, Steinfurt, en Gronau. Hopelijk is het voor jullie nou duidelijk. Wordt vervolgd! :D8) .

Link to comment
Delen op andere websites

Hier een paar nieuwe filmpjes :)

Zoals jullie zien, zijn de customization opties ziek! Heb nog nooit zo'n uitgebreide customize optie gezien in een game, zelfs Saints Row 2 is niet zo uitgebreid op dat gebied. :tu:

Misschien lijken sommigen erg op elkaar, maar sommige customization videos zijn nog even uitgebreider dan de ander, dus het zijn niet dezelfde videos. :cya:

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

En wanneer verschijnd nieuwe info over dit spel uit?? :?:Y

Dat is nog niet bekend. Nieuwe informatie over APB zal wel weer onverwachts komen.

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoopt heel gauw dat het X andere info komt over dit spel zoals: welke voertuigen in dit spel zal bevatten, en welke stad het gaat afspelen. En veel meer. En nog wat: reken jullie maar goed dat ik straks super APB-fan zal gaan worden! ^_^:D:Y

Bewerkt: door Sprayboy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Geen maandelijks abonnement voor APB

Nieuws | 20 juli 2009 - Het was al reeds bekend dat Realtime Worlds' MMO All Points Bulletin niet het traditionele betaalmodel zou kennen zoals bij andere MMOs. Dave Jones heeft nu laten weten dat het wel een traditionele game wordt om te kopen, maar dat spelers zich niet hoeven in te schrijven om maandelijks te kunnen spelen.

Volgens Jones zal het betalingsplan uniek en flexibel zijn, waarbij spelers 'begrijpen' waarom er betaald moet worden. Concrete details ontbreken nog.

Wat bedoelen ze nou met flexibel, eniek en traditionele game gaat worden? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Geen maandelijks abonnement voor APB

Nieuws | 20 juli 2009 - Het was al reeds bekend dat Realtime Worlds' MMO All Points Bulletin niet het traditionele betaalmodel zou kennen zoals bij andere MMOs. Dave Jones heeft nu laten weten dat het wel een traditionele game wordt om te kopen, maar dat spelers zich niet hoeven in te schrijven om maandelijks te kunnen spelen.

Volgens Jones zal het betalingsplan uniek en flexibel zijn, waarbij spelers 'begrijpen' waarom er betaald moet worden. Concrete details ontbreken nog.

Wat bedoelen ze nou met flexibel, eniek en traditionele game gaat worden? :?

Ik denk dat je het spel gewoon zal moeten kopen in de winkel en eenmalig moet betalen zoals andere games. Dat hoop ik tenminste... ^_^ Gelukkig hoef je niet maandelijks te betalen!

Hier nog wat nieuwe filmpjes :)

Filmpje bevat officiele gameplay, zeker effe kijken! Als het begin wat saai is, zou ik even verder skippen.

De nieuwste "verlengde" Trailer!

Nog wat nieuws!

1up.com nominates APB for two Best of E3 awards

dave_apb_nominations.jpg

Realtime Worlds’ creative director Dave Jones has just been notified that APB received two nominations for 1up.com’s Best of E3 2009 awards! APB is in the running for Most Innovative Game and Best PC Game.

Bron

Bewerkt: door frankyyguy
Link to comment
Delen op andere websites

Is dat wel heel zeker als je dit spel koopt in de winkel dat je dan eemalig hoeft te betalen(en Hoeveel dan?). En dat je (toch) niet maandelijks hoeft te betalen? (als dat zo is dat zal ik super blij zijn! ^_^ ). En wat bedoelen ze nou met eenmalig betalen dan?? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...