Jump to content

Forza Motorsport 3


Racingfreak

Recommended Posts

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    19

  • NickOwnage

    12

  • FerryN

    11

  • lexus123

    9

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Komt zeker niet voor pc? :-(

Edit: exclusively for Xbox. :N

Dat vind ik nou altijd zo jammer. Dan heb je een pc en dan komt er een vette game voor de 360 uit die je wilt hebben. Heb je een 360 komt er weer een vette ps3 game uit die je wilt hebben. En heb je een ps3 komt er weer een vette pc game uit die je wilt hebben. Kunnen ze gewoon niet alle games voor alle platformen maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Komt zeker niet voor pc? :-(

Edit: exclusively for Xbox. :N

Dat vind ik nou altijd zo jammer. Dan heb je een pc en dan komt er een vette game voor de 360 uit die je wilt hebben. Heb je een 360 komt er weer een vette ps3 game uit die je wilt hebben. En heb je een ps3 komt er weer een vette pc game uit die je wilt hebben. Kunnen ze gewoon niet alle games voor alle platformen maken?

Op die manier willen ze mensen overhalen om bv. een Xbox 360 te kopen, en er zijn er zat die dat doen, dus ze verdienen er juist meer aan.

En ik vind het ook jammer, maar het is niet anders, want als Forza serie op de pc was, ik zeker een G25 gekocht zou hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Yeah!

de Acura ARX-02a zit erin! alhoewel i hem er best wel afgeraffelt uit vind zien

Afgeraffelt? Lik mijn reet! :7 Die auto's zijn ziek mooi gemaakt met heel veel details.

Maar ja, ik geef wel toe dat ze er allemaal iets te clean uit zien, net als in Gran Turismo. Er mag best wat viezigheid op. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Yeah!

de Acura ARX-02a zit erin! alhoewel i hem er best wel afgeraffelt uit vind zien

Afgeraffelt? Lik mijn reet! :7 Die auto's zijn ziek mooi gemaakt met heel veel details.

Maar ja, ik geef wel toe dat ze er allemaal iets te clean uit zien, net als in Gran Turismo. Er mag best wat viezigheid op. :Y

dan heb jij hem nooit in het echt gezien kennelijk of op pics? hij lijkt er totaal niet op. de paint is anders, hij is heel dof daar en het model zlef ook niet, dan mag het wel high res zijn, maar er klopt weinig vna de verhoudingen lijkt mij zo

Link to comment
Delen op andere websites

Yeah!

de Acura ARX-02a zit erin! alhoewel i hem er best wel afgeraffelt uit vind zien

Afgeraffelt? Lik mijn reet! :7 Die auto's zijn ziek mooi gemaakt met heel veel details.

Maar ja, ik geef wel toe dat ze er allemaal iets te clean uit zien, net als in Gran Turismo. Er mag best wat viezigheid op. :Y

dan heb jij hem nooit in het echt gezien kennelijk of op pics? hij lijkt er totaal niet op. de paint is anders, hij is heel dof daar en het model zlef ook niet, dan mag het wel high res zijn, maar er klopt weinig vna de verhoudingen lijkt mij zo

De paintjob klopt wel:

Acura%20de%20Ferran%20XM.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...