Jump to content

Forza Motorsport 3


Racingfreak

Recommended Posts

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dvt

    19

  • NickOwnage

    12

  • FerryN

    11

  • lexus123

    9

Top Posters In This Topic

de paintjob wel ja, maar de kleur niet :puh:

op de screen zijn ze veel te licht, die hele auto lijkt daar behoorlijk dof.

Ja. dat klopt. hij lijkt er wel wat lichter op ja, maar volgens mij komt dat ook door de verlichting in die game.

Link to comment
Delen op andere websites

de paintjob wel ja, maar de kleur niet :puh:

op de screen zijn ze veel te licht, die hele auto lijkt daar behoorlijk dof.

Ja. dat klopt. hij lijkt er wel wat lichter op ja, maar volgens mij komt dat ook door de verlichting in die game.

dat vraag ik me af, het is veel te licht.

Ik heb zat fotos van die auto (om precies te zijn de Fernandez Racing Acura ARX-02a, ze wonnen afgelopen ALMS race op Mid Ohio hun allereerste race) gezien en ik weet dat die kleur te licht is voor de belichting.

Het word iig een lekker spel qua le mans prototypes, de 908, R10, R8, speed 8, 962C en de acura zitten er iig in.

is er trouwens ergens een carlist beschikbaar van forza 3?

Link to comment
Delen op andere websites

de paintjob wel ja, maar de kleur niet :puh:

op de screen zijn ze veel te licht, die hele auto lijkt daar behoorlijk dof.

Ja. dat klopt. hij lijkt er wel wat lichter op ja, maar volgens mij komt dat ook door de verlichting in die game.

dat vraag ik me af, het is veel te licht.

Ik heb zat fotos van die auto (om precies te zijn de Fernandez Racing Acura ARX-02a, ze wonnen afgelopen ALMS race op Mid Ohio hun allereerste race) gezien en ik weet dat die kleur te licht is voor de belichting.

Het word iig een lekker spel qua le mans prototypes, de 908, R10, R8, speed 8, 962C en de acura zitten er iig in.

is er trouwens ergens een carlist beschikbaar van forza 3?

Dan zet je het beeld wat lichter in de instellingen. Is echt niet zo'n probleem hoor...

Een onofficiële car-list is hier te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Wat houd de limited edition in eigenlijk?

Weet iemand dat?

Edit: gevonden.

forza3_ce.jpg

* Forza Motorsport 2GB USB Storage and keychain: Show off your Forza pride with these specially branded items.

* Forza Motorsport VIP Membership* and Exclusive Car Pack*: Want to be a top painter, tuner, driver or just more active in the community? VIP membership is the way to get yourself noticed. Includes special treatment within the online Auction House, Community Storefront and on the Forzamotorsport.net forums. Also includes 5 of the hottest cars from the roster of Forza Motorsport 3, available only through your VIP membership.

* Exclusive Collector’s Edition Car Pack*: This one is for the fans. This pack includes 5 cars that have been hand tuned and hand painted by the developers at Turn 10 to fly the Forza Motorsport colors.

* Exclusive Forza Motorsport 3 Theme:* Customize your Dashboard experience with this limited availability Xbox 360 theme.

Bewerkt: door Hannes82
Link to comment
Delen op andere websites

Het is idd heel vet. Maar:

  • Hij maakt geen schakelanimatie?!
  • De cockpit camera is iets te veel uitgezoomt, maar dat zal in het echte spel wel in te stellen zijn

Kijk eens naar de vingers. :puh: Misschien heb je een flipperanimatie.

Btw ik bedoelde iets te ver INgezoomt. Je ziet het logo op het stuur namelijk niet meer. En dat vind ik altijd wel leuk om te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...