Jump to content

Rockstar komt met ''Agent''


FGras

Recommended Posts

S9.jpg

Tijdens de spannende persconferentie van Sony op de E3-beurs kregen we meer dan genoeg lekkers in ons schoot geworpen. Uiteraard was de gehele PlayStation 3-community aan het hopen op een aantal niet eerder vertoonde exclusives en die hebben we gekregen.

We krijgen een hagelnieuwe, exclusieve game van niemand minder dan Rockstar North! Het gaat hier om de game Agent. Hierin zal de gamer zich in de wereld van de jaren 70 kunnen vertoeven. Meer uitleg kregen we helaas niet, maar het is de bedoeling van Sony en Rockstar om Agent minstens zo belangrijk te maken als GTA geworden is. Klinkt ons goed in de oren!

nadat ik dit las was ik de GTAIV - DLC's helemaal vergeten :D

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

:duh: nee he waarom niet gewoon alle spelen op allebei de consoles :duh: ?

maarja aan de andere kant maakt het misscien niet uit want ik zit tooch te denken om een ps3 te kopen :D

Vooral doen. Maar is er echt verder niks bekend? Ik ben er wel benieuwd naar. Agent. Misschien letterlijk dat je een wout bent of sarcastisch dat je juist weer het tegenovergestelde bent. Iets heel anders dan GTA :clown: Maar R* North is toch verder niet echt bekend behalve dan de GTA's?

Link to comment
Delen op andere websites

:duh: nee he waarom niet gewoon alle spelen op allebei de consoles :duh: ?

maarja aan de andere kant maakt het misscien niet uit want ik zit tooch te denken om een ps3 te kopen :D

Er zijn in totaal 2 DLC's voor de Xbox360 (Lost and Damned en Ballad of Gay Tony) en nu zullen ze nog een nieuw spel ook nog op de Xbox360 moeten maken? Niet alles is voor de Xbox360, nu zijn eens de PS3's aan de beurt.

Link to comment
Delen op andere websites

:duh: nee he waarom niet gewoon alle spelen op allebei de consoles :duh: ?

maarja aan de andere kant maakt het misscien niet uit want ik zit tooch te denken om een ps3 te kopen :D

Maar R* North is toch verder niet echt bekend behalve dan de GTA's?

Ownee, wat dacht je van Manhunt en Lemmings?

We zullen trouwens wel zien wat voor spel dit gaat worden. Ik verwacht er wel veel van aangezien Rockstar het gaat produceren. Maarja, wel jammer dat er vrijwel nog niets over bekend is gemaakt. :(

Link to comment
Delen op andere websites

:duh: nee he waarom niet gewoon alle spelen op allebei de consoles :duh: ?

maarja aan de andere kant maakt het misscien niet uit want ik zit tooch te denken om een ps3 te kopen :D

Maar R* North is toch verder niet echt bekend behalve dan de GTA's?

Ownee, wat dacht je van Manhunt en Lemmings?

We zullen trouwens wel zien wat voor spel dit gaat worden. Ik verwacht er wel veel van aangezien Rockstar het gaat produceren. Maarja, wel jammer dat er vrijwel nog niets over bekend is gemaakt. :(

En vergeet natuurlijk niet de legende Bully of Midnight Club.

Link to comment
Delen op andere websites

:duh: nee he waarom niet gewoon alle spelen op allebei de consoles :duh: ?

vroeg ik me dus ook af van de DLC's...

maar deze game komt niet op de xbox, omdat het een hele grote game word wat niet op een normale dvd past maar wel op een blu-ray, de presentator zei ook al dat deze game alleen maar ''mogelijk'' was op de PS3

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaf R* ook al aan, dat er veel in IV weg gelaten moest worden omdat de DVD te klein was. Op de BR zou het makkelijk allemaal passen. Ik denk dat dit wel een topper gaat worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gehoort dat het spel zich afspeelt in de koude oorlog tijdperk, je speelt als een geheim agent. ik had het ergens gelezen, ik zoek even de bron weer op.

niet echt een bron wel een officielle statement:

Rockstar North has just announced Agent for PlayStation 3 during Sony's E3 conference. This is the exclusive new Rockstar IP that was first brought about so long ago. Agent will take a player across the globe amongst the globe through the shadowy world of late 1970s espionage.

Bewerkt: door PowerPats
Link to comment
Delen op andere websites

Het speel is al volgens de geruchten al 5 jaar in ontwikkeling.

De vers van de pers aangekondigde PlayStation 3 Exclusive genaamd Agent wordt ontwikkeld door Rockstar, het bedrijf bekend van met name de Grand Theft Auto serie, maar ook de Midnight Club en spaggethi western Red Dead reeks. De geruchten gingen al langer de ronde dat RockStar een game exclusief voor de PlayStation 3 ging ontwikkelen, maar niemand had voor ogen dat deze game al zo’n vijf jaar in ontwikkeling is. Teminste, dat blijkt uit het LinkedIn profiel van een ex-werknemer van Rockstar San Diego.

De beste man (genaamd Bert Huntsinger) schrijft namelijk dat een van zijn werkzaamheden bij het bedrijf het ontwikkelen van Red Dead Revolver en Agent was. Echter valt er een vreemd stukje informatie bij zijn online curriculum vitae op. De man is gestopt met werken bij het bedrijf in Juni 2004.

Lead Artist/Senior Artist

Rockstar San Diego/Angel Studios

(Computer Games industry)

June 1998 — June 2004 (6 years 1 month)

Was Lead Artist for the three Smuggler’s run games.

Was one of the Senior Environment artists for "Agent" and Red Dead Revolver

Was Lead Animator/Motion Capture for "Golf"

Houd dit misschien in dat we deze game sneller dan verwacht al kunnen spelen, of eventueel materiaal van kunnen bezichtigen? Het zou mooi zijn als de game zich nog bij de 2009 line up van Sony kan toevoegen.

Klik hier voor de bron

Link to comment
Delen op andere websites

:duh: nee he waarom niet gewoon alle spelen op allebei de consoles :duh: ?

maarja aan de andere kant maakt het misscien niet uit want ik zit tooch te denken om een ps3 te kopen :D

Er zijn in totaal 2 DLC's voor de Xbox360 (Lost and Damned en Ballad of Gay Tony) en nu zullen ze nog een nieuw spel ook nog op de Xbox360 moeten maken? Niet alles is voor de Xbox360, nu zijn eens de PS3's aan de beurt.

soory voor of-topic

haas dat spel kan je in de winkel kopen de DLC niet,ik heb geen live dus kan ze ook niet kopen.

en heb geen zin ook om live te kopen voor een DLC want het gaat over het zelfde spel waar ik dus op ben uitgekeken.en DLC is geen heel spel hoor.en ik zeg toch niet dat ik het met de DLC eens ben dat hij alleen op de xbox komt :duh: ?dus ik zeg niet dat alles voor de xbox moet zijn :duh: .

maarja ik stop wel met zeiken want wie weet is het wel gewoon een k*t spel ook.

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...