Jump to content
Joriz

Rockstar North maakt het actiespel Agent!


Zoals een jaar terug al in financiële cijfers terug was te vinden is Rockstar North van plan binnenkort een computerspel uit te brengen dat anders is dan de Grand Theft Auto serie. Vandaag zijn door Rockstar Games aan ons de eerste details bekend gemaakt. Het spel heet Agent en wordt dus gemaakt door Rockstar North, de makers van GTA. Het spel is volgens Sam Houser (één van de oprichters en bazen van Rockstar Games) het ultieme actiespel wat ze (Rockstar) al lange tijd wilden maken.

Het spel speelt zich af in eind jaren zeventig tijdens het hoogtepunt van de koude oorlog waar counter-intelligence, spionage en politieke moorden nog regelmatig gebeurden.

gallery_1_5_7783.jpg

Het spel komt exclusief uit voor de PlayStation 3 (het gerucht dat je er een nodig hebt voor toekomstige R* North spellen lijkt dus waar). Een releasedatum of verdere details zijn nog niet bekend. Hiervoor moeten we waarschijnlijk tot nog minimaal de herfst wachten. Houd GTAGames.nl in de gaten voor toekomstig nieuws over dit spel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

En ook ik hoop dat R* North vanaf nu alleen nog maar PS3 exclusives maakt, dat mag microsoft wel terug krijgen nadat hij vele PS3 exclusives heeft omgekocht!

Wat is dat nu weer voor kinderachtig gedrag?

MS en Sony worden heus niet bestuurd door kleutertjes van 3 jaar die wraak op elkaar nemen omdat de ene duplo blokjes van de andere heeft gestolen. :duh:

Overigens geloof ik het niet dat ze deze enkel op de PS3 komt,omdat ze dan een hoop kopers zullen mislopen,net zoals ze zeiden dat GTA:IV niet op de pc kwam.

Maar laten we nu maar afwachten om meer info. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nieuwe nieuws over de nieuwe game Agent :Y

The Agent is een spionage game in de jaren ‘70

Geschreven door William Ruitenbeek | 24 jun, 2009 21:15 | 20x bekeken

Op de E3 die in het begin van deze maand is gehouden, werdt er door Sony een nieuwe PlayStation 3 exclusive aangekondigd. De game wordt door Take-Two en Rockstar gemaakt en zal The Agent gaan heten. Voor alsnog wisten we weinig van de game, tot vandaag.

The Agent speelt zich namelijk in de jaren ‘70 af, maar dat was geen geheim meer. Wel wat voor genre het zou zijn. Laten we dit nu ook weten doordat Ben Feder van Take-Two een paar details heeft gegeven. Met deze game mag je lekker de spion uit gaan hangen en vergelijkt hij de nieuwe game wel met GTA, dus je kan de gameplay en dergelijk wel verwachten. Maar verwacht echt niet dat het een GTA wordt, want hij zegt dat het totaal anders wordt qua verhaal en opzet van je personage.

“It’s a completely different storyline, there is completely different character development. It’s a game about espionage, set in the 1970s. GTA is obviously more about an urban experience, a typically rags to riches experience. Very, very different storylines, very different character development. It’s going to be very fresh for gamers.”

Verder vertelde hij nogmaals waarom The Agent een PlayStation 3 exclusive is en blijft:

“These are all relationship matters and contractual matters. When we talk about our relationships and our exclusivity for PS3 and Agent, for example, we don’t disclose anything beyond what we’ve already said. But we think it’s important for us to be with Sony, and it’s important for Sony, I think, to be with us. The game promises to be one of the best games available because of who’s developing it, and because of the subject matter.”

Klik hier voor de bron

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik zou een keer willen dat er een gta gemaakt wordt in een nieuwe stad. Los Angles hebben we gehad. Miami ( volgens mij vice city toch? ) en NY hebben we gehad. Mij lijkt het leuk als er een gta gaat komen op een eiland. curacao of zo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het wel leuk , maar ik hoop niet dat dit een agent-forum gaat wordn , en k hoop ook dat agent niet word toegevoegd aan ht gta-lijstje ;

doh,tuurlijk gebeurd dat niet :7

er komt gewoon een www.wikiagent.nl :puh:

Bewerkt: door FGras

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

waarom niet gwn voor de pc?!?!

assassin's creed komt ook alleen maar voor op de 360!

wat een bullshit! pc is toch gewoon een soort hoofd console! ik vind dit echt jammer hoor!

omdat de games op de pc te veel gedownload worden en ze er dus geen geld meer aan verdienen. ( al snap ik dan niet waarom assasins creed alleeen voor de 360 komt want die is ook al gekraakt ?!?)

dat is gewoon onzin want Grand theft Auto Iv is 2 maanden van te voren ook al te downloaden voor de xbox 360

alleen Xbox 360 ombouwen of ps3 kost wel geld op de pc kost de uitgever dit veel geld om het te beveiligen en dan krijg je net zoals op gta iv voor pc veel fouten

maar als ik mijn Xbox 360 ombouw kan ik ook gewoon met bittorrent downloaden hoor..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...