Jump to content

Assasins creed 2


IV trailer

Recommended Posts

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    18

  • moechy

    14

  • Forumrunner

    12

  • End Of The Riot

    12

Zie ik nu op de achterkant staan dat er een multiplayer in zit?

Ja, maar dat is co-op, want met 4 mensen multiplayer tegen elkaar is erg weinig...

Stanboy96 :cya:

Wat voor co-op dan.

Ja, daar is dus nog niet zoveel over bekend... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een co-op lijkt me interessant! :tu: Wist niet beter dat het alleen singleplayer had.

Dat wist ik ook niet, het was een grote verrassing voor mij.

@hierbeneden even een wat zinvoller toevoeging.

Ik hoop dan meer op missie als van persoon 1 lijdt de gards af , persoon 2 en 3 onderzoeken alles en persoon 4 maakt het doelwit af.

Bewerkt: door wupie
Link to comment
Delen op andere websites

Een co-op lijkt me interessant! :tu: Wist niet beter dat het alleen singleplayer had.

Dat wist ik ook niet, het was een grote verrassing voor mij.

Wow, inhoudvolle post... Mij lijkt het ook wel gaaf, alleen hoop ik wel dat ze niet de hele SP in Co-op mode gaan stoppen, maar gewoon een aantal leuke sidequests.

Bijvoorbeeld: In AC1 moest je af en toe voor wat mensen vlaggen verzamelen binnen de tijd. Die ''Sidequest'', maar dan nu tegen 4 vier man, wie het het snelste kan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik het deel 1 te weinig gespeeld, wel een heel goed spel!

Ik ga hem denk ik ook gewoon kopen ^_^

deel 1 was gewoon saai

als je het eenmaal had uitgespeeld kon je gewoon weer opnieuwe beginnen en al die vlaggen vergeten

geen online modus

ik had er spijt van dat ik deel 1 had gekocht ik hoop dat deel 2 leuker is

Lijkt me wel leuk, overal gasten die over daken springen ^_^

Bewerkt: door martin7
Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het wel een goed spel, alleen komen dit najaar nog betere games uit vind ik...Modern Warfare 2, Uncharted 2, Operation flashpoint 2

Beter wil ik niet zeggen, omdat ze allemaal een ander speel veld hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vier player Co-op kan goed uitpakken. Samenwerking zou mooi zijn. Want wat is er mooier dan met vier man iemand te liquideren. Dan moeten ze er wel voor zorgen dat je niet als een lone wolf kan spelen. En daar kan het ook kut uitpakken. Als ze het zo maken dat je het alleen ook wel kan krijg je vier spelers die totaal ergens anders mee bezig zijn. Maar ze moeten er ook geen elementen instoppen van ''Open samen die deur''. Ze moeten het gewoon zo maken dat het alleen te moeilijk wordt. En dat de guards achter meerdere personen aangaan. En dat er hidings zijn waar je met vier personen in kan. En dat je samen combo's kan maken. Niet dat je samen zo hard mogelijk tegen een deur aan moet raggen om hem open te krijgen, Bah.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Heb ik jullie afgeschrikt :7 ? In ieder geval ga ik Assasins Creed 1 kopen om te kijken wat er verbeterd moet worden.

Assasins Creed is naar een tijd saai aan het worden, want je doet de hele tijd het zelfde en zelf als je 10 man achter je aan hebt kun je nog makkelijk winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...