Jump to content

Assasins creed 2


IV trailer

Recommended Posts

@ hierboven: LoL

En Co-op mode zou pas echt leuk worden als je zo 2 vs 2 zou kunnen spelen, 2 'slechte' assassins die moeten killen en 2 'goede' guards met goede wapens die moeten zorgen dat er niks gekilled word.

Da zou pas fun zijn e

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    18

  • moechy

    14

  • Forumrunner

    12

  • End Of The Riot

    12

@ hierboven: LoL

En Co-op mode zou pas echt leuk worden als je zo 2 vs 2 zou kunnen spelen, 2 'slechte' assassins die moeten killen en 2 'goede' guards met goede wapens die moeten zorgen dat er niks gekilled word.

Da zou pas fun zijn e

Maar oneerlijk denkek. Aangezien de assassins meestal in het voordeel zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Precies, dan wordt het erg ongebalanceerd. Ik denk dat je samen missie's moet doen. En dan niet 4 Master Assasins (4 Ezio's, dan wordt het te makkelijk. Maar het zou mogelijk kunnen zijn als het heel moeilijk gaat worden.), maar vier gewone Assasins. En Deathmatch en Team Deatmatch zou best kunnen. 2 vs 2 Assasins? 1 vs 1 vs 1 vs 1 Assasins? Wie weet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Een bizar voorval vond plaats op de Gamescom de afgelopen dagen. Van ieder Europees land mocht maar één journalist (bij hoge uitzondering een tweede) aanwezig zijn bij de exclusieve vertoning van Assassins Creed II. En jawel, ik was de gelukkige…

Nu wil ik hier niet al te veel ‘ beans’ gaan ‘spillen’, maar ik kan het tegelijkertijd niet laten jullie wel alvast een beetje teasen en voeren. Mijn uitgebreide verslag lees in de PU die we nu aan het maken zijn, maar ik kan jullie wel alvast het volgende vertellen.

*Ik kreeg deze keer Florence te zien. Een totaal andere stad met ook weer een totaal andere vibe. Naast me zat een Italiaanse journalist die woonachtig is in Florence en hij knikt voortdurend goedinstemmend. Echt, de stad is weer een pracht. Alleen al gewoon over de daken klimmen en klauteren is een genot.

*We gaan deze keer ook ondergronds middels zogenaamde Secret Locations. Één ervan was verhaal gedreven, anderen zijn optioneel en in totaal zijn er heel veel. In deze geheime locaties kun je vaak geld en schatten vinden waarmee je Ezio’s uitrusting en wapenarsenaal kunt upgraden.

*Er zijn meer dan 90 missies waarvan iets meer dan 1/3 pure assassination missies zijn.

*Er zijn missies per gondel.

*Er zijn missies per paard.

*Je unlockt missies via duiventillen die verspreid zijn over de verschillende steden.

*Eagle eye vision en crowd blending zijn deze keer interactiever en meer visueel begrijpelijk. Echt heel cool gedaan, Bovendien kun je in eagle vision mode door blijven spelen.

*Je bezoekt hoe dan ook Rome in de game, of het een volwaardige derde stad is, blijft afwachten.

*De gameplay lijkt veel meer afwisseling te bieden, waarbij de verschillende handelingen veel natuurlijker overkomen en een belangrijk deel uitmaken van de game. Een simpel voorbeeld is zakkenrollen. Je ‘bumpt’ nu al lopend wat lomp tegen mensen aan waarbij je automatisch een geldbuidels afhandig maakt. Een stuk makkelijker dan dat slome achter iemand aan kruipen van het origineel.

*Bekende koppen zoals Leonardo da Vinci maken niet alleen maar een cameo appereance, het zijn echt sleutelfiguren in de game die bepalend zijn voor jouw acties en het verhaal.

*Feitelijk kun je AC II op drie verschillende manieren spelen met daadwerkelijk verschillende uitkomsten.

*De game heeft zo veel sfeer, en zo veel detail.

*De game komt in White (Xbox 360) en Black (PS3 ) Special Edition uit, beide vergezeld van een verschillend Ezio figurine; de één in witte kledij, de ander in grijze kledij.

*Er is zelfs ruimte voor puzzelen en Prince of Persia achtige platformonderdelen…

*Ezio mag met geld smijten. (letterlijk!)

Een lopend verhaal met meer uitleg over bovenstaande features lees je uitgebreid in PU 10, ook wel bekend als nummer #190 waar we uitgebreid verslag doen van al het lekkers op de Gamescom.

Bron

Link to comment
Delen op andere websites

@ hierboven: LoL

En Co-op mode zou pas echt leuk worden als je zo 2 vs 2 zou kunnen spelen, 2 'slechte' assassins die moeten killen en 2 'goede' guards met goede wapens die moeten zorgen dat er niks gekilled word.

Da zou pas fun zijn e

Zou pas leuk zijn voor mij als je kon free roamen met co-op, missies kon doen, wat je maar wilt maar "ook een 2 vs 2 mode. In Saints row 2 was dat wel mogelijk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

De game is inmiddels al uit, en vind het toch jammer dat er niet word gepraat over deze geweldige game. Heb het gisteren gekocht, en vind het echt geweldig en verslavend. Al die RPG elementen zoals je armour en wapens upgraden, je eigen dorpje beter maken en je villa decoren. Is gewoon helemaal geweldig. En natuurlijk al die stealth moorden kan er geen genoeg van krijgen. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Buh moet nog even wachten voor ik genoeg geld heb.

Ging normaal wachten tot Maart maar aangezien men pc de laatste tijd kuren heeft ben ik aan het sparen voor een PS3.

Hopelijk zaterdag nog werken en kaboom dan kan ik het PS3-AC2 pakket kopen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Deze game ownt zo zwaar. oO

Vooral het villa uitbouwen en de verschillende armor en dergelijke zijn zo'n goede toevoeging.

Respect voor deze game. _O_

Nu heb je tenminste een echte storyline die vorige "storyline" was echt zo ééntonig. :t

En deze heeft ook leuke zijmissies. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...