Jump to content

gta lcs chainsaw massacre


gtabeginner

Recommended Posts

help, ik ben nog niet zolang bezig met GTA op de PSP.

VRAAG : kan iemand mij helpen om door de missie te komen van "chainsaw massacre" ik heb het geprobeert met flammenwerper en uzi ...... maar ik red het niet ...

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

In principe maakt het niet zo veel uit met welk wapen je de missie doet (uzi, shotgun, die revolver waarvan ik de naam van vergeten ben :7) maar als je normaal rent ga je niet zo heel snel, dus probeer eens te vlutchten d.m.v te springen.

Daardoor ga je een stuk sneller en heb je meer tijd de mensen neer te schieten.

Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

In principe maakt het niet zo veel uit met welk wapen je de missie doet (uzi, shotgun, die revolver waarvan ik de naam van vergeten ben :7) maar als je normaal rent ga je niet zo heel snel, dus probeer eens te vlutchten d.m.v te springen.

Daardoor ga je een stuk sneller en heb je meer tijd de mensen neer te schieten.

Succes!

thx

Link to comment
Delen op andere websites

En trouwens is de shotgun het beste. Want zo vermoord je iemand in 1x . Met de vlammenwerper vermoord je ook snel mensen maar ze branden door. Daardoor kun je zelf ook graakt worden. Of ik neem aan dat je zijmissie Firefighter hebt voltooid

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst even de basics: JeGe zei al dat je moet springen. Dat is een hele goede tip, maar ga dan niet midden door het ruim liggen huppen. Nee. Start onder of boven, en ren naar het andere einde van het ruim, draai je om en schiet. Ren dan naar onderen of boven toe (net waar je startte) en ren dan weer naar de andere kant. Aan het einde gekomen, draai je om en schiet. Ren dan weer naar de onder of bovenkant toe en begin weer naar de andere kant te rennen. ( Rennen is dus springen en rennen tegelijk. )

Fera heeft gelijk, de vlammenwerper is hier niet voor aan te raden. Het voordeel is dat je er een hoop tegelijk mee kunt neerhalen, maar je loopt er traag mee en Vincenzo's mannen branden nog even door waarbij ze niet stoppen. Je zou kunnen proberen door een voorsprong te creëren, je dan snel om te draaien en een halve cirkel maken waarmee je iedereen flambeerd. Maar je moet dan wel oppassen dat ze niet nog in hun laatste secondes naar je toekomen en je nog aan stukken snijden of jouzelf in de fik zetten. Dus dan is het aan te raden snel naar boven of onderen te vluchten, weg van al dat verbrande vlees.

Een veiligere manier is echter een shotgun of een .357. Laatste is een revolver die bijna iedereen in één welgemikt schot om kan leggen. Zorg voor een voorsprong, draai je aan het einde om en begin iedereen neer te schieten. Richt snel met de R-toets.gif-toets en schiet. Misschien dat ze voor jou nog niet in beeld zijn, maar Toni zal zelf richten op een van de gekken. Wissel dan val doelwit doormiddel van de pijltjes toetsen. Toni richt nu op een ander, schiet 'm neer en zoek weer een ander doelwit dmv de pijltjestoetsen. Je zal ze op het begin niet zien, maar Toni richt weldegelijk op ze. Wanneer ze jou beeld komen heb je wat meer overzicht, en weet je wanneer je het weer op een lopen moet zetten.

Een shotgun gaat net iets anders, doordat deze iets minder ver bereik hebben, maar wel een wijder. Laat ze in je beeld komen, en knal ze aan gort met wat hagel. Je zult hier wel sneller weg moeten, maar je kunt er meer in kortere tijd neerhalen doordat de hagel zich over meerdere doelwitten verspreid.

Doe deze missie op het begin zeker met de heen en weer truc, wanneer je al veel verder bent en je misschien wel een keer overnieuw gaat beginnen kun je andere dingen proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wat ik bij deze missie altijd doe:

Als het begint, blijf ik ff staan en schiet ik zoveel mensen om me heen neer. Dan als ze te dichtbij komen ren ik naar boven, en dan loop ik telkens rondjes. Dan als ik ver genoeg van die paranoïden af ben, schiet ik er een paar neer, en dan ren ik verder. Kijk daarbij wel uit dat je niet te dicht bij een deur staat waar die gasten uit komen.

Mocht je geraakt worden, ren dan niet meteen weg, maar spring tussen de mannen door, en sprint een eindje tot veilige afstand.

Je kunt beter niet over de dozen proberen te springen, want als het fout gaat en de mannen zijn te dichtbij is de kans dat ze je doden zeer aanwezig ;)

Het beste wapen hiervoor vind ik de colt nogwat. Hiermee leg je je tegenstander meteen op de grond ;) Als je de boot binnen komt, is aan de rechterkant ergens een gangetje en daar ligt een goed wapen.

Succes met de missie!;)

Bewerkt: door Maarten11
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ren af en toe de andere richting in, dus naar achteren bijv.

Volgens mıj heeft de topicstarter het allang al begrepen wat hij moet doen anders had hij een wel een berıcht achter gelaten. Reageren is dan ook niet echt nodig. Zeker als je kijkt naar het lange verhaal van ASPHALT.

Link to comment
Delen op andere websites

Een bump is een oud forum(hier toch) een nieuwe post geven waardoor het vanvoor komt te staan,

door een bump te geven geef je meestal geen meerwaarde meer aan een topic(niet slecht bedoelt)

maar je doet dit nogal geregelt, let gewoon een beetje meer op de datums en dit zal je niet meer verweten worden ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...