Jump to content

WikiGTA Walkthrough


GTAKevin023

Recommended Posts

Volgens mij ben je slechtziend. De GTA Chinatown Wars sectie op WikiGTA stond al lang voor het spel effectief uitkwam online, en de laatste maanden is er genoeg aan veranderd om in de schijnwerpers te staan. Maar goed, hier vind je wat zoekt.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij ben je slechtziend. De GTA Chinatown Wars sectie op WikiGTA stond al lang voor het spel effectief uitkwam online, en de laatste maanden is er genoeg aan veranderd om in de schijnwerpers te staan. Maar goed, hier vind je wat zoekt.

Jaja, en nu snel er bij typen he? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij ben je slechtziend. De GTA Chinatown Wars sectie op WikiGTA stond al lang voor het spel effectief uitkwam online, en de laatste maanden is er genoeg aan veranderd om in de schijnwerpers te staan. Maar goed, hier vind je wat zoekt.

Waar zie jij gta chinatown wars? Schelejoop. Jij bent zelf slechtziend. En wat jij bedoelt is niet de WikiGTA Walkthrough. Dat is gewoon de lijst met alle gta's. Vroeg ik waar gta chinatown wars was op de gta lijst of vroeg ik waar gta chinatown wars was op WikiGTA Walkthrough. Nou? En dan zeg jij dat ik slechtziend ben. Als moderator moet jij toch wel het verschil kunnen zien tussen WikiGTA Walkthrough en een lijst met alle gta's?

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij ben je slechtziend. De GTA Chinatown Wars sectie op WikiGTA stond al lang voor het spel effectief uitkwam online, en de laatste maanden is er genoeg aan veranderd om in de schijnwerpers te staan. Maar goed, hier vind je wat zoekt.

Waar zie jij gta chinatown wars? Schelejoop. Jij bent zelf slechtziend. En wat jij bedoelt is niet de WikiGTA Walkthrough. Dat is gewoon de lijst met alle gta's. Vroeg ik waar gta chinatown wars was op de gta lijst of vroeg ik waar gta chinatown wars was op WikiGTA Walkthrough. Nou? En dan zeg jij dat ik slechtziend ben.

In het vervolg kan je dit misschien ook op een vriendelijke manier zeggen? De WikiGTA Walktrough is gewoon dit, wat jij bedoelt is de lijst op de homepage van GTAGames.nl. Daar zal een admin het waarschijnlijk zo snel mogelijk toe voegen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij ben je slechtziend. De GTA Chinatown Wars sectie op WikiGTA stond al lang voor het spel effectief uitkwam online, en de laatste maanden is er genoeg aan veranderd om in de schijnwerpers te staan. Maar goed, hier vind je wat zoekt.

Waar zie jij gta chinatown wars? Schelejoop. Jij bent zelf slechtziend. En wat jij bedoelt is niet de WikiGTA Walkthrough. Dat is gewoon de lijst met alle gta's. Vroeg ik waar gta chinatown wars was op de gta lijst of vroeg ik waar gta chinatown wars was op WikiGTA Walkthrough. Nou? En dan zeg jij dat ik slechtziend ben.

In het vervolg kan je dit misschien ook op een vriendelijke manier zeggen? De WikiGTA Walktrough is gewoon dit, wat jij bedoelt is de lijst op de homepage van GTAGames.nl. Daar zal een admin het waarschijnlijk zo snel mogelijk toe voegen. ;)

ja hoor. hij zegt dat ik slechtziend ben en dan moet ik vriendelijk doen? wat denk je zelf? wie dom doet tegen mij doe ik dom terug. en als hij het vriendelijk deed van android, hij is al in de lijst en dan had hij het nog fout, dan zou ik gezegd hebben nee maat, ik bedoel dit. maar als hij dan gaat zeggen volgens mij ben jij slechtziend dan ga ik niet vriendelijk doen hoor. ook al is hij een moderator of niet. kan me geen flikker schelen want we zijn allemaal mensen en iedereen is gelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor, maar jouw vraag is gewoon verkeerd geformuleerd want je hebt het duidelijk over de WikiGTA Walktrough en dat is iets heel anders als het forum. Dan moet je niet raar opkijken als er een ander antwoord gegeven wordt dan waar jij op zat te wachten. En daarnaast vind ik het wel heel zielig als je al boos gaat worden als iemand zegt dat je slechtziend bent, want dat is in de verste verte nog geen belediging als je het mij vraagt. Doe gewoon even rustig man.

Link to comment
Delen op andere websites

chinatown wars staat nog niet in de WikiGTA Walkthrough.
Ik kan toch ook alleen maar tot dezelfde conclusie komen als Svenie of Galiorix, of je hebt slechte ogen of je vocabulaire is onvoldoende om je vraag correct te kunnen formuleren. In het eerste geval kan een simpele oogmeting al snel uitkomst bieden, bij elke opticien is dit al mogelijk en is volgens mij altijd gratis. Als androïde heb je dan natuurlijk de keuze om je optische sensors te laten vervangen, want het ziet er toch raar uit dat een machine als een androïde met een bril rond zou moeten lopen.

In het tweede geval raad ik je aan om contact op te nemen met je docent Nederlands voor bijles, als je geen docent Nederlands hebt kan je ook een Nederlandse taalcursus volgen. Uiteraard zou het ook gewoon mogelijk kunnen zijn dat je gewoon simpelweg te weinig tijd hebt genomen voor je post en je vraag.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ja hoor. hij zegt dat ik slechtziend ben en dan moet ik vriendelijk doen? wat denk je zelf? wie dom doet tegen mij doe ik dom terug. en als hij het vriendelijk deed van android, hij is al in de lijst en dan had hij het nog fout, dan zou ik gezegd hebben nee maat, ik bedoel dit. maar als hij dan gaat zeggen volgens mij ben jij slechtziend dan ga ik niet vriendelijk doen hoor. ook al is hij een moderator of niet. kan me geen flikker schelen want we zijn allemaal mensen en iedereen is gelijk.

Ik weet niet wat voor jouw beledigend overkomt, maar wanneer ik zeg dat je slechtziend bent is dit niet als een verwijt bedoeld. Ik had uit de beginpost inderdaad afgeleid dat je de GTA Chinatown Wars sectie op WikiGTA niet kon terugvinden. Aangezien die pagina naar mijn mening al groot genoeg is, zei ik al lachend dat je niet goed ziet. De walkthrough is de website zelf, had je het nu over een overzicht gehad op de gtagames.nl hoofdpagina of in de WikiGTA blog, dan had ik je beter begrepen en zonder meer bedankt omdat je het ons gemeld had. Nu betreur ik alleen maar je reactie(s). Zoals je in de twee posts boven mij kunt lezen, ligt de fout volledig bij jou, maar goed.

Laat ik ook nog even dit zeggen, want het valt mij op dat de crew dit de laatste tijd veel te horen krijgt. Ongeacht mijn rang die ik op dit forum draag, een post zoals die uit dit topic zal altijd dezelfde blijven. Moderators denken heus niet dat ze meer zijn dan andere, dat is gewoon een beeld dat de laatste tijd nogal veel voor ogen wordt gehouden, wanneer iemand het niet eens is met wat een moderator te zeggen heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...