Jump to content
Dutchy3010

GTA Chinatown Wars voor de PSP!

gallery_33831_32_9957.png
Take-Two heeft vandaag bekend gemaakt dat GTA Chinatown Wars ook voor de PSP komt. De verwachting is dat hij deze herfst te koop is, zowel in de winkels als online. Het is nog niet bekend hoe de besturing op de PSP eruit zal gaan zien, aangezien veel features op de Nintendo DS het touch screen gebruiken. De PSP wordt over het algemeen wel gezien als de handheld met de beste graphics, dus dat belooft wat!

Nieuwsbericht Take-Two
Discussies over GTA Chinatown Wars
Chinatown Wars op WikiGTA

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Ik ga hem denk ik alleen, maar halen als hij 3D wordt.

Ik vind dat hij gemaakt is voor het touch screen van de DS, want hoe wil je anders een auto gaan over vallen.

De wereld op de DS was toch ook 3D?, misschien wordt Chinatown Wars op de PSP wel vanuit thirdperson gespeeld want de wereld is al 3D.

Kan me herinneren dat er screenshots waren waar je dat duidelijk zag maar kan ze niet meer vinden.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De wereld was 3D, maar dat wil niet zeggen dat als je de camera verplaatst het allemaal net als de Stories is. De draw distance (hoe ver je kijkt) is heel erg laag, dat zie je als je op een gebouw staat. Verder zijn de poppetjes gewoon 2D.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat was net even een YES! toen ik het op gamekings.tv las... Ben benieuwd...Ik hoop dat ze het wel in 3d en third person doen, net als VCS en LCS. En ik ben benieuwd hoe ze dat met de besturing gaan doen. Ik denk een PS3(GTA IV) achtige besturing, aangepast op de PSP. En dat je bij de minigames vooral de joystick moet gebruiken, en bij bijv. auto's stelen het principe van dat code kraken/met een schoevendraaier in het contactslot pulken ect. verwijderd wordt.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

De wereld was 3D, maar dat wil niet zeggen dat als je de camera verplaatst het allemaal net als de Stories is. De draw distance (hoe ver je kijkt) is heel erg laag, dat zie je als je op een gebouw staat. Verder zijn de poppetjes gewoon 2D.

Dat zullen ze voor de PSP dan wel aanpassen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wel flauw van Rockstar dat ze zeiden dat CTW DS exclusief zou zijn.

Met deze actie kan je ook verwachten dat TLAD en TBOGT naar de PS3 komen..

Nee hoor, zeker niet. Microsoft heeft betaald ($50.000.000) voor de exclusieve rechten op de DLC, Nintendo niet voor CTW.

Niet om je idee de grond in te bashen ofzo, ik zou ze zelf ook heel graag willen spelen (heb zelf PS3) maar het is een feit.. :(

Dat het een feit is geloof ik nog niet echt. Een optie is dat de ps3 het niet krijgt, maar een andere optie is dat dat geld ook inhoud (zoals sommige geruchten) dat de DLC maar een paar maanden beschikbaar is voor xbox360 om meer reclame te maken en dan achteraf met de ps3-versie te komen. Zo heeft Microsoft dus misschien betaald voor een paar maanden om ervoor te zorgen dat meer mensen een xbox360 kopen vanwege de DLC. Je weet maar nooit :puh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Wel flauw van Rockstar dat ze zeiden dat CTW DS exclusief zou zijn.

Met deze actie kan je ook verwachten dat TLAD en TBOGT naar de PS3 komen..

Nee hoor, zeker niet. Microsoft heeft betaald ($50.000.000) voor de exclusieve rechten op de DLC, Nintendo niet voor CTW.

Niet om je idee de grond in te bashen ofzo, ik zou ze zelf ook heel graag willen spelen (heb zelf PS3) maar het is een feit.. :(

Dat het een feit is geloof ik nog niet echt. Een optie is dat de ps3 het niet krijgt, maar een andere optie is dat dat geld ook inhoud (zoals sommige geruchten) dat de DLC maar een paar maanden beschikbaar is voor xbox360 om meer reclame te maken en dan achteraf met de ps3-versie te komen. Zo heeft Microsoft dus misschien betaald voor een paar maanden om ervoor te zorgen dat meer mensen een xbox360 kopen vanwege de DLC. Je weet maar nooit :puh:

Ja je hebt een punt,want contracten zijn nooit voor eeuwig. Maar ik denk niet dat er veel kans is dat de DLC die er al is en die nog komt voor de PS3 uitkomt. Wel is het denk ik mogelijk om een nieuwe DLC te maken zowel voor de Xbox360 en PS3.

Om terug te komen op CTW voor PSP:

Toen ik het las zei ik al meteen: "Jeeeej!". Ik heb nu al alle GTA's en ik vond het jammer dat ik deze moest missen omdat ik niet speciaal een DS aan ga schaffen. Nu zal ik toch nog van CTW kunnen genieten. ^_^

TAKE THAT DS! (Sorry ik kon het niet laten. :D )

Mvg.

Bewerkt: door PassVanMijnOudAccountKwijt

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Heb ik net m'n PSP verkocht :duh: ... Naja, dan troost ik me wel met GTA IV, maar dit is in ieder geval een game om naar uit te kijken.

Misschien wordt het wel een port, maar onwaarschijnlijk wegens de capaciteiten van de PSP.

Bewerkt: door Miek

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja hoor, lekker dan.

Krijgen die PSP freaks, die al 2 GTA spellen hebben, ook nog eens een betere CTW met meer missies en betere graphics. Rockstar heeft wel heel goed in het boek "hoe naai ik mijn klanten" gelezen. Niks exclusiviteit, alleen maar een spel waarvan een veel betere op de markt komt. Zullen ze bij Nintendo ook leuk vinden. :7

Maarja, veel plezier PSP'ers, gecondoleerd DS'ers.

Uit de DS hebben ze het maximale gehaald, de verkoop van Gta: CW is niet echt het van het te noemen en nu gaan ze de PSP-freaks weer bevredigen, want die verkoop was wel om over naar huis te schrijven. Als ik alleen een DS had, dan zou ik niet beginnen zeiken dat ze het nu ook op PSP gaan doen, ik zou allang blij zijn dat hij voor de DS is. Ik heb een DS én een PSP btw..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

@ Miek

Ach jongen toch, zit zowat al anderhalf jaar te snakken naar GTA IV, alsof 't het paradijs op een DVD-tje is. Niet dat ik je pret wil bederven, maar wat zul jij straks teleurgesteld zijn als je GTA IV eenmaal hebt. :7 Dan zul je zien dat het ook maar een computerspelletje is, net als alle andere computerspelletjes. En net zoals alle andere computerspelletje, zul je GTA IV na een paar maanden ook zat beginnen te raken. Want nee, GTA IV is niet de hemel, maar gewoon een computerspelletje.

Anyway, denk dat ik hem niet ga kopen, heb wel betere dingen met mijn geld te doen. Naja, wie weet koop ik hem wel als ie na een hele tijd nog maar €15,- kost.

@ die vervelende jongeman hieronder: Nee natuurlijk heb ik geen PSP, echt een waardeloos apparaat is dat.

Bewerkt: door BaasB

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

@ Miek

Ach jongen toch, zit zowat al anderhalf jaar te snakken naar GTA IV, alsof 't het paradijs op een DVD-tje is. Niet dat ik je pret wil bederven, maar wat zul jij straks teleurgesteld zijn als je GTA IV eenmaal hebt. :7 Dan zul je zien dat het ook maar een computerspelletje is, net als alle andere computerspelletjes. En net zoals alle andere computerspelletje, zul je GTA IV na een paar maanden ook zat beginnen te raken. Want nee, GTA IV is niet de hemel, maar gewoon een computerspelletje.

Anyway, denk dat ik hem niet ga kopen, heb wel betere dingen met mijn geld te doen. Naja, wie weet koop ik hem wel als ie na een hele tijd nog maar ?15,- kost.

Weet ik ook wel, ik ben zoveel mogelijk plannen aan het maken voor de zomer zodat ik zo weinig mogelijk tijd heb voor de PC, ik wil écht niet net zoals vorig jaar heel de zomer binnen zitten... GTA IV komt er gewoon niet in de zomer, dat wordt iets om binnen met een lekkere tas chocolademelk te spelen, gewoon omdat er in de winter niets te doen is. Ik wil heel wat socialer worden, vandaag van 12 tot 20 uur met vrienden voor het einde van de examens rondhangen. Dat is heel wat leuker en gezelliger dan heel de tijd naar een scherm zitten staren, BaasB. Ik ga weer skaten en oefenen tot ik van de ramp/halfpipe kan, morgen ga ik een Element bij de Zumiez skatewinkel gaan halen met maten en naar de cinema een filmpje gaan bekijken.

Wat ik wil zeggen: ik besef me ten volle dat PC's maar een klein bijzaakje zijn in onze samenleving en dat het leven om meer draait dan een videospel ^_^ .

Om misschien dan toch nog ontopic te blijven: misschien krijgt het spel dezelfde engine als bij de Nintendo DS. Ah nee, dat kan niet, want er worden alleen plaatjes afgebeeld en de graphics zijn 2-cell shaded (of zoiets). Misschien wordt het dan een heel andere game en zal het een heel ander beeld krijgen dan tegenover de DS; vergelijk het met GTA2 op de Gameboy Color en GTA2 op de PC/PlayStation.

Bewerkt: door Miek

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien wordt het dan een heel andere game en zal het een heel ander beeld krijgen dan tegenover de DS; vergelijk het met GTA2 op de Gameboy Color en GTA2 op de PC/PlayStation.

Dat zou wel vet zijn, gewoon dat het alleen de naam Chinatown Wars heeft. En dat de personages, de map en de missies vrijwel hetzelfde zijn. Maar dat verder alles anders is. Dan bedoel ik mooiere gebouwen met betere textures. En mooiere effecten enzo.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet niet waarom jullie denken dat Rockstar nu wel even alles in 3D gaat maken, en de draw-distance gaat vergroten. Ik zou als ik jullie was toch wel rekening gaan houden met het fijt dat de kans erg groot is dat het gewoon top-down blijft. Anders had Rockstar beter een nieuwe game kunnen ontwikkelen, want om alle textures te gaan converteren enzo, zodat het vanuit Third Person View er mooi uit ziet is een tijdrovende klus. Het enige wat ze wel gaan aanpassen is denk ik de besturing.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...