Jump to content
Dutchy3010

GTA Chinatown Wars voor de PSP!

gallery_33831_32_9957.png
Take-Two heeft vandaag bekend gemaakt dat GTA Chinatown Wars ook voor de PSP komt. De verwachting is dat hij deze herfst te koop is, zowel in de winkels als online. Het is nog niet bekend hoe de besturing op de PSP eruit zal gaan zien, aangezien veel features op de Nintendo DS het touch screen gebruiken. De PSP wordt over het algemeen wel gezien als de handheld met de beste graphics, dus dat belooft wat!

Nieuwsbericht Take-Two
Discussies over GTA Chinatown Wars
Chinatown Wars op WikiGTA

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

Aan al de mensen die hier zitten zeggen "nee toch, nu had de DS eindelijk eens iets exclusief, kut PSP'ers", vanwaar die gedachten? Sorry, maar jullie klinken me de meest onverdraagzame mensen op dit forum. Ik snap niet waar al die platform-haat vandaan komt, zelfde voor GTA IV. "Xbox heeft toch lekker de DLC's, phaha" en "PC heeft toch lekker Video Editor en mod functies" en al die boel.. Ik snap niet waarom men zo'n haatgevoelens heeft omdat een game op verscheidene platforms wordt uitgebracht, en het de anderen niet gunt. Ik heb enkel een PC, en er zijn zoooveeel games uitgekomen voor enkel PSP/PS3/PS2/Xbox/DS/... die ik ook geweldig graag had gespeeld, maar ik klaag niet. En als er dan eens een exclusief PC-game komt ga ik de console-games ook niet uitlachen of niet gunnen dat de game naar hun console komt.. :?

Ik zei net hetzelfde in een ander topic, maar mijn post wordt verwijderd, zeker omdat de Mod een andere mening had dan de mijne? Sad..:N

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Aan al de mensen die hier zitten zeggen "nee toch, nu had de DS eindelijk eens iets exclusief, kut PSP'ers", vanwaar die gedachten? Sorry, maar jullie klinken me de meest onverdraagzame mensen op dit forum. Ik snap niet waar al die platform-haat vandaan komt, zelfde voor GTA IV. "Xbox heeft toch lekker de DLC's, phaha" en "PC heeft toch lekker Video Editor en mod functies" en al die boel.. Ik snap niet waarom men zo'n haatgevoelens heeft omdat een game op verscheidene platforms wordt uitgebracht, en het de anderen niet gunt. Ik heb enkel een PC, en er zijn zoooveeel games uitgekomen voor enkel PSP/PS3/PS2/Xbox/DS/... die ik ook geweldig graag had gespeeld, maar ik klaag niet. En als er dan eens een exclusief PC-game komt ga ik de console-games ook niet uitlachen of niet gunnen dat de game naar hun console komt.. :?

Ik zei net hetzelfde in een ander topic, maar mijn post wordt verwijderd, zeker omdat de Mod een andere mening had dan de mijne? Sad.. :N

Daar hebben we meneertje "klaag maar raak" weer hoor. :7 Sennekens post word echt niet verwijderd hoor. Hij heeft gewoon gelijk. Jouw post zal wel iets hebben bevat wat tegen de regels was.

Ik vind het alleen niet eerlijk in dit geval. De stories zijn niet naar de DS gekomen, maar CTW gaat wel naar de PSP. Dat is eenricgtingsverkeer en voor DS bezitters niet leuk. Ik had ook wel een Rebuilt from the ground up to be a powerfull experience on the DS Stories willen hebben.

Bewerkt: door Sprunk

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zei net hetzelfde in een ander topic, maar mijn post wordt verwijderd, zeker omdat de Mod een andere mening had dan de mijne? Sad.. :N

Daar hebben we meneertje "klaag maar raak" weer hoor. :7 Sennekens post word echt niet verwijderd hoor. Hij heeft gewoon gelijk. Jouw post zal wel iets hebben bevat wat tegen de regels was.

Ik vind het alleen niet eerlijk in dit geval. De stories zijn niet naar de DS gekomen, maar CTW gaat wel naar de PSP. Dat is eenricgtingsverkeer en voor DS bezitters niet leuk. Ik had ook wel een Rebuilt from the ground up to be a powerfull experience on the DS Stories willen hebben.

Ik heb zelf een psp, maar aan de ene kant ben ik het wel met je eens. Er zijn inderdaad zat games voor de psp gekomen al. En al helemaal als we over GTA's praten. Ik denk nu dat deze game niet eens heel erg leuk word voor de psp omdat hij ontwikkeld is voor de DS. Maar ik kan er naast zitten.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Mh, ik heb dan wel geen psp, maar ik vind dat 3D hier toch wel een vereiste is. Een top down view voor een PSP is behoorlijk falen IMHO, zeker als je kijkt naar wat de PSP kan.

Normaal doe ik hier niet aan, maar dit is +1 waard.

Ik vindt het een slecht idee.

PSP heeft al de stories, ik vindt dat de DS dan ook iets mag hebben. bv: een reeks die dan "wars" noemt.

En ik vond China Town Wars een leuke sfeer hebben op DS en 100 % zeker dat PSP die sfeer kapot maakt ik heb een GTA op PSP nooit een goed idee gevonden.

En nu verandert mijn mening zeker niet door china town wars. :t

Waarom zou de PSP geen gta extra mogen krijgen? De Nintendo fans zijn nu gesust, nu krijgen de PSP fans iets, iedereen tevreden, lijkt me? Waarom zou een game van de PSP een game van de DS verpesten? Dat is toch onzin..

Ik zeg niet dat die de game van de DS verpest.

Ik denk alleen dat de sfeer uit de game weg gehaald door die 3D cutscènes en dat het op de PSP allemaal houterig wordt.

Vond die cartoonachtige cutscènes veel leuker. ^^

VCS is echt geweldig maar lCS zuigt echt man! en ds ers moeten niet zeuren, gta IS GEWOON GEEN NINTENDO SPEL stel dat ze een gta voor de wii maken hoe lelijk zal die dan wel niet zijn! en waarom verkopen DS ers hun ds niet zodat ze een psp kopen en ze moeten zoiezo niet zeuren zij willen een ds wees dan ook niet jaloers!

camarobee

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

@ Miek

Ach jongen toch, zit zowat al anderhalf jaar te snakken naar GTA IV, alsof 't het paradijs op een DVD-tje is. Niet dat ik je pret wil bederven, maar wat zul jij straks teleurgesteld zijn als je GTA IV eenmaal hebt. :7 Dan zul je zien dat het ook maar een computerspelletje is, net als alle andere computerspelletjes. En net zoals alle andere computerspelletje, zul je GTA IV na een paar maanden ook zat beginnen te raken. Want nee, GTA IV is niet de hemel, maar gewoon een computerspelletje.

Anyway, denk dat ik hem niet ga kopen, heb wel betere dingen met mijn geld te doen. Naja, wie weet koop ik hem wel als ie na een hele tijd nog maar €15,- kost.

@ die vervelende jongeman hieronder: Nee natuurlijk heb ik geen PSP, echt een waardeloos apparaat is dat.

Ja hier heb je volkomen gelijk in. Ik vind GTA IV eigenlijk vet veel tegenvallen in vergelijking met de vorige GTA's. :duh:

Het spel is leuk voor zo'n 2 weken tot een maand,maar dan is echt alles eentonig en verveel je je echt heel hard.

Ik moet zeggen,GTA IV vind ik geen waardige GTA,sure hij is leuk om even te uit te spelen maar daar houd het ook bij op. Nee,als ik dit alles op voorhand had geweten,had ik die €64.99 wel aan iets nuttigers gespendeerd dan aan deze game. Achja het was leuk om GTA IV voor even te spelen en na een jaar weer onder het stof te halen,maar nee het is zijn geld niet waard. En dan denkt iedereen van: 'GTA IV IS HET BESTE SPEL ALS JE HET NIET HEBT BEN JE EEN LOSER!' . Maarja ik als echte GTA fan heb alle GTA's en moet natuurlijk GTA IV en CTW ook hebben hé. :D

Doei xD

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja hier heb je volkomen gelijk in. Ik vind GTA IV eigenlijk vet veel tegenvallen in vergelijking met de vorige GTA's. :duh:

Het spel is leuk voor zo'n 2 weken tot een maand,maar dan is echt alles eentonig en verveel je je echt heel hard.

Ik moet zeggen,GTA IV vind ik geen waardige GTA,sure hij is leuk om even te uit te spelen maar daar houd het ook bij op. Nee,als ik dit alles op voorhand had geweten,had ik die €64.99 wel aan iets nuttigers gespendeerd dan aan deze game. Achja het was leuk om GTA IV voor even te spelen en na een jaar weer onder het stof te halen,maar nee het is zijn geld niet waard. En dan denkt iedereen van: 'GTA IV IS HET BESTE SPEL ALS JE HET NIET HEBT BEN JE EEN LOSER!' . Maarja ik als echte GTA fan heb alle GTA's en moet natuurlijk GTA IV en CTW ook hebben hé. :D

Doei xD

Haha ja precies, ik vind GTA San Andreas ook 1000 keer zo vet! Heel dat zogenaamd realistische principe van GTA IV bevalt me niet. Want het is nog steeds verre van realistisch, maar toch wel net zo realistisch dat er niet van die maffe dingen gebeuren als in GTA San Andreas. En da's jammer vind ik, want zeg nou zelf... Dat in San Andreas bijvoorbeeld een omaatje werd doodgeslagen als ze tegen een auto van de politie aanreed: da's toch gewoon fantastisch. :D Dan heb ik liever dat er zoiets gebeurt mafs gebeurt en dat je er om kan lachen, in plaats van dat het nep-realistisch is en ook nog eens niet leuk. Daarom vind ik zelfs Saints Row leuker dan GTA IV, daar gaat tenminste leuke en humoristische gameplay wél boven realisme. Realisme is allemaal wel leuk en aardig, maar gameplay gaat voor. :)

@ Miekskuh: Haha ok, ja ik ben het juist helemaal met jou eens. :puh: Realisme is wel leuk voor d'r bij, zo lang het maar niet ten koste gaat van de gameplay. Liever een superonrealistische game met fantastische gameplay, dan een schijtgame met een hoog realisme gehalte.

Bewerkt: door BaasB

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Realisme is allemaal wel leuk en aardig, maar gameplay gaat voor. :)

Waarom al dat 'realisme'? Duik het leven in en je krijgt realisme... Een game is nog altijd iets anders dan leven. Gamen moet toch iets anders zijn dan RL? :? Realisme is leuk in games, maar als je een echte game met realisme wilt, duik dan gewoon in het echte leven ;). Dit is niet gericht naar jou, maar meer naar de mensen die altijd maar zeiken dat 'die' of 'die' game niet realistisch genoeg is...

Ja misschien wel een domme opmerking; Rockstar zal vast wel al langer bezig zijn dan vandaag aan deze game :D. Een port wordt het vast niet, maar ik denk meer dat het gewoon helemaal opnieuw wordt ontwikkeld. Een rechtstreekse port naar de PSP is de PSP gewoon niet waardig. De PSP presteert gewoon beter qua mogelijkheden dan de DS...

Bewerkt: door Miek

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Doei xD

Haha ja precies, ik vind GTA San Andreas ook 1000 keer zo vet! Heel dat zogenaamd realistische principe van GTA IV bevalt me niet. Want het is nog steeds verre van realistisch, maar toch wel net zo realistisch dat er niet van die maffe dingen gebeuren als in GTA San Andreas. En da's jammer vind ik, want zeg nou zelf... Dat in San Andreas bijvoorbeeld een omaatje werd doodgeslagen als ze tegen een auto van de politie aanreed: da's toch gewoon fantastisch. :D Dan heb ik liever dat er zoiets gebeurt mafs gebeurt en dat je er om kan lachen, in plaats van dat het nep-realistisch is en ook nog eens niet leuk. Daarom vind ik zelfs Saints Row leuker dan GTA IV, daar gaat tenminste leuke en humoristische gameplay wél boven realisme. Realisme is allemaal wel leuk en aardig, maar gameplay gaat voor. :)

Haha,ja inderdaad,echt geweldig grappig hoe lomp die peds kunnen zijn in de voorgaande GTA's. :puh: Dan blijven ze zo een beetje tegen de muur aan rennen,en dan blijven ze dat doen,tot je ze dood schiet. :puh: En als er zo'n mannetje in een chique gekleed pak op een tractor op de countryside rijd. Haha. Ik heb GTA:SA nu al sinds de release en hij weet me nog steeds te amuseren. En Saints Row,ja,met het eerste deel heb ik me ook wat afgelachen. (Volgende week ga ik deel 2 halen. :D ). Die dingen gebeuren allemaal niet in GTA IV. Bij GTA IV gaat het vooral om grafisch en realisme,terwijl als er veel meer aandacht besteed was aan de gameplay,het een prima game had kunnen worden. ;)

Bewerkt: door PassVanMijnOudAccountKwijt

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Realisme is allemaal wel leuk en aardig, maar gameplay gaat voor. :)

Waarom al dat 'realisme'? Duik het leven in en je krijgt realisme... Een game is nog altijd iets anders dan leven. Gamen moet toch iets anders zijn dan RL? :? Realisme is leuk in games, maar als je een echte game met realisme wilt, duik dan gewoon in het echte leven ;). Dit is niet gericht naar jou, maar meer naar de mensen die altijd maar zeiken dat 'die' of 'die' game niet realistisch genoeg is...

Ja misschien wel een domme opmerking; Rockstar zal vast wel al langer bezig zijn dan vandaag aan deze game :D. Een port wordt het vast niet, maar ik denk meer dat het gewoon helemaal opnieuw wordt ontwikkeld. Een rechtstreekse port naar de PSP is de PSP gewoon niet waardig. De PSP presteert gewoon beter qua mogelijkheden dan de DS...

Hij bedoeld juist dat hij minder realisme wilt en betere gameplay. ;)

Dat had je geweten als je het iets beter had gelezen. :puh:

Edit: Dubbelpost. Ö

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij GTA IV gaat het vooral om grafisch en realisme,terwijl als er veel meer aandacht besteed was aan de gameplay,het een prima game had kunnen worden. ;)

Whahahahaha ja, en dan te bedenken dat beide punten nog steeds finaal mislukt zijn. Het is nog steeds, op alle fronten, niet realistisch. Poppetjes reageren nog steeds niet realistisch op kogels (gewoon verder rennen terwijl je 2 keer in je benen geschoten bent :?), politie reageert nog steeds onrealistisch (als je iemand slaat uit zelfverdediging, wordt je gelijk ingerekend :?), mensen op straat doen nog steeds onrealistisch (dapper in gevecht gaan terwijl de ander met een mes bewapend is :?) en zo kan ik nog wel een half uurtje doorgaan. En graphics, tja, 't is misschien persoonlijk, maar ik vind de graphics van GTA IV persoonlijk schijtlelijk. Vergelijk de graphics van GTA IV maar eens met een paar willekeurige next gen games zoals FIFA 2008, Resident Evil 5, Need for Speed, Far Cry 2, Fight Night Round 4, en ga zo maar ff door... Dan zien de graphics van GTA IV er echt niet uit. :7 Kijk naar de mensen op straat, hun gezichten... In sommige PS2 spellen zijn de gezichten nog gedetailleerder dan in GTA IV, en dat is niet overdreven.

EDIT: Oh btw, moet je voor de grap maar eens hoge kwaliteit filmpjes kijken van Resident Evil 4 (bijvoorbeeld op ign.com), een spel dat in 2005 voor op de Gamecube is uitgekomen (ja, op de Gamecube... :7). De gezichten in dat spel zien er mooier uit dan de gezichten in GTA IV. Best triest als je er over nadenkt, een spel uit 2005, voor op de gamecube...

Bewerkt: door BaasB

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Je hebt het nou wel alleen over de gameplay en graphics maar kijk nou eens wat voor een verhaal GTA:IV te bieden heeft. En als ze de hele game echt 'helemaal' realistisch gaan maken behoud het zowat geen GTA sfeer meer. Je hebt gelijk, de gameplay heeft weinig mogelijkheden en als je het spel hebt uitgespeeld is er geen fuck meer te doen, maar kijk nou eens naar het verhaal. Dit verhaal is zo indrukwekkend en goed uitgewerkt daar kan geen enkele oudere GTA game tegen op. Bovendien heeft Rockstar Games het meest gewerkt aan de nieuwe engine voor de game. Ik weet zeker dat Rockstar Games bij de volgende GTA gaat werken aan meer mogelijkheden en helemaal nu ze de nieuwe engine kunnen gebruiken, maar de verhalen zijn echt alltijd uniek.

Btw, ik had het totaal niet verwacht dat CTW naar de PSP zal gaan maar achteraf gezien is het ook wel logisch aangezien ze totaal geen winst hebben geboekt met de DS versie. Ik ben benieuwd naar wat ze precies gaan doen. Gaan ze hem porten of totaal vernieuwen met extra missies en gameplay? We zullen het pas weten als er meer informatie beschikbaar komt. :)

mvg,

GrandTheftTwano

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Hallo,

Ik weet niet of het al bekend is bij iedereen maar Sony komt met een nieuwe PSP, de PSP GO.

Het Probleem is dat de PSP GO, geen gebruik meer maakt van UMD's maar van een SD memory card...

want de PSP wordt te klein voor UMD's. (in maat)

Er komt een 8 GB en een 16 GB uitvoering, Ook wordt er mogelijk touchscreen ingevoerd(is nog niet zeker), wordt het dan toch DS style op de PSP GO.

Of wordt het zoals LCS en VCS op een UMD??!!

mvg.

PS: De nieuwe PSP bevat ook Bluetooth, en heeft een uitschuifsysteem.(een beeld wat je weg moet schuiven om bij de knoppen te komen)

Klinkt leuk. Maar ik denk wel dat dit ook op de gewone PSP zal uitkomen, PS3 en XBOX360 zijn ook verschillend en daar is toch ook bij beiden GTA IV op gekomen.

Dus ik denk van wel, misschien dat er dan een UMD versie en een SD versie van uitkomt.

In een hands-on review van de PSP GO! zei men dat dit een kleinere versie van de psp zal worden, maar dat het de psp 3000 niet zal vervangen

en ik wil eerst gameplay en screens zien, eerst kijken dan geloven.

En ik koop 'm niet als ie geen 3D is, want een 2D game met de beste handheld op het gebied van graphics is zoals een kind een lolly beloven en een chocotoff te geven.. [als je begrijpt wat ik bedoel :puh:]

En ook zou het toch wat realistischer mogen zijn dan de twee voorbije GTA's op de PSP. Deze bevatte echt geen interessante inhoud, op het verhaal na.

En dudes, zeur niet dat dit een DS exclusive zou worden, wij snakken al 3 jaar naar een nieuwe GTA op de PSP, so be quiet.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik weet niet waarom jullie denken dat Rockstar nu wel even alles in 3D gaat maken, en de draw-distance gaat vergroten. Ik zou als ik jullie was toch wel rekening gaan houden met het fijt dat de kans erg groot is dat het gewoon top-down blijft. Anders had Rockstar beter een nieuwe game kunnen ontwikkelen, want om alle textures te gaan converteren enzo, zodat het vanuit Third Person View er mooi uit ziet is een tijdrovende klus. Het enige wat ze wel gaan aanpassen is denk ik de besturing.

ik snap ook niet waarom ze het in 3D willen?

Draw Distance is toch hartstikke leuk voor de verandering?!

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Je hebt het nou wel alleen over de gameplay en graphics maar kijk nou eens wat voor een verhaal GTA:IV te bieden heeft.

Nou,het verhaal van GTA IV is geen GTA vind ik. :N Ik vind dat het verhaal erg slordig in elkaar zit. Je gaat naat LC om alles wat je meegemaakt hebt achter je te laten,maar dan wil je toch wraak nemen op diegene die je verraden heeft? :7 Het verhaal vind ik alles behalve aangrijpend,kijk eens naar VC of SA,daar voel je echt dat je wraak wilt namen op diegene die je vanalles geflikt heeft,je voelt de emotie,wat ik persoonlijk vind dat GTA IV niet heeft.

Ik hoop écht dat ze de gameplay + de nieuwe engine in de volgende GTA's goed gaan combineren,want dit is gewoon kut. Gameplay gaat voor mij boven alles,al waren het GTA 3 GFX,maar de gameplay was goed,dan zou ik gewoon lekker van GTA IV genieten,maar nu... :N

Maar dit gaat tenslotte over CTW,dus laten we maar ontopic gaan. ^_^

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...